Scandia Housing reviews

Scandia Housing reviews

3.1

tilbagebetaling af depositum

Jeg har fulgt rapporterne vedr. Scandia Housing.

Jeg havde en administrationsaftale med Scandia Housing, men valgte at opsige den pga mislighold, da Scandia Housing valgte ikke at betale husleje for september, og ikke reagerede på rykkere. Samtidig bad jeg lejer indbetale husleje til min konto.

Det tog meget lang tid at få tilbagebetalt lejers depositum, og da det endelig lykkedes, var det fratrukket ca. 10.000. Scandia Housings begrundelse herfor var, at i og med, at jeg opsagde kontrakten, så ville de istedet gøre en aftale om udlejning gældende. Man kan ved indgåelse af aftale med ScandiaHousing, vælge imellem administrationsaftale (som inkluderer udlejning, huslejebetaling, viceværtservice) eller udlejningsaftale. Jeg har prøvet at forklare ScandiaHousing, at de valgte at misligholde kontrakten, og at de dermed ikke kan gøre nogen aftaler om mindstebetaling eller lignende gældende, men set i lyset af de seneste måneders udvikling, så vil dette krav sikkert indgå i et konkursbo, og jeg skal dermed sikkert regne mig heldig, da jeg i det mindste har modtaget en del af lejers depositum.

For at føje spot til skade, så har jeg netop modtaget en regning for arbejde foretaget i min lejlighed. For det første, så indgik denne regning allerede i ovennævnte slutafregning, for det andet, så går jeg ud fra, at firmaet som "foretog" arbejdet ejes af ScandiaHousings ejere, dvs man prøver at hente penge hos en udlejer, som har penge til gode. Som krølle på sagen, så har jeg haft professionelle elektrikere i min lejlighed siden - de har bekræftet, at jeg mildest talt er blevet "tørret" for det arbejde, som skulle være udført.

Vil gerne hjælpe de personer som har deres hus i Gadevang til leje

Vi vil gerne hjælpe den familie som er kommet i klemme med manglende udlejning af deres hus på gadevangsvej i Gadevang. Hvis du som udlejer læser dette, så kontakt os på graveslink@hotmail.com

En oplevelse jeg godt kunne have været foruden!

Jeg vil mene, det grænser til bondefangeri! Alt imens de fleste af os den sidste uge har haft travlt med at opsige en uendelig dårlig og dyr administrations-aftale med Scandia Housing og få administrationen til at spille med lejerne, har Peter Høyer formodentlig travlt med at købe tid!!!! Jeg er formodentlig heller ikke den eneste udlejer, der venter på min nøgle, tilbageførsel af depositum og leje for januar måned. Det er dårlig dannelse Peter Høyer!!!!

Manglende kontakt

Scandia Housing og [Name removed] er blevet beskyldt for at lukke Deres telefon og ikke besvare mails. Men det passer i hvert fald ikke. Ellers er jeg sikker man kan få fat på [Name removed] her:
[Name removed og personal information removed]
Ud over det, er det godt nok sjovt at se hvilke selskaber [Name removed] er med i. Det viser sig at mange af de selskaber Scandia Housing har haft til at renoverer folks lejligheder og huse efter fraflytninger er selskaber [Name removed] også ejer. Der på den måde har scoret KÆMPE beløb for smårenoveringer.

Bøvl, bekymringer, besvær og pengetab..

PAS PÅ!!!

Det sejler helt vildt. Der er aldrig penge i firmaets kasse, så man kan få sine tilgodehavender.

Man betaler dem for at administrere lejebetalinger, men man skal bruge enormt meget tid på at kontrollere at de videreoverføre lejebetalinger.

Jeg har måttet bruge meget tid på at kontrollere og rykke dem for leje, kontrolle igen, rykke igen osv flere gange hver måned de sidste otte måneder.

Deres ejendomsadministration består i at videresende e-mails fra lejere.

