Samsung reviews

Samsung reviews

Very low
2.5

der ikke iorden!!!!!

Købte en dyr vaskemaskine, som skulle være så god så god, der var næsten ikke den ting den ikke kunne. Den var også fin i starten, men efter få dage begyndte den at larme og ville ikke køre rigtigt!! Snakkede med kundeservice som sendte en mand ud, og efter at have skilt hele vaskemaskine ad finder han flere fejl. Så bliver den bare samlet igen og får besked på den bliver lavet engang!!! Det bare ikke iorden det der, bliver sur og ringer til kundeservice som er lige glad og siger at vi lige..... Skal vente og se hvad service manden siger.! Så her står jeg med en vaskemaskine til 6000 kr jeg faktisk ikke kan bruge til en skid, fordi hvis jeg bruger den bliver den mere ødelagt!!! Køber aldrig dette mærke mere, kan ikke bruge det andet end at smide på genbrug!!!!!!!!

Misvisende salgs argument ang. deres produkter...

Jeg købte en soundbar på nettet og ville gerne slippe for ledninger, jeg falder over en Samsung en HW-355 . Samsung skriver "fri for ledninger da alt er trådløst" da man så modtager varen, sidder der en mega lang ledning i Subwooferen. UPS, den er vist alligevel ikke trådløs, jeg tager kontakt til Samsung og chatter med en medarbejder "john" der inde fra, han forsøger at rode bod på problemet, men må da til sidst indse at det er ej fejl fra deres side... men det er ikke deres problem og jeg kan returnere varen til sælger hvis jeg vil, det var så tak for den hjælp.. Han ønskede mig dog en go dag .. så vogt jer ved køb af Samsung's produkter, selv DE bruger ufine metoder...
Jeg er chokeret og rystet ...

Utrolig dårlig og ligegyldig kundeservices.

Utrolig dårlig og ligegyldig kundeservices. Har haft problemer med Kies3 software til at synkronisere min mobil telefon. Har gentagende kontaktet kundeservice, der hver gang skriver den samme besked tilbage med at jeg skal prøve at installere Kies3 igen. Grunden til den ene stjerne er at der ikke kan gives kvarte stjerner.

Virkelig DÅRLIG Kundeservice!!

Har en samsung 24" skærm (SA300), som jeg prøvede at firmware opdatere, efter ca. 5 minutter bliver der sort skærm, men dioden på tænd knappen lyser stadig, så jeg overtager min PC med TeamViewer, som jeg heldigvis har installeret på alle mine maskiner og kan se at den bare står og køre i ring mellem 0-10%.

Efter ca. 1 time fryser programmet firmware opdaterings programmet, som er hentet fra samsungs egen support side og herefter går skærmen helt død, dvs. nu er der intet lys i dioden ved tænd knappen.

SÅ NU ER SKÆRMEN HELT DØD og garantien udløb d. 11-01-2014.

Jeg ringer så til Samsung support for at høre om de kan gøre noget for mig, men det kan de ikke, de er meget afvisende og jeg føler lidt at de bare ignorere mig.
Laver så en "Voice of Customer" og håber så lidt på at der er hjælp at hente ....

MEN det er der så ikke, det er nøjagtig den samme procedure som jeg har været igennem 1 gang og der er så ikke andre muligheder for at komme igennem til Samsung.

Jeg får atvide at min skærm er det eneste fortilfælde hvor det er sket at skærmen er gået helt død ..... HVORFOR SÅ IKKE BARE TAGE DEN IND TIL REPERATION OG SE HVAD DER ER SKET , SÅ I LÆRE AF DET SÅ DET IKKE KAN SKE IGEN!!!!

Samsung kundeservice er som at råbe en døv i ørene!!!

Har aldrig været utilfreds med mine Samsung skærme, dem har jeg kørt med siden 2007 og når man så endelig har brug for support så er de bare ligeglade.

