Schmiedmann reviews

Schmiedmann reviews

8.2

God BMW specialist!

De har det meste liggende på lager klar til levering... Hvis ikke, så skaffer de det!
Til tider er personalet knap så venligt, måske er det mig der har været uheldig? :)

Perfect service!!!

Got my second package from schmiedmann and it's not the last one) The way it's packed inside it's like you're opening a birthday gift) Love you guys! Keep it up! Sergey.

Særiøst firma

Ingen klager fra mig.
Har været kunde i en 6-7år og har til dato ikke haft noget at klage over..

Ejer af en 320D fra 2001

Mvh kurt

Føler mig absolut i trygge hænder, som kunde ved Schmiedmann i alle henseender

Har nu som mange årig BMW ejer altid brugt Schmiedmann, helt fra starten da firmaet hed CM Import, og altid været tilfreds med gode dele i god kvalitet som bare passer HVER gang og altid modtaget leverancer til tiden. Desuden er personalet ved Schmiedmann altid venlige og hjælpsomme ved henvendelse og tilpasser sig ens behov for hjælp og rådgivning uanset Nordborg eller Odense afdeling. Har efter erhvervelse af nyere bmw også benyttet Schmiedmann´s værksteder til større opgaver og kan også kun der give top-karakter for god kunde kontakt og feedback fra værkstedet og aldrig oplevet ubehagelige overraskelser. Schmiedmann gør det absolut realistisk for alle at køre i en fantastisk BMW.
Kim Christiansen, vojens

excellent company!

Very helpful. I will definitely buy again from schmiedmann.

Brugt eller nyt, det er stedet!

Nu er det så primært Schmiedmann i Nordborg jeg handler med da jeg kun bor ca. 25 km derfra. Jeg synes servicen er rigtig fin nu har jeg bestilt rigtig mange dele ved Marc deroppe, alt fra helt ny Bilstein B14 gevind undervogn, til brugt starter, rigtig mange forskellige klips osv. Har man chancen og mangler man en brugt del eller bare vil spare lidt penge, så skal man helt klar slå vejen forbi deres ophug i Nordborg.
Jeg elsker at gøre en god handel så hvis jeg kan finde visse dele brugt så gør jeg det, dog ikke bærende dele, rudelister til bag E36 coupe fik jeg til 150kr, en forlygte til 350kr, en starter til under halv pris af en ny fra en bil der kun havde gået 50000km.

Synes helt klar det er værd at handle ved dem, de hjælper gerne med til at finde bestemte dele hvis man ikke kan finde dem gennem ETK.
Dette kommer fra ejeren af en superflot E36 coupe, som lige mangler de sidste dele men som jeg er sikker på er i min besiddelse inden denne uge er omme selvom listen har indeholdt specielle dele der skal hentes hjem til mig først.

Den glade, den sure og den mærkelige :D

jeg er en ung knægt på 19 snart tyve jeg har selvfølgelig købt en lækker Bmw e36 som var en "smule" ulovlig :P men det har jo så resulteret i jeg har skulle få fat i en masse dele og da jeg fandt schmieds bestilte jeg min førstpakke der jeg har bestilt alt fra mange små dele til meget store dele jeg har inde for de sidste par måneder fået omkring 5-6 pakker og har Hver gang fået hvad jeg har bestilt til sidste skrue. Jeg var lidt nervøs for den sidste pakke (har ikke modtaget den endnu men er ikke videre nervøs) fordi jeg ikke havde fået en mail med ordre bekræftelse så jeg ringer til dem og bliver mødt er en meget behjælpelig mand ikke nok med at han omstiller mig til lageret han finder personlig også selv den på talte mail frem og sender den, der efter får jeg snakket med lageret, som også er mega flinke og jeg får at vide hvor min pakke er. Ud over det havde jeg et spørgsmål om mine egne lygter en anden dag og uden en sur mine blev jeg også hjulpet igennem dette også Tlf. Jeg er selv ansat i post Danmark og synes det er fair fragt pris (dog at post Danmark godt må lægge dem bare folk har modtager flex ;) ) det er lige meget om jeg har købt en udstødning der helt sikkert ville koste meget mere i fragt så er det det samme og det rart at vide hvilke dele der er originale og ikke er det giver mig et valg som ung der ikke har alverdens penge at bruge af men nogle ting skal jo bare også være originalt :)
Alt i alt er jeg en glad kunde jeg har ikke kunne klage alle kan jo lave en fejl med hensyn til mailen ;)

Lav aldrig en telefonisk ordre..!!!!!