Der er pt en stor risiko for økonomisk tab hos kunder.

Firmaet afbrudt al kontakt, der er ingen telefon, ingen e-mail etc.

Denne uge skal vise om Scandia Housing har reelle hensigter.!!!

Vi er som mange andre fanget af manglende indbetaling af husleje. Vi havde valgt at sende en sober mail til PH, men kunne også blot opleve, at hans, og også Scandia Housings mailadresse var lukkede.
Way ahead for vores vedkommende vil være at såfremt der ikke kommer skred i sagerne i løbet af denne uge, så indbetaler lejer direkte til os, og så må vi tage slagsmålet om depositum efterfølgende.

H. H. Hoegh
London

Et rigtigt dårligt bekendtskab

Vores ejendom har siden 01 Juli 2012 været udlejet via Firmaet Scandia Housing (SH). Udlejning af huset virkede på alle måder professionel, og vi har helt trygge ved at vi havde hyret SH til at forestå den praktiske del af udlejningen. Imidlertid da vi i OKT måned ikke fik overført huslejen til vores konto, som foreskrevet i kontrakten med SH pr. den 15.,blev vi for første gang usikre på hvorvidt SH formåede at overholde deres del af aftalen.Den udeblevne husleje blev først efter gentagne omkostelige telefonopkald til SH overført til vores konto pr. 02 NOV - med 17 dages forsinkelse. - Man kunne så tro, at dette var en enkeltstående fejltagelse, men da vores husleje for NOV-måned først blev overført til vores konto i anden uge af December. blev vi for alvor blevet utrygge over den reelle seriøsitet ved SH. Der skulle først utallige forgæves opkald til SH adminstations og til sidst direkte til SH CEO Peter Høyer før det lykkedes. Samme Peter Høyer (PH) bedyrede at han personligt ville sørge for at de oplevede forsinkede eller udeblevne overførsler af huslejen aldrig ville forekomme igen. Da vi imidlertif heller ikke for Januar har fået overført vores husleje fra SH, er vores iforvejen hårdt prøvede tålmodighed med SH opbrugt. Vores fornemmelse af at SH er i store økonomiske vanskeligheder kunne kun bekræftes, da vi kunne konstatere at SH pr. 16 Januar er "under rekonstruktion". Kontakt til SH Administration endsige direkte til Peter Høyer pr. telefon eller på hans personlige emailadresse besvares ikke. At Peter Høyers personlige emailadresse nu er lukket kan desværre ike overraske. - Vi har derfor besluttet os til at opsige vores administrationsaftale med SH, hvorefter vores lejer indbetaler huslejen direkte til os og ikke gennem SH. Lejerens depositum skal snarest muligt overføres til lukket konto i vores bank. Og såfremt lejen for Januar ikke bliver overført fra SH til os, vil vi via en advokat opkræve beløbet via INKASSO.

Fra de mange øvrige anmeldelse af SH på trustpilot kan vi konstatere, at vi er mange der deler det dårlige indtryk af SH. Fra min internationale arbejdsplads ved jeg, er der en stor interesse i at udleje ens bolig i Danmark under udstationering af længere varighed, ligesom der er en næsten tilsvarende stor interesse i at leje en bolig i Danmark. I den forbindelse kan jeg kun råde til IKKE at rette henvendelse til Scandia Housing. Scandia Housing har været et rigtigt dårligt bekendtskab.

Svindlere!.... De betaler ikke hvad de skylder

Hej,

Jeg er lejer hos Scandia Housing - og de har snart skyldt mig et beløb på et par tusind - som de er enige med mig i at de skylder og har lovet måned efter måned , at tilbagebetale.

Peter Høyer har ringet til mig personligt, da jeg sagde jeg ville have mit sags nummer til Trustpilot, da de ikke ville have dårlige anmeldelser.

5 gange har jeg bedt om mit sags nr til Trustpilot - og det er aldrig lykkedes.

