Schleiper reviews

Schleiper reviews

Acceptable
5.5

Lang wachten en onduidelijke levertijden

Ik heb dezelfde ervaring. Ik wacht al zeven weken op een levering van Schleiper. De aanvankelijke verwachte levertijd is inmiddels al wekenlang overschreden. Dit komt doordat één product niet direct op voorraad is. Al twee weken staat er nu dat dit product alsnog binnen 48 uur beschikbaar zal zijn. Dat is dus onwaar want het is nog steeds niet beschkbaar. Op mails wordt niet gereageerd en het telefoonnummer van de internetnetwinkel wordt niet opgenomen. Ik heb maar de echte winkel in Brussel gebeld, en kreeg te horen dat de behandelaar van de internetbestelingen er pas over een aantal dagen weer is.

Heel slecht is dat er bij de bestelling niet wordt aangegeven of een product op voorraad is en wat de verwachte levertijd is. Ook als de bestelling is gedaan, blijken de verwachte levertijden niet te kloppen. Uiteindelijk heb je geen idee wanneer je spullen geleverd zullen worden. Er wordt niet gereageerd op mails of telefoontjes, dus annuleren of omwisselen voor een ander artikel kan ook niet.

Ik bestel veel op internet en ik heb eigenlijk nog nooit zo een slechte ervaring gehad. Ik hoop dat ze in staat zijn te verbeteren, maar gezien de evaluatie van een andere gebruiker van een jaar geleden, verandert er weinig ten goede bij Schleiper.

Ongeleverde producten, geen reactie van klantenservice

In december 2009 een order geplaatst in de Schleiper webshop voor teken- en schildermaterialen omdat ze een erg breed assortiment hebben. Rond 18 januari ontving ik een deel van de bestelde producten. Helaas was niet alles op voorraad en waren een paar kleine producten gebroken aangekomen.

Tot op heden zijn de missende producten nog niet verzonden, ondanks herhaaldelijke emails van mijn kant naar verschillende e-mail adressen van Schleiper. Ook geen reactie op invullen contactformulier op website.

Totaalbedrag van mijn bestelling was meer dan € 200, de waarde van de ongeleverde producten € 35.

Erg vervelend om al sinds december (!!) te wachten op een order. Hopelijk krijg ik de resterende producten nog of mijn geld retour.

In 2008 had ik ook al een bestelling geplaatst bij Schleiper, waarbij ik ook enkele maanden moest wachten tot alle producten eindelijk geleverd waren. Erg jammer dus dat dit probleem vaker voorkomt. Bij Schleiper bestel ik in ieder geval zeker niet meer in de toekomst.

Is Schleiper your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

schleiper.be Details

Schleiper offers you the largest selection of artist materials (fine arts, graphic arts, decorative arts) and frames

Visit Schleiper