Sampension reviews

Sampension reviews

5.6

De vil ikke af med penge!

Jeg har skiftet over til PFA og det lille beløb jeg har hos sampension vil sampension ikke af med!

Ny kunde - Det virker som en god solid pensionskasse.

Jeg har fået nyt pensionselskab, da jeg 1/11-2012 skiftede job.
Ud over at få en kanon pensionsaftale gennem min arbejdsgiver, så kunne jeg samtidig få rådgivning om hvad jeg havde stående rundt omkring, ting som IKKE stod på pensionsinfo.dk - dette gjorde at jeg nu har fået samlet yderliger 20.000kr som ellers ville have ædt sig selv op i depoter og andet.

Hjemmesiden er også dejlig nem og overskuelig - og jeg kan til en hver tid ændre min konto opsætninger.

Yderligere har Sampension den bedste forsikringspakke jeg længe har set. Så på den måde føler jeg at mine penge ligger et sikkert sted.

De vil ikke af med penge

Da jeg er den første til at bedømme denne svindler pension, vil jeg samtidig udstede en kraftig advarelse til folk der påtænker at skifte over til Sam Pension.

Sam pension vil bare ikke af med de penge folk har sparet op, de lyver så vandet driver af dem.

Min hustru og jeg påtænktet sidste år at flytte til udlandet og i den forbindelse, ville hun så havde sin opsparet pension udbetalt.

For det første tog det næsten 2 mdr: før de fik fingeren ud af røven og fremsendte de papir hun skulle udfylde.

For det andet blev de ved med at påstå at hun kun kunne få ca 20.000 kr, da resten var bundet, det tog os ca 14 opringninger til sam pension for at fortælle dem at der ikke lå nogle klausul i den pension.

For dårligt at vi som menige medlemmer skal fortælle dem om de regler som burde være åbenlyst for dem.

Da alt dette så var faldet på plads, fik vi en mail fra sam pension at hendes penge ville blive overført indenfor de næste 14 dage og det passede jo fint, for hun skulle bruge de penge, når hun kom til rusland, til at betale for lejlighed og møbler og så til at leve af til jeg kom derover.

3 dage før hun skulle flytte, var der stadig ikke gået penge ind og vi kontaktet så Sam Pension for at høre hvor de penge blev af og så fik vi besked på at hun først skulle flytte og så kunne der gå op til 4 mdr: før hun fik dem på sin konto.

Øøøøøøøøøø det var jo ikke det vi havde fået en mail om, hvordan fanden skulle hun klare sig i 4 mdr: uden penge til mad, uden et sted at bo, ja se det er en smart måde fra svindler sam, at slippe for udbetaling.

Is Sampension your company?

sampension.dk Details

Visit Sampension