KAN IKKE ANBEFALE SAMSUNG FREMOVER!!

Samsung x cover 2 - Virkelig et dårligt produkt.

Købte en Samsung Xcover 2, i håbet om at få en god telefon.

Det er bare en lortetelefon. Dens interne hukommelse er så lille, at man ikke kan installere andre apps på den. Jeg har et eksternt SDkort i, men det hjælper ikke.
Jeg kan ikke åbne billeder, da der står "ikke tilstrækkelig hukommelse". Den kan kun tømmes med USB kabel.

2 gange til rep, og ikke fikset.

køb ikke hjemmebiograf og dårlig service

Har lige købt en hjemmebio HTF4500, Da vi ikke kan få lyd i de bagerste højtalere, kontakter vi deres telefon support. Vi oplever en medarbejder som til sidst giver op og gerne vil af med os. Nu sidder vi tilbage med en hjemmebio HELT uden lyd. INTET virker efter vi har været igennem til deres support. Det er noget billigt hø - men får vist hvad man betaler for Inkl. deres serviceniveau.

Gennemført dårlig oplevelse.

Aldrig mere Samsung Laptop eller Mobil. Der er ikke andet end bøvl. Produkterne er bare af så ringe kvalitet. Fortryder hver eneste dag, at jeg ville spare penge. Der er en grund til at samsung er billigt. Tilmed dårlig service hvad enten man ringer eller mailer til dem. Hold Jer langt væk.

Ringe produkt

Mobilen kan ikke holde strøm i mere end et par timer, den mister ca 10 % hver time.. hvilket er rigtig meget når ens mobil bare ligger i en lomme, imens man er på arbejde..

Dårlig service

Samsung. . DÅRLIG SERVICE...... Ringede for alt få hjælp tid alt opdatere mit fjernsyn, mon kunder dem ikkeryger hjælpe mod over telefonen, og fortalte jeg ingen forstand havde på dét... kun gå ind på? ?? så mit tv bliv ikkeryger opdateret!!
God service ved Philips!! De vil sende mig USB jeg bar skat sætte ind fjernsynet også tryk ok.. Dét syntes service

Indvandrer kaldte mig Motherf*cker!

Snakkede lige med en indvandrer inde i deres support center, så fordi han ikke vil lad mig tale ud, så var jeg en motherf*cker, og så lagde han bare på.
Håber seriøst at Samsung ledelse laver om på deres politik i firmaet.

Ikke mere Samsung her i huset!

Har et Samsung amerikanerkøleskab, som begyndte at lække vand på gulvet. Vandet kom fra fryseenheden. Vi bestilte service indenfor garantien og fik det lavet - eller rettere vi troede det var lavet. Cirka 3 måneder efter garantireparationen var det galt igen med vand på gulvet og i løbet af et par dage var der heller ikke isterninger mere. Vi reklamerede over garantireparationen og fik at vide at vi havde ventet for længe med at reklamere og at køleskabet jo nu var ude af garantien. Servicecentralsyd sendte en montør som efter et par telefonsamtale konstaterede at fjederen der lukker for hullet hvor isterningerne kommer ud bare skulle strammes og så ville det være i orden. Han strammede fjederen og vi fik besked på at når vi havde fået ismassen der var kommet i frysedelen ud og dermed afrimet skabet, ville det være i orden. Godt så!
Da vi tændte for skabet kunne vi høre at der løb vand ned igen og vi ringede omgående og fortalte det, hvorefter vi fik at vide at det måtte vi selv have ødelagt og vi skulle betale hvis det skulle laves!!
Efter flere mails mellem os og servicefirmaet, bestiller vi nu et nyt køleskab og kører et Samsung amerikanerskab der er 2 år og tre måneder gammelt på genbrugspladsen.
Vi havde for ca fire år siden et fjernsyn der holdt i 2 år og 4 måneder inden strømforsyningen gik.
Samsung er fra dags dato bandlyst i vort hjem! Mage til dårlig oplevelse skal man lede længe efter.