Michael Hansen

Field agents excellent, back office staff absolutely apalling!!

The field agents have acted professionally and have succeeded in finding tennants well, though the first tennants were a disaster, not paying rent due to bankruptcy. A senior member of Scandia housing, whom I guess I can't name hence my original message being censored, who I have had the enduring misfortune of dealing with, has provided the most appaling customer service, repeatedly failing to answer emails, lying about leaving messages on my telephone when he hasn't and the return of the deposit due to non payment of rent, took weeks. Because of him, I just wished that there were other agencies with the coverage of Scandia Housing who could provide a decent level of service. I cannot express strongly enough my disgust at his attitude and total lack of customer service.

I am now unable to get through on the switch board or the mobile numbers of any of the contacts that I have. Does anyone know what is going on???

Facebook for us who will be affected by SH's financial problems

Hi

For all of us who will be affected by SH's financial problems I have made a Facebook page where we can collect info, news, good advice, questions and hopefully answers.
Facebook name is "SH in financial problems".

Martin

MØG...er ikke imponeret!

Vi bor, som Maja, i USA og har brugt Scandia siden sommer 2011. Vi ville også være interesserede i et fælles søgsmål. De har givet os vores penge for sent de sidste 6-7 gange, og da min mand skrev og spurgte, om de var ved at gå fallit, svarede de (selvfølgelig) nej. Derudover er det meningen, at de pt skal holde os ajour med en vandskade i huset, og da de ikke gør dette, og vi endnu ikke har kontakt med vores lejere, aner vi ikke, hvad der foregår.

Hvor er vores penge?

Vi står i den uheldige situation at vores husleje fra oktober kom i november (lejer betalt til tiden), og decembers leje kom i januar. Men vi har ikke fået husleje fra november eller januar! Vi har forsøgt at kontakte SH flere gange uden held - vi sidder i USA så tidsforskellen gør det sværere at ringe (9 timer). Vores mails bliver der ikke svaret på. Vores lejere har 3x husleje (depositum) ude at svømme, og nu har vi ligesom så mange andre mistanke om at SH er gået i betalingsstandsning. Vi sidder flere i USA med samme problem og er interesseret i et fælles søgsmål så vi kan få vores penge ind. Nogen der aner hvordan man gør? I kan kontakte mig via trustpilot (klik på profil og skriv besked) da emailadresser mv bliver fjernet fra trustpilot.
Opdatering: Andre brugere har gjort mig opmærksom på flg facebookside: SH in financial problems hvor vi kan skrive sammen.

Til Information.......SH's hjemmeforside idag kl 12

Vigtig information til alle kunder, leverandører og samarbejdspartnere

16/01 - 2013 kl.12:01

Virksomheden Scandia Housing er under rekonstruktion.

Hvor er vores husleje??? - Opsigelse af kontrakt

Kære Peter Højer

Så må vi desværre igen se os selv i køen med utilfredsse kunder, der ikke har fået vore husleje fra Scandia Housing, selvom vores lejere har indbetalt deres del til jer.

Hvorfor sker det igen og igen?

Hvordan kan I tillade jer ikke at overholde jeres del af kontrakten, når I samtidigt er rimeligt klare overfor andre?

Hvad er vores retsstilling som kunder overfor Scandia Housing?

Kan jeres advokater venligst svare på om vi kan anmode vores lejere om, at indbetale deres (altid rettidige) husleje direkte til os, og så kan vi overføre "administrationsgebyret" til jer?

Kan jeres advokater venligst svare på hvornår og hvordan vi som kunder kan annulere kontrakten med Scandia Housing, nu hvor Scandia Housing gentagne gange ikke opfylder deres betingelser?

Kan jeres advokater venligst svare på hvem der er den nærmest øvre instans at klage til (forbrugerombudsmanden?) eller om man skal skride direkte til politianmeldelse?

