Salmonfly reviews

Salmonfly reviews

7.6

Erik, Aalborg

Kan ikke give jer ret. Bestilte en stang 26-09-11 kl. ca. 16 og havde varen 8.40 med posten, i Aalborg, dagen efter, det kalder jeg sku god service. Har også før besøgt butikken, og kan kun sige god for den.

Mvh.
Erik

dårlig behandling

skrev et spørgsmål om noget fluebinding og fik et ret usympatisk svar om at jeg ikke fattede en skid. Hvilket er ikke er fair når mit spg. bundede i at de havde sendt mig noget forkert.

Is Salmonfly your company?

Salmon Fly ApS Details

Skandinaviens største udvalg i fluebindingsmaterialer

Visit Salmonfly

We live here: Frederikssundsvej 114 B