SAXO.com reviews

SAXO.com reviews

9.3

no problemers

Der her ingen problemmer været.

Altid god service, gode priser og hurtig ekspedition.

Jeg køber de fleste bøger hos saxo.com. Det er nemt, bekvemt og der er ingen problemer i forhold til returnering af bøger.

Super nemt og enkelt at bestille hos Saxo og afhente i butik på Østerbro

Fin service at man kan fortryde og tilbagelevere bøger indtil et år efter bestilling.

Service, hurtighed og kæmpe udvalg.

Udvalget er super stort, priserne gode og servicen i top.

Det bliver ikke nemmere!

Altid gode tilbud, altid det sidste nye, Skal det være E-, lyd- eller almindelig bog, så finder du den hos Saxo.com. Betaling og levering hurtigt og nemt.

Hurtigt, billigt, nemt.

Fra jeg får lyst til en bestemt bog, til jeg har den, går der no time ( ca . halvanden dag ) før jeg står med den i hånden og endda har fået den til en fordelagtig pris og sikkert og safe leveret i super indpakning:)

Fin pris og hurtig levering. Intet at udsætte!

Kan klart anbefales.

Hurtig levering -Flot!

Fin service, men det ville blive endnu bedre hvis I fremadrettet kunne indføre gratis fragt. Andtre bog-websider har det. Hvis dette blev indført ville jeg klart handle hos jer fremover.

Hurtig ekspedition

Jeg bestilte varen, hvilket var rigtig nemt. Betaling foregik lige så nemt og ordren blev ekspederet med det samme. Jeg tror der gik 3-4 dage, så havde jeg modtaget pakken. Jeg fik en sms, da pakken var sendt afsted. Så var det nemt at holde øje med, hvornår pakken burde være fremme.

hurtig og super effektiv

Jeg bestilte en ny og populær bog til en veninde og den ankom dagen efter. Der var ovenikøbet rabat på og gratis forsendelse da vi er medlemmer af Politiken Plus. Det kan ikke blive bedre.

Køber kun E-bøger, men har været ovenud tilfreds med hensyn til foromtale af bøgerne og levering

Super hurtig levering

Der er bare super service, når man bestiller bøger hos Saxo. Jeg har nu købt bøger flere gange, som bl.a. skulle bruges til gaver, og de kommer næsten altid indenfor få dage, så man kan regne med de forventede leveringstider.

Jeg er super godt tilfreds med min handel.

Varerne blev hurtigt leveret, pengene blev først hævet, da varerne er afsendt. dejligt, at jeg også fik besked via mail, om at varerne var på vej.

Service...

God service og hurtig levering.

Lettere kan man ikke læselyst !

SAXO.com er jo umådelig let måde at købe e-bøger på. Efter et køb har man den bestilte bog efter ganske få minutter - dejligt når man havde glemt at købe en bog 10 minutter før flyafgang til 14 dages ferie !

Hurtig og effektivt

Jeg har netop bestilt varer fra 4 firmaer, Saxo's kom først.

Det dur bare ikke med jeres koncept

Det dur bare ikke

Jeg ved ikke hvorfor jeg skal skrive som om jeg taler med en ven. Men hverken jer eller min søn har kunnet downloade jeres bøger, hverken dem, jeg har købt eller de gratis, jeg har bestilt. Så det er virkelig skod at befinde sig i Brasilien og ikke have noget at læse i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Marielouize Ålang - og det er sidste gang, jeg forsøger mig med SAXO. Var der mere???
Marielouize Ålang
SAXO.com

Reply from SAXO.com

Kære Marielouize Ålang

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at I har haft problemer med at hente og læse de e-bøger I har købt.

På din sidste bestilling har du købt en e-bog i ePub-formatet. For at læse den på en computer skal du havde installere det gratis læseprogram Adobe Digital Editions, som du kan hente her: www.adobe.com/dk/products/digital-editions/download.htm.

Ønsker du i stedet at læse e-bøger på en iPad, iPhone, iPod eller på en enhed med Android, skal du have installeret Saxo Reader, som kan hentes gratis i henholdsvis App Store og Google Play.

Du kan læse meget mere om, hvordan du læser e-bøger på computer og forskellige enheder her:

Du er altid velkommen til kontakte os på e-mail, chat eller på telefon +45 38 15 05 10, så vi kan hjælpe dig, så du kan læse dine e-bøger.

Jeg håber, at I får installeret det nødvendige program, så I kan få glade af de købte e-bøger i Brasilien. Det er bestemt ikke sjovt, at være af sted og ikke have noget at læse i.

Venlig hilsen Tue fra SAXO.com.

Problemfrit.

Jeg kan kun anbefale Saxo.com.
Jeg har handlet der flere gange og der har altid været en hurtig og upåklagelig fremsendelse af det jeg har bestilt.

Tilfredsstillende løsning på e-bogs problem

Jeg købet en e-bog i epub format - kunne slet ikke åbne den, fik derfor krediteret beløbet, og kunne så bestille bogen i stedet for. MEN da den blev leveret, blev den lagt på vores terasse i regnvejr (men var pakket ind i plastik), MEN lå så den kunne ses ude fra fortovet - vi VAR hjemme, såvi undrer os over der ikke blev ringet på..... godt vi var hjemme, og fandt bogen inden andre evt. havde taget den....!

Upåklageligt

tid tiden og i perfekt stand

SAXO.com kundeservice

12 måneders fuld returret

Vi giver dig 12 måneders fuld returret til dig eller modtageren af en gave købt hos SAXO.

Fri fragt

Ved køb over kr. 399,-

Over 4 mio bøger

SAXO.com er danmarks største boghandel. vi sælger over 4 mio bøger og mere end 500.000 e-bøger

Sikkerhed

SAXO.com er e-mærket.

Leveringsgaranti

Vi bestræber os på at levere din ordre på den lovede tid. Men skulle uheldet være ude, og bliver din ordre mere end 3 dage forsinket, får du et gavekort på 20% af ordrens værdi.

Om SAXO.com

Danmarks mest populære netbutik 2013 SAXO.com er Danmarks første og største internetboghandel.

SAXO.com har næsten 5 mio bogtitler indenfor emner som danske bøger, studiebøger, e-bøger, lydbøger, engelske bøger og kogebøger samt diverse skønlitteratur og fagbøger. Også havebøger, ordbøger m.m.
Har du spørgsmål kan du altid skrive til os på info@saxo.com

Du kan ringe til os
mandag til torsdag fra kl. 9-16 og fredag fra kl. 9-15.

Visit SAXO.com

Write to: info@saxo.com
We live here: Strandboulevarden 89 2. th.
2100 København Ø