Signeret
Jan Stripp, London

Opfølgning 21. januar.

Kære Peter Højer

Da du ikke har svaret på vores henvendelse vedr. jeres månedslange misligeholdelse af kontrakten og desuden endnu ikke har indbetalt vores tilgodehavende opsiger vi hermed kontrakten med Scandia Housing.
Du bedes umiddelbart foranledige indbetaling af såvel udestående husleje samt det af lejer indbetalte dispositum til vores konto.
Lejer er blevet meddelt ikke mere at indbetale leje til Scandia Housing, men direkt til os.
Jeres administrator bedes snarest fremsende alle dokumenter vedr. besigtigelsen og indflytningsrapporten for vores ejendom.

For yderligere at sikre vores tilgodehavende stiller vi os desuden bag andre udlejeres krav om en formel konkursbegæring.

Signeret 21 Januar 2013
Jan Stripp, London

One more unsatisfied customer.

Last reply from Scandia Housing Wednesday 16th Jan.
Does anybody know what it means "Rekonstruction" in legal terms?

Virksomheden Scandia Housing er under rekonstruktion. Alle kunder, leverandører og samarbejdspartnere vil blive underrettet om resultatet hurtigst muligt.

Med venlig hilsen / Kind regards
Scandia Housing

The same as many have described here. Not going to repeat the same.
Delay after delay in getting the rent that the tenant paid on time.
Finally contract cancelled on the 31st of December. Sent a few reminders but no reply, besides acknowledgement of the cancellation.
Three months deposit need to be transferred.
Really hope to have this case closed asap.
Alberto

Uacceptabel kundebetjening - manglende huslejeindbetaling igen igen!!!

Så vil jeg også forsøge mig med en anmeldelse her på trustpilot i håb om, at det kan få skred i sagsbehandlingen hos Scandia Housing, som ellers lader til at være gået fuldstændig i stå. I 2012 har jeg modtaget huslejeindbetalingerne for sent 7 gange - og jeg venter endnu på at modtage husleje for december måned! Hver gang har det været nødvendigt at rykke op til flere gange for indbetalingerne, før pengene ramte den rigtige bankkonto.
Jeg har "selvfølgelig" heller ikke modtaget huslejen for januar 2013 endnu og vil nu opsige administrationsaftalen med Scandia Housing, såfremt jeg ikke inden arbejdstids ophør i dag, har modtaget pengene på min konto.
Det er fuldstændig uacceptabelt - og jeg undrer mig over, hvordan et såkaldt seriøst firma kan undlade at reagere på kundehenvendelser. Jeg har nu i en uge forgæves forsøgt at få kontakt til ejendomsadministratoren og direktøren, men hverken mails eller telefonhenvendelser bliver besvaret. Jeg føler mig efterhånden også en smule provokeret af den afskedshilsen om at "ha' en god dag", som den ellers flinke receptionist slutter hver samtale med. Problemet er jo, at så længe jeg ikke modtager mine penge, og så længe jeg forgæves skal forsøge at komme i dialog med firmaet, bliver det ikke nogen "god dag".
Som andre her på siden vil jeg nu også tage kontakt til en advokat for at få hjælp til at få mine penge udbetalt.

Så kom forklaringen - Scandia Housing er gået i betalingsstandsning!!!!

