Salt & Peber reviews

Salt & Peber reviews

8.1

Deeelicious :)

Bestilte lux-buffeten til 15 mennesker (2 børn) sidst weekend. Fantastisk dejlig mad, alt smagte super! Der var nok mad til alle, også til nogle af os dagen efter :)
Afhentet selv maden i Aalborg, hvor vi fik hyggelig betjening og alt var klart til tiden. Kan varmt anbefales til enhver lejlighed, prisen var også helt i orden! :)

Et kæmpe smiley til jer ;)

Maden kom som aftalte, og der var masse af god mad. Gæsterne var vilde med maden og spurgte hvem det var fra, som jeg jo med et smil ;) og godt tilfreds kunne svare fra salt og peber i Esbjerg. Der var masse af mad i overskud bagefter,,Jeg gav flere af mine gæster mad med hjem til dem selv,, Så vi er super godt tilfreds med salt og peber. ;) ;)

fam. hansen kolding

Fantastisk udsøgt menu,trods prisen.vi havde 45 gæster og alle sammen spurgte om ,hvem der havde leveret maden,og vi kunne med stolthed fortælle at det var fra salt og peber.alt forløb tilfredstillende ,lige fra bestilling via jeres nye hjemmeside (som er super nem ,også for os lidt ældre mennesker)
maden kom som aftalt,og det var tydeligt at chaufføren også vidste hvad det drejede sig om,det er ikke sidste gang vi bruger jer.
P.s der var også nok mad.

Ikke orden i tingene skaber utryghed

Vi holdt i weekenden nonfirmation. Fik mad fra Salt og Peber- Det var meget nemt at bestille på hjemmeside og der kom hurtig respons på mailkontakt.
Der var rigeligt mad og den var velsmagende, men vi fik en forkert steg. Ingen besked om at stegen var blevet udskiftet eller mulighed for at vælge en anden steg. Der var blot vedlagt en anden steg efter deres valg uden kommentarer. Denne var i øvrigt stendød mere end en gang. Det er ikke ok. Vi bestilte i øvrigt en buffet uden selleri eller sellerispor, da vi havde en meget allergisk gæst. Ingen problemer i flg mail, men opdagede at der var en del selleri i en pastasalat, hvilket kunne have haft voldsomme konsekvenser for vedkommende. Efterflg blev vi tilbudt en symbolsk refundering men som værdicheck. Tror det er et gavekort og det er ikke acceptabelt, da det jo så fordrer at jeg genbestiller hos Salt og Peber. Endvidere viser det sig at chaufføren ikke kunne finde vej da han skulle hente returservice, fordi der mangler oplysninger på retursedlen. Virker som om der er kommunikationsvanskelligheder.

Veltilberedt mad

Har fået mad fra køkkenet i Esbjerg,- og det er ikke sidste gang.
Maden var velsmagende og veltilberedt og der var nok af den. Dejligt at være værtinde og ikke sidde og bekymre sig om, hvorvidt der er mad nok til gæsterne. Super service angående levering af mad og efterfølgende afhentning af service.
Jeg kan give køkkenet i Esbjerg mine varmeste anbefalinger.
Anita, Esbjerg

Dejlig mad

Super lækker mad og god service :-)

Helt perfekt

Maden var velsmagende og chaufføren gav en fin vejledning. Vore gæster roste maden meget og gav udtryk for at de vil handle med jer næste gang.

Okay til prisen!

Maden kom allerede kl. 15.30, hvilket betød, at maden stod to timer i varmekasser. Den rosastegte oksesteg var derfor gennemstegt, hvilket flere gæster lagde mærke til. Kyllingen jeg havde bestilt, var flere af stykkerne helt sorte og brændte. Jeg blev lidt skuffet over tilbehøret til salaten, havde forventet mere end ½ skål med tomater, ½ skål med sukkerærter, ½ skål med grillet peberfrugt, ½ skål med blomkål og ½ skål med gulerødder. Heldigvis havde jeg en køkkenmedhjælper jeg snittede det hele fint, så det så ud af mere. Der skulle jo være nok til 30 personer!
Der var dog rigeligt med mad, og en del tog rester med hjem.

Super god mad

Velsmagende, rigeligt og nemt at gå til. Vil absolut anbefale jer til andre.

