Saltrestaurant reviews

Saltrestaurant reviews

6.0

Ingen service

Min familie og jeg havde været på restaurant Le Sommelier i Bredgade (en glimrende restaurant og fin betjening) og gik på vejen tilbage forbi restaurant Salt. Da en sofagruppe udenfor var fri, bestemte vi os for at tage kaffen dér. Der stod en tjener ved bordet ved siden af, og da hun ikke viste nogen tegn på at ville betjene os, spurgte vi om man skulle gå op og bestille i baren, eller om de kom ned (ingen af os havde været der før). Hun svarede at de ville komme ned når de havde tid. Der var ikke mange kunder og i løbet af de næste 20 min fik hun serveret 2 burgere og resten af tiden brugte hun på at stå i baren og tale med en anden servitrice. Efter 30 minutter gik vi uden at være blevet betjent. En helt igennem dårlig oplevelse på en ellers god aften.

Simpelthen perfekt

Det er et enormt godt forhold imellem pris og kvalitet.
Betjeningen er kompetent og opmærksom.

Is Saltrestaurant your company?

Saltrestaurant Details

&