Scandinavianstrings reviews

Scandinavianstrings reviews

7.9

Hurtig levering, alt på lager

Jeg lagde ordren om formiddagen, og næste dag ankom pakken, selvom jeg havde bestilt 4 forskellige, meget specifikke ting. Min forventning var, at der skulle gå 1-2 uger med bare at få det hjem.

Til slut var der ikke bare en udprintet mail som faktura: Nej, en fin håndskrevet kvittering. Så ved man der er et menneske i den anden ende!

Scandinavian strings er en lille virksomhed med en rigitig fin betjening og gode varer.

Fantastisk

Jeg har bestilt strenge til min violin derfra et par gange, og jeg vil blive ved med det.

Portoen er altid billigt (han sender det som et brev) og leveringen er fra dag til dag.. Kan klart anbefales!

Is Scandinavianstrings your company?

Visit Scandinavianstrings