Scapino reviews

Scapino reviews

8.2

prima levering

Goede Ecco schoenen, snel geleverd voor een redelijke prijs.
Vlotte service en prettige betaalregeling. Eerst passen, daarna betalen.
prima

Snelle levertijd

Met kinderen weinig tijd om te shoppen. Schoenen waren snel in huis en leuke online-actie.

Great service

I ordered some crocs and a belt for my daughter - both arrived the next day. Unfortunately I'd ordered the wrong size, so took it back to my local store - what great service there too - no problem exchanging for the correct sizes.

Would definitely recommend!

Financiële afhandeling niet zo snel als de levering

De bestelde schoenen werden snel geleverd en de betaalwijze via AfterPay is prima. Twee dagen na de levering heb ik schoenen retour gebracht in een Scapino-winkel. Tot zover alles prima.
Wat ik dan niet snap is dat niet kort daarna een creditfactuur komt, zodat ik het netto te betalen bedrag kan betalen. De schoenen zijn ingeboekt, dus dat moet slechts een druk op de knop zijn. Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen, dus daar hapert het wat mij betreft.

De verkeerde schoenmaat

Ondanks de snelle levering werd de verkeerde schoenmaat geleverd.

Prima en snelle levering

makkelijk online bestellen, gratis snelle levering, op je gemak thuis passen en indien niet tevreden makkelijk retourneren. Betalen achteraf.

Goede en zeer snelle service, ook na telefonisch contact.

Bestelling met de juiste maten op de juiste dag geleverd.
Dit al meerdere keren.

Besteld product lag keurig klaar in de winkel.

Aanrader !!

Goede en snelle levering

Had 2 paar heren schoenen besteld zagen er prima uit maar helaas een maatje te groot.
Deze retour gestuurd en nieuwe maat van één van de herenmodellen en nog een paar dames leren sneakers. Ook deze werden weer snel en netjes door een bedrijf aan de deur af gegeven.
Beide paste perfect en zien er goed en netjes uit, zeer tevreden.
De leveringen worden ook netjes doorgegeven via internet en weet je precies waar je aan toe bent.
Hoop dat we net zo veel plezier hebben in het dragen van de artikelen als dat de bestelling gegaan is.
Zeker aan te bevelen.
Groetjes Sylvia
Het after pay voor het eerst gebruikt en moet zeggen een prima systeem, ook daar krijg je netjes berichten van en ook een goed overzicht.
De retouren zijn ook prima verwerkt zowel door scapino en ook netjes door after pay.
Ben zeer tevreden over scapino, de koerier en het betalings- systeem

De bestelling lag keurig klaar in de winkel

Via internet een bestelling geplaatst. Bij ophalen bleek deze keurig klaar te liggen.
Netjes, geen klachten.

Prima, geen klachten

Ik had 2 paar kinderschoenen besteld. 1 paar was te klein. In de winkel hadden ze de schoenen niet 1 maat groter. De bediende heeft het te kleine paar ingenomen en een maat groter besteld en kosteloos thuis laten bezorgen. Prima service.

Perfecte levering en kwaliteit

Mijn gezondheidsschoenen (diabetesschoenen genoemd) zijn van prima kwaliteit, zitten heerlijk en de levering was subliem, de volgende dag al in huis! Perfect dus!

Pak het pakje niet eens uit, breng het direct terug!!

Koop hier niet, woensdag gekocht voor 20.00 op de site, volgende dag levering via hun !

Pas de Dinsdag er op bij mij!

Ik zou veder kijken de volgende keer.

Mijn pakje ongeopend retour :)

Teleurstellend!

Vorige week kocht ik voor mijn zoontje van 6 een paar dr Visser schoenen. De 2e dag zat er al een gat in de neus! Toen ik naar de winkel ging werd gezegd dat er niets aan te doen was omdat het door dragen kwam. Bij hoge uitzondering kon ik 20% korting krijgen, maar dan weer niet op een paar dr Visser sandalen dat in de aanbieding was! Nadat ik de klantenservice had gebeld werd €20,- korting gegeven. Toen ik vandaag bij mijn goede schoenmaker kwam zei hij dat het gat in de schoen echt klachtwaardig en reden voor restitutie zou zijn. Dat is ook mijn idee en dat zou ik.verwachten van een zaak die service belangrijk vindt! Daar komt bij dat in het filiaal op de Binnenweg in Heemstede liever over de kassabalie hangt (3 personen) dan actief en behulpzaam op te treden. Het is selfservice in plaats van service.

Prima ervaring

Eenvoudig de artikelen bestellen evenals de betaling. Helaas werd de € 15,00 aanmeldkorting (van de nieuwsbrief) niet in mindering gebracht ondanks dat mijn bestelbedrag ruim boven de € 50,00 uitkwam.
Wel gratig verzending (boven € 25,00) en inderdaad de volgende dag in huis, ik was dan ook erg tevreden over de levering.

Tip: Wilde later nog een bestelling plaatsen maar (deze was echter onder de € 25,00) heb hier vanaf gezien aangezien ik bijna dezelfde schoenen bij een ander bedrijf wel gratis kon laten bezorgen (geen bestelminimum).
Wellicht kunnen jullie overwegen de verzending altijd kosteloos voor de klant te maken?

Betaalbare kwaliteit!

Sinds 4 maanden diverse keren online kleding/schoeisel besteld. Als het een keertje voorkomt dat iets niet naar 't zin is kan je het bij elke Scapino-winkel ruilen/inleveren.
Behalve de sportkleding zijn wij heel erg tevreden met de zgn Diabetesschoenen voor
mijn vrouw. Hebben direct online een extra paar gekocht en dat is "echte kwaliteit" voor een heel betaalbare prijs. Houd deze schoenen erin Scapino en ga door op deze ingeslagen weg. Top!!

Snelle en correcte levering

Bij de Scapino 2 paar kinderschoenen besteld. Ondanks een laat tijdstip van bestelling werden ze toch nog de volgende dag bezorgd. Super!

Goed, snel óók retour afhandeling

Had meerdere dingen besteld in verschillende maten, dus er moest wat retour, in de winkel afgehandeld, zeer netjes en duidelijk. Had betaald met afterpay, en ook dat ging heel vlotjes! Twee dagen na mijn retour alles afgehandeld! Kijk, daar hou ik van! Top ga zo door! Mss één minpuntje de veel te grote doos waar mijn bestelling in zat 😃!

Heel erg goed

Super service, helaas klopte de maat niet.
Jammer dat er in Amsterdam geen enkele Scapino meer is.
Naar zaandam om te ruilen, op de site was de goede maat er niet maar in de winkel wel. Dus alsnog blij

Uitstekend

Ik had een verkeerde voorstelling dacht aan mindere kwaliteit goedkoop.
Maar de kwaliteit is prima tegen een lage prijs.
Snelle levering,gemakkelijk bekijken en bestellen via het web.

Makkelijk en snel

Eenvoudig via de webshop te bestellen en de volgende dag in huis.
Alle artikelen in goede staat.
Niets mis mee.

Is Scapino your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Scapino Details

Op zoek naar voordelige schoenen? Bij Scapino vind je actuele schoenen voor dames, kinderen en heren. Scapino: schoenen, mode en sport. Bestel snel op scapino.nl

Visit Scapino