Scandichotels reviews

Scandichotels reviews

6.0

Scandic Lyngby Eremitage - absolut ingen klager

Vi har nu haft to ophold på Scandic i Lyngby Storcenter og har kun ros til overs for hotellet.
Værelserne er rummelige og hyggeligt indrettet, udsigten fantastisk og vi kunne ikke sætte en finger på rengøringen (hvilket gamle damer som undertegnede ellers godt kan lide;-)).
I receptionen var personalet super service-mindede og de satte virkelig prikken over i'et under vores ophold.
Morgenbuffet var rigelig, der var gratis aviser (endnu et kæmpeplus i vores bog) og alt i alt virkede det som om at kunden var i centrum og at man gerne ville gå "the extra mile".
Vi kommer gerne tilbage til Scandic Eremitage.

Inkompetent hoteldirektør

Jeg havde booket værelser på hotel Impala og aftalt en pris med Hotel Impala i Silkeborg. Hotellet valgte desværre at lukke, og ombooke alle deres ca 80 gæster.

Vi bliver ombooket til Scandic Silkeborg, med løfte om at Scandic afregner direkte med Impala. Dette bliver bekræftet af receptionisten (jeg vil ikke nævne navn) ved ankomst til hotellet. Også at det på forhånd er godkendt hos hoteldirektøren. Alt er godt, og vi er rigtig godt tilfredse med hotellet.

Men da vi så skulle tjekke ud, står hoteldirektøren selv i receptionen... Hun vil nu opkræve os kontant afregning for opholdet, og hidser sig op og truer med politi osv hvis vi ikke betaler med det samme. Vi går lige udenfor for at snakke sammen om hvad vi gør, men hun følger efter os og notere bilens reg. nr. og jeg føler mig i den grad kriminaliseret. Nu bliver jeg stødt, og beder hende om at gå væk, så jeg lige kan overveje situationen. Dette nægter hun, og bliver nu meget grov i sin udtale. Jeg forklarer hende hvordan situationen er (set med mine øjne) også at aftalen blev bekræftet ved ankomst. Dertil svarer hun at hendes receptionister ikke er kompetente til at indgå sådanne aftaler og sviner Hotel Impala til.

Det ender med at jeg betaler med Visa så jeg kan komme derfra hurtigt.

Nu står jeg så tilbage med en extraregning på ca. 1.800.- kr.

Jeg vil ALDRIG anbefale stedet til andre.

Scandic Hvidover - Slidt og beskidt

Kvaliteten står ikke mål med prisen. Har boet på billigere hoteller i København, hvor kvaliteten har været væsenligt bedre end Scandic.... Så hold dig væk fra værelse 626.

Ps. når jeg har fundet ud af hvordan man indsætter billeder i min bedømmelse, så uploader jeg disse - billederne taler sit eget tydelige sprog.

Kære Scandic... Det nytter ikke at man "har en sminket gris" med fin facade, reception, restaurant ..når det er på hotelværelset gæsten opholder sig, og skal forsøge at føle sige hjemme... Jeres værelser er uhumske og forlængst udtjent...men det kan bestemt ikke ses på de beløb I opkræver for en overnatning på jeres "fine hotel".

Rigtig dårlig services hos Scandic Linköping Vest.

Rigtig dårlig services - Bestilte rum hos Scandic Linköping Vest - via net og forudbetalt som betyder at reservationen ikke kan ændres. Hotellet er under ombygning men jeg regnede ikke med at det betød noget særligt idet der stadig blev / bliver lejet rum ud.
Dog er jeg lige blevet kontaktet af en kollega, der har boet på hotellet - som kunne fortælle at hun var flyttet - da der var utrolig meget larm som gjorde det umuligt at arbejde.
Jeg kontakter så Hotellet for at få "lov til at flyttte Hotel" da det er vigtigt at jeg kan arbejde under mit ophold.
I receptionen Scandic Linköping Vest fik jeg oplyst at de ikke kunne ændre min reservation - jeg måtte leve med larmen- hvis den skulle ændres skulle jeg kontakte hovede kontoret - og jeg fik derefter et nr. jeg kunne ringe til. Det oplyste nr. var ikke rigtig - og efter selv at have fundet nummeret - fik jeg oplyst fra hovede kontoret at det kun var hotellet hvor reservationen var lavet som kunne ændre det.
Fra Scandics hovedekontor sagde de direkte at ved at henvise til hovedekontor "så var hotellet jo af med mig"
Som medlem af Scandic - bruger jeg altid Scandic Hoteller hvis det er muligt - og jeg er helt klar over at regler vedr. min bookning men da der i dette tilfælde, hvor der er ombygning, som giver store géner under jeg mig over at der ikke er nogen services fra hotelles side. Desværre sætter det ikke kun det pågældende Hotel i dårlig lys - men også andre i Scandic familien.