Samsung amerikaner køle/fryseskab med vand/is dispenser.

Kære Samsung,

Min opfattelse af jeres produkter har altid været, at det var i orden. Dog må jeg sige, jeg er Utrolig skuffet over at min køleskab 2 gange på kun 5 år, har fået ny kompressor. 1. Gang efter 8 mdr, 2. Gang efter kun 4 år. Tag i betragtning alt det mad jeg må smide ud, forsikring, hente-levere låne køleskab etc, etc. Det tager ca 1-2 uger at lave så forestil jer med 2 småbørn samt et par spildte ferie fridage på at vente på reparatør, er det at køleskabet går i stykker, faktisk det mindste problem. Logistikken med at få tingene til at gå op uden et reelt køle-fryseskab, er lige noget en kvante fysiker ville kaste sig over.
Hvad med det psykiske pres der overkommer mine 2 piger? Forestil jer, 2 ( lettere forkælede) pigebørn, og de fysiske forhindringer de må kæmpe imod, det at holde et glas i hånden imens man SKAL dreje et håndtag, for at få vand, fra en vandhane, i stedet for det magiske kolde vand fra køleskabets vand dispenser!!! Eller deres tomme, uskyldige blikke når de chokeret presser glasset mod køleskabet, og der intet rislende lyd kommer! Ikke at jeg har let til tårer, men det var satme tæt på et par gange....
Taget i betragtning det kostede mig 2700 kr for reparatør, 500 kr for et "emergency only" køleskab, er der ikke såå langt til de nok mere kendte brands, som jeg vil overveje (læs, ikke samsung ever Again), næste gang.
Jeg ved godt i kom med en meddelelse for nogle år siden, med evt fejl på nogle af jeres køleskabe, men da havde jeg fået lavet min, og jeg tænkte, nu fungerer det sgu. Men nej, det gjorde det så ikke.
Lidt god omtale må jeg dog komme med. Reparatør fortæller, i nu kører med 10 års garanti på jeres kompressorer, så det fortæller mig i nok har lært lektien.

Samsung smart TV UE46ES8005 til 14000 - dårlig service ved garantireparation

Efter 1 år går skærmen i striber. Der går over en måned og utallige telefonsamtaler før skaden, som er omfattet af garantien, er udbedret. Tekniker fra samarbejdspartneren Servicecentergruppen efterlader os efter første besøg med et TV der ikke kan vise vores Boxerkanaler, og skyder ansvaret over på Boxer (mener Boxermodulet må være defekt, tilfældigvis samtidig med at TVet er defekt!). Boxer sender nyt Boxer modul 2 gange, samt da det stadig ikke kan løse problemet, en Boxer tekniker, som blot kan konstatere at det er TVet der stadig er defekt. Må anmelde defekten 3 gange til Samsung, da de afslutter sagen 2 gange selvom de ved problemet ikke er løst (har tilbragt timer i telefonkøer) før de endelig får repareret TVet så det igen kan vise Boxerkanaler.

AMERIKANER kØLESKAB

For godt 2 år siden købte vi et Samsung Amerikaner Køleskab. Ikke flagskibet.... men.!!
For ca. 1 år siden løb der vand ud på gulvet fra ismaskinen. Et rør var frosset iflg. reperatøren, der var sendt ud i garantiperioden. Blev klaret med varmeblæser. Nu sker det samme igen. Nu dækker garantien ikke mere - 2 år+ er gået, og da der ikke er brugt reservedele første gang, er det selvbetaling..!!!!!!!!!
Man kunne vel egentlig godt forvente lidt mere service, da det er et tilbagevendende problem. Men vel også noget bedre kvalitet.......!!
02.04.2014.:
Har lige været igennem hele turen med Samsung igen, da jeg erfarede at andre hvidevaremærker kører en meget bedre politik. Desværre - selvbetaling....!!

