Scandinaviangolf reviews

Scandinaviangolf reviews

8.6

Fra skuffelse til tilfredshed

Som nybegynder bestilte jeg et begyndersæt hos ScandinavianGolf. Jeg modtog sættet 2 dage efter bestilling - flot. Men....der var to ens jern, mens der manglede en anden, og hvad værre var: ved første slag brækkede driveren. Ønskede bare at komme af med sættet og få pengene igen...hvilket jeg informerede firmaet om. Jeg modtog så et super-tilbud, hvor jeg fik tilbudt et bedre sæt og oveni ville jeg få en lille "begynder-gave". Og lige så vigtigt: ScandinavianGolf ville betale retur-porto plus forsendelse af det nye sæt.
Jeg valgte heldigvis at takke ja til deres tilbud, og allerede dagen efter modtog jeg mit nye super-sæt - altså inden de havde det gamle retur.. Det kalder jeg god service !! Tak for god behandling

Lovende men der mangler lidt.

Vedr. Scandinaviangolf.dk
Udmærket hjemmeside, dog mangelfuld mht. drivere og puttere. Lidt ærgerligt at have lyst til at bestille en vare der er udsolgt og dette ikke fremgår af selve varens side.

Meget hurtigt svar og venlig kontakt via email

Jeg har meddelt interesse for at köbe og faa leveret golfbags til Tyskland og svaret kom lynhurtigt.

En meget flot hjemmeside.

Ros her fra Tyskland

Køb af tilbuds bag.

Jeg købte også et regnovertræk. Forsendelsen kom 2 steder fra. Men på følgesedlen til regnslaget, der kom i en prøvekuvert, stod også bagen som leveret af Postdk. Så ringes til nummeret på følgesedlen. Det er ændret til et mobil nr. Web siden hedder noget andet end scandinaviangolf.dk. Noget forvirende. Men jeg blev kontaktet og beroliget, og bagen kom næste dag med fragtmand i stedet. Fin kvalitet til prisen og organiser virker fint. Glad kunde.

Varerne ankommer fra dag til dag, og ved personlig henvendelse får man såmænd også kompetent svar samme dag. Ros ros. Søren

Super god betjening, lynhurtig levering og varers kvalitet som beskrevet

Hej Scandinavian golf

Ville blot takke for en kanon og fantastisk hurtig behandling af min ordre.

De modtagne varer var præcist som forventet og jeg vender bestemt tilbage for at tjekke tilbud og muligheder hos jer.

Mange tak

Dejligt hurtigt svar, og fandt en løsning til mit problem :)

Hurtig handel, troværdig og god kommunikation.

Hurtig reaktion på e-mail forespørgsel. Varen modtaget umiddelbart efter bestilling, så hurtigt som Post Danmark kan levere. Varen er helt som beskrevet, samt overholdes alle aftaler + ekstra rabbat. Vil gerne anbefale Scandinaviagolf til andre. Hilsen Kurt

Farlige reparationer

Jeg købte for nogle år tilbage et golfsæt herfra, hvor sandjernet var gået i stykker (skaftet var knækket) ved levering. Jeg fik sendt sandjernet tilbage og modtog det senere i god tro om der var nyt skafte på. Dette viste sig så for nyligt at dette ikke var tilfældet, da skaftet kun var blevet plugget og nu er knækket igen. Den plug der var blevet sat i var umådeligt lang og jeg fik en udtalelse fra bestyreren af proshoppeno i min golfklub om at han synes det var noget svineri da der med en så lang plug er risiko for at få ødelagt hele hånden hvis der var blevet slået forkert. Så vær meget opmærksomme hvis I vælger at købe noget her.

Hurtig levering og gode priser

Jeg bestilte 2000 tees og fik leveret dagen efter - super service.

super kundeservice

Mit golfsæt ankom dagen efter jeg havde bestilt det. 4 dage efter fik jeg en mail fra kundeservice der ville høre om alt var OK og om der var noget de kunne hjælpe mig med - de prøvede ikke at sælge mere til mig hvilket jeg synes var sejt

Scandinaviangolf Details

Det rigtige golfudstyr til den rigtige pris - golfudstyr leveret til døren fra dag til dag. Altid den bedste pris på golfudstyr online

Visit Scandinaviangolf

We live here: Friggasvej 104