Scandic Århus

!PERFEKT!
Ikke en finger at sætte på hverken service, værelse eller noget andet.....

Utrolig dårlig service på Scandic Horsens

Lang ventetid, dårlig borddækning, INGEN service eller betjening.

Altid en fornøjelse

Vi overnatter tit på Scandics hoteller i norden. De er generelt fine og der er normal altid god service. Senest overnattede vi på Scandic Ferrum Kiruna, ganske fint hotel og dejligt værelse. Bliver du medlem af deres stamsgæste program er der mange penge at spare

Scandic Esbjerg

Vi holdte barnedåb med brunch på Scandic Esbjerg. Vi var lidt forsigtige med at sætte næsen op efter det helt store, da prisen i vores øjne var lille. Men hold da op hvor blev vi glædeligt overrasket. Alt spillede, stort udbud på brunch buffeten, fantastisk service fra deres serviringspersonale og ikke mindst deres tovholder Nancy. Jeg sendte en mail til stedet umiddelbart efter vores dåb, hvor jeg takkede dem mange gange, for at være med til at gøre vores dag speciel. Men derfor skal de ikke snydes for ros herinde. Det er helt sikkert ikke sidste gang, at vi benytter os af Scandic, som jeg kun kan give mine varmeste anbefalinger

Deres priser stemmer ikke overens med deres standart

Jeg overnattede på Scandic hotel og betalte 1195 kr, først skræmte prisen mig ikke, men da jeg kom ind på værelset blev jeg virkelig skuffet.
Jeg synes personligt ikke deres pris stemmer overens med deres standart. Nogle af deres hoteller er dog bedre og pænere end andre, men det er ikke grund nok til at holde en høj pris på alle deres hoteller for en enkelt overnatning,

Papjuice med sugerør

Har lige boet på Scandic i ÅrhusVest. Og til 1100kr regnede jeg ikke med at skulle drikke juice med sugerør ud af en lille brik juice til deres "store morgen buffet".
Jeg måtte selv bede om juicen da der ikke var stillet noget frem til gæsterne. Morgenmads lokalet var idag i et mødelokale.... der var åbenbart ingen på vagt for hele lokalet sejlede med affald, lækkert og indbydende, NOT!
Havde jeg givet 300-400kr på et 1 stjernet hotel var denne standart forventlig, men til 1100kr på et hotel som skriver lange historier om hvor godt alt er på deres hjemmeside.
Det er sgu en ommer...!!!!

Fantastisk weekend

Maj 2010
Efter en forlænget weekend på Scandic Norra Bantorget i Stockholm har jeg kun rosende ord til overs for Scandic Hotels.. værelset var fantastisk flot og hotellet generelt var meget fint. Der var et flot udvalg at morgenmad så der var noget for enhver! Regnede egentlig med først at kunne check-in kl. 14.. men værelset var allerede klar da vi ankom kl. 10.. Det er ikke sidste gang jeg har sovet på Scandic!

Juli 2010
I forbindelse med en tur i det Jyske blev det til en overnatning på Scandic Jacob Gade i Vejle, fine værelser, fint hotel og flot stort morgenmads bord i fine og rene omgivelser! Heller ikke sidste gang jeg har sovet på Scandic denne gang!

Dårlige mødelokaler, god service og mad

Scandic/palas hotel på Rådhuspladsen.

Det er en gammel bygning og mødelokalerne er ret små og desværre kunne man ikke åbne vinduet, hvilket bestmet ikke er noget hit når man skal holde møde en hel dag.

Man kunne høre alt hvad der foregik på mødet inde ved siden af, hvilket er ret irrterende og forstyrende i et møde. simpelthen for dårligt lydissoleret.

Personalet var flinke og maden var god, bedste kage jeg længe har smagt men skal man se på det med firma øjne er bygningen for gammeltil mødelokaler

Is Scandichotels your company?

Scandichotels Details

Scandic tilbyder 139 hoteller i ni lande. Find og book hotel, konferencelokale og oplevelsespakke hos Nordens førende hotelkæde.

Visit Scandichotels

Conference & Meeting Room