Ingen huslejeindbetaling IGEN - Mistillid til Scandia Housing

Så skal vi til det igen Peter Høyer. I dag er det den 15. januar og der skulle gerne stå 17.300 kr. fra Scandia Housing på min konto. DET GØR DER BARE IKKE. Igen har du lovet, at huslejen bliver indsat rettidigt. Igen har du brudt det løfte. Jeg kan blot tilslutte mig striben af klager på trustpilot og fortryder bitterligt, at jeg ikke tjekkede denne side, inden jeg indgik en aftale med jer. Mage til uprofessionelt firma skal man lede længe efter. At overlade administrationen af sit hus og huslejeopkrævning til et firma er en tillidssag. Den tillid har du nu igen brudt. Denne gang forsøger jeg ikke engang at ringe til Scandia Housings administration ..... for de kan jo alligevel ikke svare på noget, men henviser blot til dig. Og det må virkelig være flovt at være ansat i Scandia Housing, når de ellers flinke medarbejdere gang på gang giver dig besked om, at du skal kontakte kunden .... og du så blot siger, at du aldrig har hørt noget. Du mener altså, at dine medarbejdere lyver overfor kunderne.
Undskyldningerne overfor mig og dine andre kunder er mange. Tilbage står bare billedet af en direktør, der ikke er til at stole på. Formanden i jeres såkaldte bestyrelse reagerer ligesom du ikke på mail. Først når man ringer til dig og hidser sig voldsomt op, er man så heldig at få sine penge. For sent selvfølgelig. Med løfter om, at det ikke sker igen.
Jeg forventer, at du sørger for, at huslejen for januar står på min konto den 16. januar 2013. Det ville bestemt også være klædeligt, hvis administrationshonoraret tilbagebetales, da jeg stort set ikke har fået andet end frustrationer og utilfredshed for pengene.
De næste 24 timer mens jeg venter på, at du får sat pengene ind, vil jeg så undersøge mine muligheder for at ophæve administrationsaftalen på baggrund af Scandia Housings misligholdelse af aftalen og jeg vil også overveje at gøre TV-programmerne Kontant og Operation X opmærksom på jeres forretningsmetoder, så det kan blive tydeligt for enhver, hvilken service man kan forvente, hvis man laver en aftale med Scandia Housing.

Nå, så kom meddelelsen på Scandia Housing's hjemmeside 16.1.2013 om, at virksomheden er under rekonstruktion. Så kan man jo nok skyde en hvid pil efter sine penge.

Manglende husleje igen igen igen fra Scandia Housing

Opdatering 16. januar 2013

På trods af mail sendt til Peter Høyer samt et par ansatte den 15. januar 2013, har jeg stadig væk ikke modtaget min husleje eller svar fra SH, hvilket jo bare viser at SH er et dybt uprofessionelt firma som må være på vej til en konkurs, når vi er så mange utilfredse kunder som ikke får vores husleje eller svar herpå.

Min sag overgives derfor til advokat og Inkasso d.d. da jeg har fået nok af alle SH undskyldninger. Såfremt der måtte være nogle som ønsker at vi sammen går til medierne for at få bragt historien ud i medierne, så tilslutter jeg mig gerne og I er derfor velkommen til at kontakte mig herover trustpilot.

Skrevet 15. januar 2013
Jeg vil tilslutte mig mængden af utilfredse kunder her på truspilot, da jeg for 7 måned i træk heller ikke har modtaget min husleje rettidigt fra Scandia Housing, vel og mærket selvom min lejer har betalt huslejen til tiden.

Historien kort fortalt, jeg udlejede mit hus igennem Scandia Housing den 1. marts 2012, hvor jeg indgik en aftale omkring ejendomsadministration med Scandia Housing. De først 3 måneder modtog jeg min husleje rettidigt, derefter gik det kun ned af bakke, jeg modtog min husleje de 5 efterfølgende måneder med forsinkelser på 2 - 5 dage og jeg modtog kun huslejen efter at have rykket for denne dagligt til Scandia Housing. Jeg modtog alle mulige undskyldinger som I andre også har gjort omkring at der var sket en tastefejl, herunder at deres bankoverførsel for min ejendom var kørt på fejl mv.

Efter 5 måneder havde jeg fået nok og valgte derfor at fremføre et indlæg her på trustpilot, senere samme dag blev jeg ringet op af CEO hos Scandia Housing, hvor han lige som over for andre af jer, beklagede sagsforløbet og ville personligt sørge for at jeg ville modtage min husleje rettidigt fremadrettet, herunder kompensation for de måneder jeg ikke havde modtaget min husleje rettidigt. Jeg må i dag konstatere at Peter Høyer ikke er en mand som holder sit ord, da jeg hverken sidste måned eller denne måned har modtaget min husleje rettidigt, og stadig venter på huslejen for januar måned, herunder den lovede kompensation.

