SaunaInter reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Lång lev kan ske..men nu är det löst :)

Jag hade beställt småsaker som fanns i lager. Hink, termometer osv.
Det hade missats att skicka ut leveransuppgifter, sakerna ligger på Coop och väntar sedan en vecka tillbaka utan att jag fått reda på det. Men en trevlig kille på kundtjänst ringde upp och hjälpte mig tillslut. ..Mot Coop och en varm bastu!
InterCom Group AB

Reply from InterCom Group AB

Hej Stef

Det stämmer inte alls. Din beställning har vi skickat ut och det ligger COOP EXTRA Huddinge 2013-12-03 11:51
Försändelsen har levererats till ett serviceställe 2013-12-02 14:03 Huddinge, Sverige Det gick inte att leverera. Ett meddelande har lämnats på leveransadressen

kolli nr. CC034319456EE

Det kan hända någon gång att det tar med leveransen lite längre tid än 10- 14 arbetsdagar.
1. Ekonomiklass - Varan levereras inom 5 - 10 arbetsdagar.*
2. Express klass - Varan levereras inom 3 - 5 arbetsdagar.*

* Leveranstid räknas från den tidpunkt ordern plockas upp och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kunden får ett e-postmeddelande med alla spårning information om sin beställning. Leveransvillkor kan ändras beroende på avlägsenhet till leveransadressen.
Se gärna FRAKTSERVICE på hemsidan.

Hej ,nöjd kund

Köpte Andres bastu dörr, asp panel, bastu tillbehör,kvast, Helo aggregat , och mycket nöjd med allt

tack

Hej
köpte helo aggregat, bastu lavar, byggmaterial,bastu dörr och glasvägg, mycket nöjd med allt, bra service och jätte hjälpsamma. mycket bra kvalitet och pris.
Tack

Kristiina Simm

mycket nöjd kund!

köpte massa byggmaterial, bastu dörr, WHP1500 skorsten, harvia legend 150, och lite bastutillbehör, allt gick klockrent, mycket bra kvalitet och service, fick bra rabatt också.

tack

Mycket bra priser

Köpte Modul set trendline, bastu kvast, dofter, aggregat och bastu dörr, nöjd med allt, bra service och snabb leverans!
Anna-Karin

Bastukvastar

Så bra det blev, kvastarna var så fina. Jag kan verkligen rekommendera er
Och all fin service från Sirly Valsberg, hon är guld värd
Jag kommer att beställa ifrån er här är en trogen kund

Janet Theander

Tackar!

Köpte aggregat, asp panel och en bastu dörr.Fick direkt hjälp.
Nöjd med servicen och snabb leverans!

Tackar,
Karina K
trustpilot stars

Oseriösa när det gäller reklamation

Mailade att jag ville reklamera mitt nyinköpta harvia aggregat modell cilindro mellan 6 -10m3 är rekommendationen min bastu är knappt 7m3 fick svaret att min basturum uppenbarligen är för stor för att värma över 60 grader jävla skitsnack svaret jag fick var ej ens namngivet vem som skrev oseriöst kommer inte nöjda mig med detta svar Mvh Mikael Lindgren klippte ut svaret jag fick när jag ville reklamera aggregatet

Hej Mikael!

Problemet är att Du har uppenbarligen alltför stor basturummet, just därför värmar den inte över 60 grader.

MVH

Klockrent!

Ringde kundtjänst angående produktfråga - fick svar direkt. Gjorde beställning - fick snabb leverans. Betalning funkade också helt utan anmärkning, och priset - lååångt under "marknadspris".
Det kunde inte ha gått bättre.... :-)
/Stefan

Allt enligt önskan!

Beställde bastuaggregat med stenar.
Kundtjänsten var jättebra, fick råd inför val av aggregat och medan man väntade på aggregat erhölls även installationstips.
Hemleverans inom utsatt tidsram.
Prisvärt.
Helt enkelt mycket nöjd med detta köp!

Tack!

Bra service, bra produkter, bra leveranser, bra priser och en utmärkt kundkänsla! Tack!
trustpilot stars

En underbar kundtjänst, minst sagt

Det blev lite tokigt med min leverans och efter att jag via mail reklamerat så tog det endast timmar innan en svensktalande kvinna ringde upp mig och bad om ursäkt och kom med konkreta lösningar på problemet.
Alla företag kan göra fel, men det som ger känslan av trygghet är hur problemen hanteras.
Bra produkter, bra leveranser, bra priser och en utmärkt kundkänsla!

Otroliga priser!!

Mycket nöjd med servicen, otrologt bra priser, snabb leverans och mycket nöjd med kvalite på varor. Beställde belysning, asp panel, aggregat och skorsten.
Tack
Mycket nöjd kund.
Gustav Olafson,

Otrolig bra kvalité!

Köpte Misa aggregat, mycket nöjd med det,köpte även Asp panel som hade jätte bra pris och kvalitet. Servicen var jätte bra , mycket hjälpsamma när jag ringde till dem. Leveransen gick bra. Tack Saunainter

Strålande service

Funkade perfekt, orderföljd, leverans med Schenker samt efterföljning av affären.
Kan varmt rekommendera till alla.

Nöjd kund!

Köpte Led lister,byggmaterjal,skorsten och aggregat, väldigt bra kvalite, bra och snabb service. Rekomenderar till alla, hade inga problem med leverans, och var trevliga att prata med.
M. Pettersson

Bästa bastubutik .

Utmärkt kvalite och billiga priser, köpte Basic modul set, mycket fin och bra pris.
Köpte även aggregat och modular skorsten WHP 1500,
Nöjd med allt, bra service och trevliga . Hjälpte till med alla frågor jag hade.

Tack Saunainter
Åke
trustpilot stars

Bra produkter och bra service i telefon och per mail.

Köpte bastu tillbehör.Bra kvalité och fina produkter.Kan varmt rekommenderas .

Väldigt nöjd med allt.

Beställde mycket bygg materjal och bastu aggregat , Harvia Legend 300
Mycket snabb och bra service. Priser är mycket bra om man skulle jämföra med här hemma.
Ska rekomendera er till alla bekanta.

Tack Saunainter.
Review by confirmed purchaser

Good service!

I ordered almost everything to my sauna from Saunainter and i am very satisfied with delivery, service and quality of all wooden parts, lights, the Sawo combi unit and the rest of small parts i bought.
I also got the best price from here. I compared my order with other webshops in Sweden an i saved almost €500 on my €2000 order. I will recommend you to my friends and ill be back when i build my outside sauna next summer. I did a change in my order after i had my first offe ( i thought it would be better to have some panelparts extra, rather than miss some in the end of the project) and the completion parts were missing when the delivery came due to a missunderstanding. One mail and i got a phonecall and it was sorted out in a few minutes and i got the missing parts after a few days without any touble..
Regards Christer.

We live here: Sweden

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.