Scandlinesbonusclub reviews

Scandlinesbonusclub reviews

5.6

Manglende bonuspoint fra Bordershop i Rostock

Det lader til at den nye Bordershop i Rostock har problemer med overførsel til Bonusklubben, nu har jeg været ude for at indenfor en måned er der 4 køb der ikke er blevet registreret. Den første gang havde jeg kvittering og efter indsendelse blev point godskrevet - her fortalte butikpersonalet at kortet ikke kunne registrere. Sidste gang i midten af november lod det til at der ingen problemer var men der kom ingen point ind på kontoen. Boner for 4000 kr havde jeg smidt ud og så er der ingen hjælp at hente. Til orientering er det ikke mit kort der er problemer med, på færgen har der ikke været problemer.
Så et godt råd gem altid dine boner til du har checket point saldoen på din konto eller som jeg vil gøre efterfølgende - handle hos en af de andre forretninger i området.
Mailkorrespodancen med Bonusklubben er hurtig og venlig

Nyt concept hos Scandlines - til afløsning af Shopping klubben

Scandlines har i mange år haft "Shopping klubben", hvor man kunne få rabat på mange forskellige ting. Her i foråret skiftede de til et nyt concept - "Bonus club" hvor man kan opnå bonus point for mange ting, incl. færgebilletter.

Efter en uheldig start, hvor leverandøren havde installeret et testsystem ved en fejl, fik de rettet fejlen. Og da jeg gjorde opmærksom på fejlen, samt at jeg derved ikke havde opnået point på en tur/retur overfart, fik jeg godskrevet mine point. - God service.

Se den mail, som jeg fik tilsendt:
I forbindelse med din tilmelding er der desværre sket en fejl.

På grund af en menneskelig fejl blev din tilmelding sendt til test-systemet i stedet for det rigtige medlemssystem. Det er grunden til problemerne med at logge ind på medlemsportalen med det tilsendte password.

Vi vil hen over weekenden flytte din tilmelding fra test systemet, kaldet sandbox, til live systemet. Når du er flyttet vil du modtage en e-mail med dit nye password, som du skal bruge til at logge ind.

Vi beklager dybt denne fejl og vil som en lille kompesation tilføre ekstra 200 point til din konto i forbindelse med flytningen.

Is Scandlinesbonusclub your company?

Scandlinesbonusclub Details

Scandlines Bonus Club. Optjent point hver gang du sejler, handler og spiser med Scandlines. Bliv medlem gratis, og tjen point allerede fra i dag.

Visit Scandlinesbonusclub