Jeg har nu derfor besluttet mig for, at overgive sagen til min advokat herunder inkasso såfremt jeg ikke modtager min tilgodehavende husleje herunder den lovede kompensation senest den 16. januar 2013. Så PeterHøyer se at få udbetalt de penge de til hører ikke dig men mig som udlejer

Jeg er heldigvis i den situation at min lejer, som heller ikke har været helt tilfreds med den måde deres henvendelser mv. er blevet behandlet på af Scandia Housing snart fraflytter min ejendom, hvorefter jeg vil leje denne ud igen via et mere professionelt firma end Scandia Housing. Jeg vil derfor fraråde alle som overvejer at udleje deres bolig til IKKE at benytte Scandia Housing.

STILL NO RENT AND STILL NO CONTACT

To [name removed],

A little over a week ago (see earlier Trustpilot comment on Jan 3) I grew tired of making constant attempts to get clear answers from SH regarding our unpaid rent so decided to add my complaint to the growing list on Trustpilot. Within 48 hours I received your response on Trustpilot. Great we thought. After hours spent trying to make contact with our SH representative, following up on their empty promises and then leaving countless messages for you we believed we had the positive outcome we had hoped for.

WRONG! Your response that “Jeres husleje er bragt i orden” is just another empty promise. 7 DAYS LATER AND STILL NO RENT HAS BEEN TRANSFERRED TO OUR BANK ACCOUNT!

So simple that you can create the illusion for the readers of this forum that a positive outcome had been reached with us. What the readers don’t see in our situation but should be made aware of is:

1. SH/[name removed] does not respond to messages/emails. Over the past 3 weeks I have left numerous messages for you via your receptionist. I have also left further messages for you via your other employees. I have even left several messages directly on your mobile phone. In addition to these numerous messages for urgent assistance I have left messages for several of your employees. NOT ONE PHONE CALL HAS BEEN RETURNED! NOT ONE! This is just unimaginably unprofessional. [name removed] – I think this is the time that you pick up your phone and call me.

2. Since we entered into a new rental contract in September, the single and only part of the contract between us and SH that SH has upheld is the charging of their fees. SH has managed to take payment for their commission and administration program but no rent has been paid to us for November. The small part of December’s rent was not paid on time and was only paid after a lot of follow up by myself. And no level of customer service exists.

[name removed], now in January, our tenants are not sure who to pay their rent to and due to the current situation with previous unpaid rent from SH to us we have had to make changes to certain financial commitments we have with our bank, our insurer and Vejle Kommune. This is just not acceptable.

Recent time-line ==> as of today, Jan 12, we have spent over 4 weeks following up on our missing rent. This includes a handful of emails and 15-20 phone calls. My complaint on Trustpilot on 3 Jan was answered on 4 Jan by [name removed] advising that situation with the outstanding rent had been fixed. On 9 Jan the rent had still not been received so I contacted SH AGAIN. When neither [name removed], his assistant or our rep [Name removed] were available I spoke with [name removed] who could not confirm any details as the accountant was absent. On 10 Jan I received an email from [name removed] that due to a ‘tastefejl’ our rent had not been transferred correctly and that it would be transferred immediately to the correct account. Now, 12 Jan, the rent has still not been transferred.

[name removed], please contact me immediately by phone and advise exactly when the outstanding rent will be transferred.