Mvh. Jens

Står ikke ved deres egne produkter og deres ansvar

Købte i sommers et 46" F8005 led tv. I efteråret opstår en pixelfejl og tv'et bliver sendt til reparation. Samsung nægter at lave det med henvisning til at det er en tordenflue og ikke en pixelfejl. Som forbruger er jeg da ligeglad med hvordan fejlen er opstået, så længe jeg ikke selv har været skyld i den. Problemet med insekter i Samsung tv er åbenbart et kendt problem når man søger på nettet.
Heldigvis tilbød Bilka hvor jeg havde købt det mig pengene tilbage så jeg slap for at slås med Samsung.

Utroligt...!

Jeg har en del år kun haft samsung fladskærme.. Intet at sætte fingre på - overhovedet!

Jeg købte for et par år siden min første samsung mobil, heller ingen problemer.
Men så skal jeg da love for at jeg fik en på opleveren, da jeg købte min nye Galaxy S4 skulle jeg af med min gamle S3'er...
Desværre havde jeg smadret skærmen på den.
Prøvede at ringe til deres support for at høre omkring skift af skærm.

Fik beskeden: Samsungs premium modeller skal altid være pæne og altid være brugbare. Så jeg kunne gå ned til en samsung servicepartner og få skiftet min skærm til sølle 500 kr..
Det er så under halv pris af hvad det koster alle de små uofficielle steder.

Nå, det var så en på opleveren...

Jeg driver en virksomhed hvor vi udvikler alverdens lir til mobilen, indbygget i sim-kortet, hvilket betyder at den telefon man benytter skal kunne lidt.
Opdagede på min S4, at dialplanen ikke helt kunne følge med til vores lir, så jeg kontaktede samsung supporten igen.
En supporter spurgte vældigt ind til problemet, hvad jeg ville opnå mv.

og få måneder efter kom der en opdatering til min S4 - og vupti, problemet var selvfølgelig kommet med i den første opdatering...

Jeg holder mig til samsung..

En trist historie!

Kære Samsung,

Inden jeg begynder min lille klagesang vil jeg gerne have lov til at rose jer.
Igennem 10 år har i altid været første valg når der skulle skiftes fjernsyn ud i mit hjem. Perlerækken gennem tiden dækker efterhånden en hel del fjernsyn, blandt andet: 27”LCD, 32”LCD, 40”LCD, 2 styk 24”LED, 46”LED og til sidst men ikke mindst, mit nyindkøbte UE32F4005 fra december måned.
Aldrig har jeg skulle sende et til reparation og de har altid levet op til den kvalitet jeg har forventet, mere om dette senere.
Jeg har altid været fortaler for Samsung, jeg har anbefalet jer til familie, venner og sågar ældre medborgere der har stået i et virvar af 20 forskellige modeller og mærker, de har altid fået beskeden ”Snup i bare en Samsung, det virker!”