Vores gæster roste maden

Det var en rigtig god oplevelse at servere og spise jeres veltillavede menú.

Stor tilfredshed

Vi er helt trygge ved at bestille hos Salt & Peber en anden gang. Fint Kød og dejlige salater – det blev rost meget af vores gæster.

Temmelig skuffende oplevelse......

Vi var 14 personer som havde bestilt højrebs-buffeten, og jeg må sige at vi var alle meget skuffet over at se hvor lidt kød der var!
Stegen var SÅ lille at der var kun til ca 5-6 personer, så vi fik faktisk kun 1 stykke kød hver. Det er simpelthen for dårligt! Godt nok er prisen god og billig, men der skal stadigvæk være mad nok til alle. Desuden var stegen vind-tør!! ØV!
De famøse "flødekartofler" har da aldrig nogensinde set skyggen af fløde. De smagte syrligt og var temmelig kedelige at spise. Bearnaisesovsen smagte desværre heller særlig godt, der var mange der gik udenom den.
Det eneste positive var salaten, den smagte udemærket og var frisk så det var da et lyspunkt.
Alt i alt må vi desværre sige, at Salt & Peber var en temmelig skuffende oplevelse.
Jeg tror ikke at vi vil bruge dem igen. Det er lidt trist, fordi vi synes at deres hjemmeside så rigtig indbydende og spændende ud og prisen var helt perfekt.
Men vi vil så hellere bruge lidt flere penge på et andet selskab, for at få en lidt bedre kvalitet inden for smag og råvarer.

Super god betjening - hver gang

Vi har prøvet maden fra jer flere gange og hver gang har det været helt perfekt.
Lækker og veltillavet varm mad, som altid kommer til tiden.

Bare perfekt i alt !

Kunne ikke laves bedre af brødrene Price

forlidt suppe og kød men det der var var godt

jeg bestilte til 52 og vi var kun 42 da vi heldig vis fik 10 afbud efter vi fik bestilt og betalt ellers var der ikke værken kød eller suppe nok men kan det være rigtigt at man skal ha 10 kuværter mere end det er nødvendig så er det for dyrt skal jeg mene. men lidt ros skal de ha det der var var godt ......

God betjening med let bestilling over nettet.

Maden var dog ikke til 4 stjerner. Traditionel julefrokost er let at lave kedelig, og det var desværre hvad Salt og Peber formåede. Luftfrikadeller, intetsigende julesild. Mest skuffende var dog nok ris alamanden: få mandler, alt for sød og nærmest ingen vanille.
Lækre fiskefiletter og rugbrød.

ok til prisen

Let at bestille, let at afhente - ikke besvær med emballage retur da alt var pakket i engangsservice. Maden ok - dejlig forret - hovedret= kød lidt sejt/senet. Men tilbehør lækkert og god dessert.
Lidt træls at man skulle bestille til 5 børn - når der kun var behov for 3 kuverter. Desuden også træls at der ikke fandtes en "festmenu" til børnene med flere retter "speciel mad" - end "bare" nuggets, kyllingeben, frikadeller og andet "kedeligt hverdagsmad" Hvorfor ingen festlig nytårsmenu til små maver?? Så de kunne føle sig ligeså kræset for som vi voksne.

Udmærket til pengene.

Det meste var lækkert; dog var oksemørbraden ikke afpudset, men senet og sej. Stykkerne var i forskellige tykkelser, så nogle var mere tilberedte end andre.
Kartoffelröstien var ikke, hvad jeg forstå ved en rösti, men ellers var tingene i orden.

Især jordskokkesuppen var lækker!

Rigtig godt

Vi havde bestilt til 2, men blev 3 og der var rigeligt. Og alt smagte bare lækkert. Det gør vi gerne igen...

Super nytårsmenu 2012

Rigtig fine retter med god smag. Kødet til hovedretten varierede dog med hensyn til hvor rødt det var. En var meget rød, mens en anden kun havde en lille rød stribe i midten. Det måtte gerne have været mere ens.

Salt & Peber.com ApS Details

Lækker mad ud af huset til den uformelle middag eller den uforglemmelige fest

Visit Salt & Peber

We live here: Landbrugsvej 2