Scbornholm reviews

Scbornholm reviews

6.1

har taget røven på mig

han gav mig en pris på at få den antenne jeg hade købt på nettet monteret for 400 kr han sendte en regning på 1000 kr steden for gik 2 måneder inden han kom og laveden min antenne

han hade sat min antenne op til den forkerte sendestation så jeg måtte ha expert til at rette min antenne han ville kun sætte forstærkere på antennen expert pillede min 12 db forstærker af og rettede den ind så var der fuld knald på signalet

Is Scbornholm your company?

Service Centret Bornholm Details

Visit Scbornholm