Scott and Katrine Craft

Manglende betalinger og meget bøvl

Opdatering den 11. jan. 2013:
I dag stod lejernes depositum på vores konto. Jeg er meget ærgerlig over, at vi har skullet bruge så meget tid på Scandia Housing - man indgår netop en aftale med et firma som Scandia Housing for at slippe for bøvl. Men nu har vi altså fået de huslejebetalinger, som Scandia skyldte os, og lejernes depositum er overført til os.
Men det er under al kritik, at det skal være så omstændeligt at få de penge, der retteligt er vores / vores lejeres. Og det er under al kritik, at man skal kommunikere med Scandia Housing og PH her på siden, før der sker noget. Mails fører ingen vegne. Håber alle I andre, der også venter på overførsler fra Scandia Housing, får jeres penge meget snart.
___
Indlæg fra den 10. jan. 2013:

Hej PH og Scandia Housing

Den 21. dec. 2012 opsagde vi vores aftale med jer grundet misligholdelse af aftalen fra jeres side - I overførte ikke vores husleje rettidigt og kun efter et utal af henvendelser. I forbindelse med opsigelsen af aftalen bad vi om, at vores lejeres depositum skulle overføres til os, så det stod på vores konto senest i dag den 10. jan. 2013.

Det gør det ikke! Og det har ikke skortet på påmindelser fra vores side. Påmindelser du, PH, ikke reagerer på.

Lejernes depositum er ikke Scandia Housings penge, og jeg kan dårligt forestille mig, at det er lovligt at beholde lejernes depositum efter vi har opsagt aftalen med jer. Jeg tænker på, om det mon falder under betegnelsen skyldner- eller mandatsvig?

Du, PH, skriver som svar på et andet indlæg her på siden, at der er en afregningstid på 8 dage fra opsigelsen er modtaget. I modtog som sagt vores opsigelse den 21. dec. 2012, og det er noget mere end 8 dage siden.

Vi har tidligere varslet dig om, at sagen vil overgå til inkasso via vores advokat, hvis ikke vi modtager vores lejeres depositum. For at vise god vilje, selv om I ikke har gjort Jer fortjent til det, vil vi gerne forlænge jeres frist til i morgen fredag kl. 10.30 dansk tid. Så kan du stadig nå at gå ned i vores bank og sætte pengene fysisk ind på vores konto, så vi kan se i morgen formiddag, at de er gået ind. Alternativt må vi have vores advokat ind over. Det er sørgeligt, at I har en så lemfældig omgang med andre menneskers penge.

----
Indlæg fra 19. december 2012
Vi må desværre føje os til koret af udlejere, der ikke får vores penge fra Scandia Housing. Vi mangler pt at få udbetalt 2½ måneds husleje, og vi har kun haft fornøjelsen af at modtage huslejebetaling én gang - og da var det 3 uger for sent.
Samtidig er informationsniveauet generelt meget dårligt. Det skyldes formentlig, at den ene hånd ikke ved, hvad den anden laver. Der er så mange medarbejdere, der laver forskellige ting vedr. vores sag, at man skal gennem en længere labyrint for at finde ud af, hvad der foregår. Vi valgte at udleje gennem et bureau, da vi gerne ville undgå bøvl, når vi selv sidder langt væk. Lige nu er vores oplevelse, at det er meget bøvlet alt sammen. Og det koster os 2000 om måneden i administrationsgebyr. Det er pt ikke penge givet godt ud!
Tine Dahl Mortensen
Katrine Craft found this review useful
Scandia Housing

Reply from Scandia Housing

Kære Tine

Jeg har talt med din repræsentant for en time siden og udestående depositum er overført til din konto.
Tillad mig venligst at henlede opmærksomheden på, at vi modtog din opsigelse om aftenen d. 21/12, så under hensyntagen til juledagene og nytåret har din ekspeditionstid været meget kort.

Peter Høyer

Scandia Housing Details

Scandia Housing er specialister inden for boligudlejning. Vi har siden 1993 specialiseret os inden for tidsbegrænset boligudlejning af møblerede såvel som

Visit Scandia Housing

We live here: Indiakaj 1