Scalepoint reviews

Scalepoint reviews

8.2

Langsom levering af værdibevis

Vælger at bruge en del af min forsikringssum på et værdibevis på Elgiganten da jeg lidt impulsivt beslutter at købe en vare i Elgiganten en halv time før de lukker og da jeg læser dette på Scalepoints hjemmeside:

Ved køb af elektronisk købsbevis udstedes en værdikode, som fungerer som købebevis. Du vil altså IKKE få tilsendt et fysisk købsbevis.Købsbeviset kan bruges i alle betalingsterminaler i . For at bruge købsbeviset skal du indtaste din værdikode i terminalen. Det er enkelt og nemt og du får mulighed for hurtig anskaffelse af mistede genstande.

Den 9 cifrede kode til købsbeviset består af en personlig del (4 cifre), som kun du kender, og en system del (5 cifre), som er system genereret. Den sidste bliver sendt til dig via sms eller e-mail. De to koder tilsammen udgør den samlede kode, som du skal benytte i betalingsterminalen.

Så betyder det i min optik at det hele foregår elektronisk hvilket burde betyde at man ville modtage en sms/mail med den 5 cifret kode indenfor få minutter. Man stadig ikke modtaget nogen kode med sms eller mail har dog modtaget en ordrebekræftelse hvor der pludselig står noget om leveringstid: 7 hverdage.

HVAD FANDEN SKER DER FOR DET...??????????

har ikke rigtig en mening

lidt ligeglad med det

Fantastisk let

Let måde at få klaret et problem på. Effektivt og præcist

Nemt!

Nemt og gode tilbud på købsbeviser

superprofessionelt

Hurtig, enkel og effektiv sagsbehandling

Its good thank you

They have good service

Godt, hurtigt og nemt.

Her er tale om et produkt der integrerer det meningsfulde med service. Nemt, hutigt og godt.

Dårlig søgefunktion, der hele tiden skal nulstilles.

Det er utilfredsstillende ikke at kunne søge på produktnavn, uden at skulle nulstille og gå tilbage til udgangspunktet hele tiden.

anbefalelsesværdigt firma

perfekt forløb- kort og godt!

god service

Rigtigt smart med Scalepoint når man har haft en forsikringsskade

tilfreds kunde

Jeg er yderst tilfreds med behandlingen af min anmeldelse/udbetaling af forsikringssum ifm min datters stjålne cykel.

Hurtig behandling.

Hurtig behandling, ingen bøvl og ganske lige til.
Fungerede perfekt for os, den ene gang vi har haft brug for det.

Meget hurtig afregning

Meget hurtig afregning, men det er temmelig svært at få sine frarøvede ting til at passe ind i det meget stramme tidsskema. Jeg går ud fra at de fleste ikke har alle kvitteringer for køb liggende og derfor bliver det lidt tillempet for at få det til at passe ind i skemaet. F.eks et glas du har lagt småpenge i gennem et til to år skal du angive i hvilken måned, du har anskaffet det. Jeg ringede og spurgte, hvordan jeg skulle forholde mig og fik at vide, at jeg bare skulle sætte en måned ind - men det er jo irriterende at man skal få det til at passe med skemaet og ikke, hvad der reelt er sket. Ting man har anskaffet kan man jo heller ikke altid huske, så jeg synes man lægger op til lidt subjektiv hukommelse, men hvad man ellers kan gøre ved jeg ikke -
måske et lidt mere fleksibelt skema

Effektivt, hurtigt og let at bruge!

Det var en utrolig positiv oplevelse at anvende Scalepoint!

Billigt og fornuftigt forsikringsselskab. Dog lang ventetid på supporttelefonen.

Eneste minus ved LB er, at man skal være medlem af DM, studerende eller i fagforening, for at kunne få deres bedste priser.
De dækker oftest skader hurtigt, og tilbyder basal, men nogenlunde velfungerende online selvbetjening, når køen i telefonen bliver for lang til tålmodigheden.
Deres hjemmeside ligner et levn fra sidste årtusind, og der er altid lang kø på deres supporttelefon.

Når det er sagt, er deres kundeservice helt i top. De har dækket samtlige skader, jeg i min tid hos dem (desværre) har oplevet - bl.a. et såkaldt 'simpelt tyveri' af min bærbare computer (En næsten ny Macbook Pro Retina, øv!) for nylig, men også en mindre bilulykke, hvor jeg stod som ansvarlig, cykeltyveri og så en rejseforsikring 'plus', som heldigvis ikke blev nødvendig :).

LB laver, som så mange andre forsikrings-firmaer (går jeg ud fra), naturligvis en vurdering af enkeltsagen, og ser f.eks. i tilfælde af tyveri på forskellige faktorer; Hvad en ny vil koste dig, hvor meget genstanden(e) er faldet i værdi siden købsdato, om de var låst inde, og en række andre omstændigheder. Derefter sender de dig en mail og/eller SMS, som indeholder deres vurdering, og din erstatning minus selvrisiko i kroner og ører.
De penge kan så udbetales til din NEM-konto (lønkonto), hvis du er altså er så heldig at få en erstatning, naturligvis.

Det er min erfaring, LB dækker godt. De stoler med andre ord på, det du fortæller dem. Præcis som det bør foregår. Kommunikation med LB foregår generelt hurtigt, og relativt glat over både mail og telefon. Laver de fejl, retter de den forholdsvist hurtigt, og gør de ikke, retter de op på fejlen efter ét eller to opkald eller mails.

Det er svært ikke at være tilfreds :)

Briliant service

Havpilen

Havde en fantastisk oplevelse af lærerstandens brandforsikring, venlig rar og hjælpsom sagsbehandler og stor forståelse for situationen

Fin, hurtig behandling.

Ubureaukratisk, godt.

Har kun godt at sige...

Fin og hurtig behandling. Jeg er særdeles tilfreds.

Super betjening og pengene hurtigt inde på kontoen

Super kompetent betjening, pengene blev udbetalt hurtigt.
Kan kun anbefale lærerstanden til andre.

ScalePoint Technoligies Limited Details

Scalepoint Technologies Ltd.