Salkavalka reviews

Salkavalka reviews

6.8

Udmærket :-)

Overskuelig hjemmeside; bestillingen blev leveret hurtigt; fine varer.

Lækker håndstrikket cardigan

Lækker håndstrikket cardigan i ren uld og så var den billig.

Meget dårlig kundeservice

Jeg er noget forundret over servicen hos Salkavalka. Jeg købte d. 9. december julegaver hos butikken og afbestilte en af varerne, der blev fjernet fra min ordre inden pakken forlod Salkavalka og jeg fik at vide, at mine penge ville blive refunderet. Jeg ventede hele december og tænkte, det nok var juletravlhed. I starten af januar kontaktede jeg butikken og fik at vide at pengene ville blive sat ind samme dag. Så ventede jeg igen et par uger og ringede igen, og fik at vide, at jeg ville blive kontaktet senere samme dag. Men ingen penge og intet opkald fra Salkavalka. Oveni er det telefonnummer, der opgives som kontaktnr umuligt at komme igennem på det meste af tiden.
I dag d. 19. januar har jeg endelig fået mine penge men ingen forklaring. Jeg har skrevet 2 mails og 2 gange brugt kontaktformularen på hjemmesiden uden at få noget svar overhovedet.
Jeg er fint tilfreds med mine varer fra Salkavalka men det dur OVERHOVEDET ikke at ignorere kundehenvendelser og sylte refundering af penge.

Køb ikke ved Salkavalka!!!

Lad vær at købe noget her. Salkavalka leverede ikke hvad jeg købte. Jeg har bestilt garn til en sweater 3. oktober 2011. 11. okt. spurgte jeg hvor langt de var med det, da jeg ikke havde fået noget. 12. november sagde de, at de ville undersøge det. 14. november spurgte jeg, om de havde fundet ud af noget. Jeg fik ikke svar. 22. november rykkede jeg igen efter varen. Hørte intet. D. 27. okt. skriver jeg en besked og siger, at nu skal de tage kontakt til mig, ellers får jeg min bank til at trække pengene tilbage. D.28. skriver de at varen er sendt d. 20. oktober... Jeg har stadig intet modtaget d. 29. okt. venter stadig :o( Så find et andet sted at købe jeres garn eller trøjer.

Meget tilfreds

Har altid ønsket mig en rigtig Islandsk sweater i ren uld. Jeg var utrolig heldig at finde en hos SalkaValka i min størrelse som var nedsat. Blusen kom få dage efter og den passer perfekt. Jeg har allerede fundet nogle vanter jeg gerne vil have til vinter, så jeg vender helt klart tilbage!

Tak for en god handel.

Super tilfreds

Bestilte et par støvler og fik dem få dage efter. Nemt og smertefrit

Håndstrikket islandsk sweater.

100% håndstrikket sweater af 100% islandsk uld, den er lækker og så gik det meget hurtigt.

Is Salkavalka your company?

Salkavalka Details

Hos Salkavalka.dk finder du stort udvalg af ægte Islandske lammeskind, rensdyrskind, uldtrøjer, huer, historiske smykker og brugskunst ,håndplukket fra det nordiske lande og øvrige Ø samfunde over hele verden.

Visit Salkavalka