Scanmaps reviews

Scanmaps reviews

6.0

Dårlig indpakning af kort

Kortet kom til tilfredstillende tid, men var blot stoppet ned i røret uden at være pakket seperat ind, hvilket betød at det var en lang og sej kamp at få kortet ud uden at beskade det.

Hurtig og rigtig

Jeg beatilte fire fire-centimeter-kort. De kom dagen efter. Det kan jeg ikke klage over.

Skammeligt

Scanmaps er DKs eneste store kortbutik som ligger i det hyggelige latinerkvarter med god stemning samt hyggelig indretning. Personalet er altid venligt og det er ideelt til at få lidt inspiration til store rejser. Men når alt kommer til alt og det VIRKELIG gælder så kan scanmaps ikke levere varen. Jeg var faktisk forundret over at tidligere anmeldere havde haft nøjagtig samme oplevelse som mig, dog har jeg ikke været så uklog at involvere nogen form for penge endnu: Bestilling af kort som ikke er hjemme er en skændsel. Det loves at man vil underrette mig når kortene kommer hjem enten via mail eller telefon. Jeg har endda selv set hvordan ordren blev noteret i systemet. Jeg har gennem tiden foretaget 3 bestillinger i alt og i 2 af tilfældene har jeg ikke hørt fra dem i 1,5 år endnu. Det er for ringe! I mellemtiden har jeg fundet online kortbutikker i Tyskland og England som leverer varerne prompte inden for få dage og til priser der typisk ligger 30% under de danske.

Super !

Jeg købte en globus over nettet FREDAG kl. 14. Jeg modtog den med posten MANDAG kl. 13 !!! Både betaling og levering fungerer perfect. Andre firmaer kan lære noget her ---

blandet fornøjelse

Har handlet der to gange, begge gange var der vare der var udsolgt/i restorder som jeg aldrig fik. Et flinkt og venligt personale der svare hurtigt på mail og tlf. Men noget uprofessionelt at reklamere for vare man ikke har og ikke ved hvornår man får.

Ventede længe uden besked

Vi har handlet tre gange hos Nordisk Korthandel med lidt forskelligt resultat.
Sidste år bestilte jeg et lamineret kort, som var evigheder undervejs, og de nåede at trække pengene to gange fra min konto inden varen blev leveret. Det tog adskillige uger og en del mailkorrespondance at få fejlen rettet.
I juli måned bestilte jeg et kort som gave til min niece og fik straks efter at vide pr. mail, at det ikke var på lager, og leveringstiden var tre uger. Efter fire uger ringede jeg og spurgte til kortet, og de lovede at rykke leverandøren. Jeg hørte ingenting, men efter 9 uger har de nu trukket beløbet fra min konto, så jeg går ud fra at gaven er leveret - længe efter niecens fødselsdag, selvfølgelig.
Til gengæld blev en flok 4 cm kort leveret efter få dage.
Så det er ikke svindel eller snyd, bare utrolig uprofessionelt.

God oplevelse

Selve købsprocessen og sidernes opbygning er noget af det mest behagelige, jeg har oplevet. 2 dage efter havde jeg 'Turen går til Barcelona' i postkassen.

Fremragende service

Bestilte nogle kort som var i restordre. Meget hurtig og venlig mailkoresspondance. Meget imødekommende og serviceminded vedr. spørgsmål om bedste valg af kort, alternativer og evt. bestilling. En fornøjelse at handle her.

Is Scanmaps your company?

Visit Scanmaps