SAXO.com reviews

SAXO.com reviews

9.3

Godt og solidt -uden dikkedarer

Jeg har haft udemærkede oplevelser af at handle med SAXO.com

Som altid hurtig levering til i orden pris

super hurtig ekspedition og levering

den nemmeste og hurtigste måde at købe en bog!

Perfekt!

Vil til hver en tid handle og anbefale SAXO til andre.

Den helt rigtige bog, dagen efter bestillingen.

Nu kan jeg læse om "solskin på sporet", der handler om træning af en sporhund, lige fra hvalp til færdig hund.
Her er hele kogebogsopskriften.

Billige bøger og lynhurtig levering :-)

Når man ikke har brug for at tale med en faguddannet person, men ved præcist, hvad man vil have, er SAXO.com absolut anbefalelsesværdig.

Oplever altid en fantastisk og hurtig service, når jeg handler hos SAXO.com. Kan kun anbefales

Hurtig og problemfrit.

Effektivt og brugervenlig. Emballagen bør dog være i plastpose/omslag i tilfælde af regnvejr, og pakken kommer til at stå ude ved hoveddør.

God service pga hurtig levering.

Jeg er glad for Saxo's billige tilbud og at der er så hurtig en levering.

Super let og super hurtigt

Fungere rigtigt godt, let at bestille og kommer få dage efter, hver gang.

Bestilt og modtaget

Du kan sagtens bestille hos dem og de levere hurtigt.
Jeg trække nogle stjerner fra da det ikke giver nogen mening i mit hoved at jeg ikke kan bestille ebøger og alm. bøger i samme bestilling.
SAXO.com

Reply from SAXO.com

Kære Kim Adelhardt

Tak for din anmeldelse.

Vores fysiske bøger har forskellige leveringstider, alt efter om de er på lager eller om de skal hentes hjem fra en leverandør i Danmark eller udlandet.
Vores ordrer sendes altid, når alle bøger er modtaget og ordren er komplet. Det er ikke muligt at dele betalingen op og betalingen for ordren sker derfor samlet, når den bliver afsendt.

Da e-bøger og lydbøger til download sendes per e-mail er der ikke nogen leveringstid. Det vil derfor ikke give mening, at vente med at afsende e-bøger til fysiske bøger på samme ordre er modtaget og afsendt fra vores lager.

Vi har derfor valgt, at e-bøger og lydbøger til download skal bestilles separat, så de kan blive leveret med det samme.

Jeg håber det forklarer, hvorfor vi har valgt denne løsning.

Venlig hilsen Tue fra SAXO.com.

Professionalismo det er SAXO

SAXO har en hjemmeside, der er nem at finde rundt på og er meget professionel. Det er nemt at handle hos SAXO.

Nemt og hurtigt

Igen en god behandling fra Saxo.
Fik på en eller andet mytisk måde bestilt & betalt bogen til afhentning, men denne fadæse håndterede de perfekt og en ny bestilling ankom hurtigt til Swipboxen.
Er meget glad for den nemme og fleksible afhentning i Swipboxen og det er jo kun ekstra dejligt at man også kan betale med sit forbrugsforeningskort.

Fin og professionel service

God oplevelse med fin og professionel service. Der var i første omgang en fejl i prisen på ordrebekræftelsen, men det blev straks rettet, efter jeg gjorde opmærksom på det.

Længere levering

Ok betjening, men de to gange jeg har handlet ved Saxo har de ikke overholdt den lovede leveringsfrist
SAXO.com

Reply from SAXO.com

Kære Lisbeth

Tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for, at du har fået en OK betjening de gange, du har handlet hos SAXO.com.

På din sidste bestilling bestilte du mandag en bog med en leveringstid på 2-3 hverdage. Bogen blev leveret torsdag og altså inden for den forventede leveringstid.

På din forrige bestilling bestilte du torsdag en bog med en leveringtid på 1-2 hverdage og bogen blev leveret lørdag. Altså igen inden for den lovede leveringstid - og mindre end 33 timer efter du havde foretaget din bestilling.

Jeg kan derfor ikke genkende, at vi ikke skulle have overholdt den lovede leveringstid i forbindelse med dine bestillinger.

Vi bestræber os altid på, at levere inden for den lovede leveringstid. Desværre kan der ske fejl og der er ting der er uden for vores kontrol. Derfor har vi leveringsgaranti, så vores kunder automatisk modtager et gavekort på 20% af ordrens værdi (max 100 kr.), hvis ordren er mere end tre hverdage forsinket.

Venlig hilsen Tue fra SAXO.com.

Den hurtigste internet handel jeg har været ude for.

25 % rabat på rejsebøger, og så lå pakken lå på mit dørtrin 12 timer efter bestillingen på nettet.
Jeg er meget tilfreds

Saxo er den billigste måde at få E-bøger.

Det er de færreste der læser mere end en bog om måneden. Derfor er Saxo billigst.
Hos Saxo koster E-bøger fra 49,- kr. og opefter. Mange fagbøger er gratis og du kan også finde gratis romaner på Saxo
Ny udkommende bøger kan godt være dyre, men ofte har Saxo et introtilbud, hvis det f.eks. er debutromaner o.l. eller du kan få en gratis læseprøve.
Så samlet set er Saxo den billigste måde at få E-bøger.

Det virker...

Bestiller bøgerne når jeg har tid .
- får en ordre bekræftelse, og 2 dage senere er bøgerne leveret.

Nemt og effektivt - sådan

Lynhurtig bogforsendelse

Jeg blev overrasket over at allerede morgenen efter at jeg havde bestilt en bog over nettet, hang den sammen med avisen Informationi en plasticpose på min dør

Stort uvalg - hurtig levering

Det er dejlig nemt at bestille hos Saxo, Og når man er Politiken abonnent, er leveringen gratis, og bogen ligger i postkassen 2 dage efter bestillingen. Min varmeste anbefaling.

SAXO.com kundeservice

12 måneders fuld returret

Vi giver dig 12 måneders fuld returret til dig eller modtageren af en gave købt hos SAXO.

Fri fragt

Ved køb over kr. 399,-

Over 4 mio bøger

SAXO.com er danmarks største boghandel. vi sælger over 4 mio bøger og mere end 500.000 e-bøger

Sikkerhed

SAXO.com er e-mærket.

Leveringsgaranti

Vi bestræber os på at levere din ordre på den lovede tid. Men skulle uheldet være ude, og bliver din ordre mere end 3 dage forsinket, får du et gavekort på 20% af ordrens værdi.

Om SAXO.com

Danmarks mest populære netbutik 2013 SAXO.com er Danmarks første og største internetboghandel.

SAXO.com har næsten 5 mio bogtitler indenfor emner som danske bøger, studiebøger, e-bøger, lydbøger, engelske bøger og kogebøger samt diverse skønlitteratur og fagbøger. Også havebøger, ordbøger m.m.
Har du spørgsmål kan du altid skrive til os på info@saxo.com

Du kan ringe til os
mandag til torsdag fra kl. 9-16 og fredag fra kl. 9-15.

Visit SAXO.com

Write to: info@saxo.com
We live here: Strandboulevarden 89 2. th.
2100 København Ø