Den lykkelige historie brister dog her i januar 2014, mit nyindkøbte UE32F4005 bliver ramt af buzzing, en slem sygdom som åbenbart er meget svær at kurere.
Buzzing syndromet er meget tydeligt, der kommer en summe lyd fra indmaden af fjernsynet, når man skifter kanal og billedet skifter fra mørk til lys, og omvendt, der høres at tonelejet på summen ændres.
Når man så har valgt kanal er summe lyden konstant.
Kender i det der med at man pludselig opdager en ridse i sin bil, normalt vil man ikke se den, men når man nu har set den, så vil man altid lade sit blik falde på den. Sådan er det også med den summe lyd. Når man har tunet sig ind på den frekvens den summer med, kan man ikke undgå at hører den. Jeg tror sågar at der kunne gå et bluesband rundt i mit soveværelse og jeg ville stadig kunne finde lyden.
Nå, min første tanke er, ”øv! jeg har vist fået en uheldig model”. Jeg kontakter jeres servicepartner Service Center Gruppen via ServiceBroker.dk med det håb om at de har en kur til mit fjernsyn.
Fjernsynet forlader mit hjem d. 8 januar, en meget venlig chauffør tager hele turen fra Pandrup Nordjylland til Sønderborg i syd. Fjernsynet ankommer dagen efter på værkstedet, her testes det og efter en time kan man konkludere at der er en defekt og der bestilles reservedele. Fair nok, fejl kan ske, bare mit tv får det godt igen. Ugen efter, tager chaufføren hele turen retur fra Pandrup til Sønderborg for at aflevere mit fjernsyn. Da jeg kommer fra arbejde skynder jeg mig ind og sige velkommen tilbage til mit fjernsyn, jeg tænker ”Skulle man lige sætte strøm til for at tjekke alt er i orden inden det ryger på væggen igen”. Strømkabel i fjernsynet, og det hilser mig velkommen med en bzzzzzzzzzzz.
”Arghh, det er jo den samme buzzing som før” febrilsk skifter jeg frem og tilbage på kanalerne i håb om at det stopper, men nej, mit fjernsyn lider stadig. Jeg skynder mig ind til computeren for at skrive til Service Center Gruppen igen. Den kære chauffør må tage den lange tur en gang til. Fjernsynet afhentes ved mig, ankommer et par dage efter på værkstedet, henstår til test og beskeden er nu, der er ingen fejl, der skal være en summe lyd fra fjernsynet, ”forresten vi vil have 1300kr”. WHAT! Da jeg fik det i december 2013 sagde det ikke en lyd, nu skriver vi januar, fjernsynet summer stadig og jeg skal sågar betale for elendig service, tak for kaffe!
Heldigvis valgte sælger at gå ind i sagen da de godt kunne se den var helt gal. De kontakter Service Center Gruppen med den dokumentation jeg har udstyret dem med, ingen held til trods for at Service Center Gruppen ikke engang har slut testet det ved første besøg. De er hverken til at hugge eller stikke i. Sælger vælger at kreditere mig mine penge og tager nu selv kampen op med Service Center Gruppen.

Fjernsynet står nu ene og forladt hen i Pandrup hos Service Center Gruppen. Tænk hvis det nu havde været returneret til min adresse, hver gang jeg ville tænde det ville jeg blive mindet om den dårlige service jeg har været igennem samt det at kvaliteten på Samsung ikke er hvad den har været.

Konklusionen på min historie må være, kvaliteten af fjernsyn fra Samsung er drastisk dalende og de kan ikke leve op til de forventninger man har til forbrugerelektronik i 2014, man tillader at produkterne må have en ”lovlig” og meget irriterende summe lyd. Man vælger at gå på kompromis og producere 2. rangs udstyr, af hvilken grund? Så jeg køber flere Samsung? Nej, det skal i nok ikke regne med!
Den servicepartner man har valgt gør ikke sit arbejde godt nok, og jeg kan intet stille op mod deres dom af fjernsynet.

Kære Samsung vore veje skilles her, jeg har i december 2013 købt mit sidste fjernsyn fra Samsung og den glæde jeg har haft ved at anbefale jer til andre, findes ikke mere.

Med venlig hilsen, en skuffet og ærgerlig kunde.

Bo Hansen

Rigtigt godt køleskab i lækkert design

Vi købte et samsung køleskab forrige år og det har virket upåklageligt.

Samsung - tager aldrig ansvar, har dårlig kundeservice og er ligeglade med kunderne!

Jeg var den glade indehaver af et 63" Samsung Plasma TV til næsten kr. 20.000,- indtil der efter ca. 2,5 år begyndte at vise sig en rosa/lilla farve i næsten alle lyse/hvide billeder.

