Samlerens Bogklub reviews

Samlerens Bogklub reviews

4.6

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

de skifter selv password som vi andre skifter underbukser de har nu koblet sig på svindler firmaet trustpilot tjek det på google og se deres generaliablad kan ikke lokke ind, det er for dårlig, at vi der er med i klubben ikke får besked,se kontat om trustpilot, det nærmer sig en banksag

Sender ikke medlems bladet

Har op til flere gang skulle modtage en bog, forbi man ikke har fra meldt sig, normalt sender de et blad, som husker en på det, men når det så ikke kommer, så start man med en skod bog, man ikke gider læse alligevel.
Når man så går ind for at melde sig ud på deres side, er der selvfølgelig fejl på siden, så det kan den desværre ikke.

Tilfreds, mere end tilfreds

Har været medlem så længe jeg husker.
Og hvorfor nu det ?
Fordi bogklubben rammer plet i sit udvalg. Gode bøger, god service, gode priser.
Alt fra romaner over erindringer, kulturlitteratur, rejsebeskrivelser, lyrik og meget mere til musik og film.
At Samlerens Bogklub har valgt at præsentere bøger via udklip fra dagbladens anmeldelser fungerer super godt. Jeg har altid oplevet, at den vare jeg har købt har været helt i zynk med den anmeldelse, jeg har læst.

Konstant utryg

Jeg har været medlem on and off i 15 år. Det sker gang på gang, at Samlernes bogklub ikke fremsender klubbladet, hvorefter jeg har modtaget bøger jeg ikke har haft mulighed for at vælge fra. Så vidt jeg kan tælle mig frem til er det sket 8 gange. Det føles som svindel, selvom de nok siger, det er enkeltstående fejl. Dette har fået mig til at melde mig ud flere gange - men da jeg er en bogtosse er jeg kommet igen (hvilket ikke sker mere).
Jeg har også været ude for at de i bladet solgte en indbundet udgave, men sendte en billig hæftet udgave.
Jeg har også prøvet at melde mig ud og så stadigvæk få bladet.
Det værste, er at jeg hele tiden er utyg om hvornår, der kommer dumpende en bog ind af brevspræken, som man ikke kender til. Egentlig kunne de løse dette problem, ved at sende en mail ud når de sendte medlemsbladet. Men det er de åbenbart ikke interesseret i.
Også denne gang har jeg meldt mig ud, da jeg fik en af disse månedsbøger uden at have fået medlemsbladet først. Jeg har selvfølgelig sendt bogen retur, hvilket jeg lige har fået en regning på ca.50 kroner i noget de kalderreturgebyr. Det føles som rent svindel, da det drejer sig om en bog jeg ikke har haft en mulighed for at fravælge!

Undgå denne forfærdelige virksomhed for enhver pris.

Vil De gerne snydes, bedrages og tages ved næsen er dette virksomheden for Dem. Her forefindes Danmarks mest mafia-agtige forretning, og den bør undgåes af alle der kan det.

De mennesker der leder dette selskab er uden skrupler. Efter at have meldt mig ind, for at købe de studiebøger som kun de solgte, og dermed også indgået i den medlemsaftale de påtvang mig, forespurgte jeg mig om hvorledes det hang sammen. Intet svar. De kunne dog godt svare en måned senere, at jeg skyldte dem penge for en bog jeg aldrig havde modtaget.

Den månedens bog de sender, er som regel en uinteressant bog de har købt billigt og derefter sælger dyrt. Jeg fandt et eksemplar af den sidste jeg modtog i min lokale boghandel for 100 kr billigere end hvad de mente den kostede. Desuden kan man ikke afmelde den i tide, jeg forsøgte, men fik hver gang en undskyldning fra selskabet med at deres side ikke havde registreret det ordentligt, og at jeg derfor måtte betale dem for administration.

Kort sagt; Undgå dette selskab, for Deres egen skyld.

Røvrendt og bondefanget

En forfærdelig oplevelse at have været medlem af samlerens-bogklub. Mistede eller ikke udsendte advarsler om nye bøger, der har fået mig til at hænge på bøger jeg ingen interesse har i, og nu efter et år, får jeg at vide, at det tilbud jeg meldte mig ind med, det kan de altså ikke se i deres system, så jeg mangler at betale fuld pris, hvad der skulle have været et tilbud.

Aldrig igen.

Har købt flere bøger gennem Samlerens Bogklub, og har kun haft positive oplevelser med det.

Kan kun anbefales.

Is Samlerens Bogklub your company?

Visit Samlerens Bogklub