Jeg kontaktede Samsung support og blev øjeblikkeligt beskyldt for at have påvirket mit TV med en magnet….hvilket naturligvis ikke var tilfældet. Derefter blev jeg anbefalet at lave en softwareopdatering og en "whitewash" (som slet ikke er muligt at gennemføre på min model af TV). Da softwareopdateringen ikke ændrede på fejlen, blev jeg henvist til Samsungs Servicepartner Service Center Gruppen og fik at vide at de kunne afgøre om fejlen kunne udbedres på Samsungs regning, selvom garantiperioden var udløbet.

Inden jeg kontaktede Service Center Gruppen undersøgte jeg på nettet om der var tale om en kendt fejl og blev meget overrasket over at der var rigtig mange som havde præcis samme problem med samme produkt - og typisk kort efter at garantiperioden var udløbet. Desværre havde de fleste også den oplevelse at Samsung slet ikke forholdt sig til fejlen.

Selvom Samsung havde stillet mig i vente at jeg kunne få en afklaring hos Service Center Gruppen om de ville kigge på mit TV uden beregning, så var dette slet ikke en mulighed. Service Center Gruppen ville gerne tage imod mit TV men for min egen regning. Da jeg spurgte dem om fejlen var kendt og om de havde udbedret andre TV med samme fejl efter garantiperiodens udløb, fik jeg at vide at det måtte de ikke udtale sig om……! Så hvis jeg ville have dem til at kigge på mit TV skulle jeg selv betale!

Jeg kontaktede derfor Samsung support igen og meddelte at det de havde lovet omkring Service Center Gruppen ikke var tilfældet - og denne gang fik jeg at vide at min garantiperiode jo var udløbet…..(surprise!)…og jeg derfor skulle henvende mig til Samsung Voice Of Customer, fordi det var dem som tog sig af fejl der var opstået efter garantiperiodens udløb - og at de ville kunne hjælpe mig og fortælle om fejlen var kendt og kunne udbedres for Samsungs regning. Denne oplysning blev ikke givet til mig ved de første kontakter.

Jeg kontaktede derfor Samsung Voice of Customer og beskrev (igen) min sag - og efter et par dages behandlingstid fik jeg svar retur - hvor de skrev "at garantiperioden var udløbet og at de derfor ikke kunne hjælpe mig"……..hvilket jo præcis var derfor, de skulle varetage sagen jf. Samsung Support……. suk!

De besvarede på ingen måde mine spørgsmål til den konkrete fejl og om der var muligheder for at få hjælp. Samtidig skrev de retur at min garantiperiode var overskredet med mere end et år - hvilket tydeligt viste at de slet ikke havde læst min mail, hvori jeg skrev at jeg havde været i kontakt med Samsung siden oktober 2013. Jeg bad igen om svar på mine spørgsmål vedr. den konkrete fejl - men fik det svar (igen) at garantiperioden var udløbet med mere end et år…….igen uden konkrete svar på min forespørgsel!

Det er naturligvis rystende dårligt at et TV til næsten kr. 20.000,00 kun holder i 2-2,5 år. Det er endnu dårligere at Samsung totalt ignorerer, at der er et meget stort antal forbrugere med samme fejl i både Danmark og andre lande - og på ingen måde anderkender at der sansynligvis er tale om brug af en ekstremt dårlig komponent. Man kan jo få den tanke, som også forbrugerrådet og fjernsynsprogrammet Kontant har været inde på - at Samsung bevidst bruger komponenter, som går i stykker kort tid efter de 2 år - en tanke, som jeg naturligvis ikke kan bevise eller ved om er rigtig. Det mindste vi kan forvente som forbrugere er vel at producenten tager os alvorligt - ellers stopper vi vel med at købe deres produkter…….!

Tlf. itu efter 2 år.

Min mening om Samsung, er at jeg er totalt færdig med det mærke.
Telefonen er netop gået i stykker, lige netop efter de 2 års garanti

Is Samsung your company?