Haha, der står jeg skal skrive som jeg taler med en ven. Det vælger jeg ikke at gøre grundet sproget´s brug.

Jeg har handlet et par gange hos Schmiedmann Odense over internettet og har intet dårligt at berette, lige indtil at jeg skulle finde et par Stabilisatorbøsning til i bag. Hvor de ikke fandtes på websiden, jeg ringede og fik fat på Keith. Han kunne finde dem og give mig et reservedelnummer stadig ingen held med at slå dem op på websiden, vi besluttede os for at lave en telefonisk ordre, fint nok.

Bare jeg havde bøsningerne og beslag til stabilisator bøsninger bag til dagen efter, jeg ville dog have filter med til et service da jeg synes det er dyrt nok og få sendt pakker fra Schmiedmann. Kan jo ligeså godt få så meget som muligt med hver gang.. :)

Det skal lige siges at inde på web siden stod der at Schmiedmann havde 3 "beslag til stabilisator bøsninger bag" på lager.
Men vi snakker og jeg tror at jeg har bestilt "de stabilisator bøsnings-sæt, 2*beslag til stabilisator bøsninger bag, et par vinduevisker, et oliefilter, luftfilter, dieselfilter og et par nye gummidrenge til at hænge udstødningen i.."
Jeg gør opmærksom på at jeg virklig har brug for de "stabilisator bøsnings-sæt, 2*beslag til stabilisator bøsninger bag," til dagen efter.

Betaler med dankort over telefonen, også noget jeg aldrig gør mere.. Men min fejl.. Og dog, hvis jeg kunne slå de stabilisator bøsninger op på websiden var dette aldrig sket..!!!

Jeg regner med at alt er som det skal være, hvorfor skulle det ikke det.
Men så lidt over kl 15, tjekkede jeg min mail og ser min ordre og til min store skuffelse ser jeg at:
Antal -- Varenavn -- Vare nr.
------------------------------------------------------------------------------
2 -- GUMMIOPHÆNG STABI BAG 18MM 9/91- PR. STK. -- 33551138104
1 -- VISKERBLADE E36 ORIGINAL HELLA WB112 M.SPOILER PR. SÆT. -- 61619069197HT
1 -- DIESELFILTER 2,5TD/TDS PR. STK. -- 13322243653
1 -- MONTERINGSSÆT E36 318/325 TDS PR. SÆT -- 18210146066
1 -- DIESELFILTER E39 530D -03/00 PR. STK. -- 13327786647

Hvad fanden sker der her.. Hvad skal jeg med 2 diesel filter ?
Hvor fanden er de beslag til stabilisator bøsninger bag, hmm.. Jeg ringer et par gange til Schmiedmann hvor jeg ikke kan komme igennem til Keith får lagt en besked hos Søren om at Keith skal ringe tilbage til mig.

Han ringer også tilbage til mig og jeg forklar hvad jeg har opdaget og straks siger han at det er min fejl... Hvad fanden er det for noget ? Min fejl ? Det er dig Keith der sidder og taster på computeren. Hvad skal jeg bruge 2 diesel filter til ? og ingen gang det samme vare nummer..
Vi mundhugger en del.
Hvor svært havde det været at bare sige at der er opstået en fejl ? hvorfor skulle det lige være min fejl ? Det er fandme for dårligt!!
Jeg spørger indtil de beslag til stabilisator bøsninger bag og han siger at ikke ved noget. Der skulle være 7 på hylden. Han går dog ud og kigger på hylden og konstaterer at der er tomt.. Hmm, fejl i optællingen vil jeg tro.. Men hvorfor er jeg så ikke blevet infomereret om det da nogen har pakket pakken?
Har i bare tænkt det opdagere han ikke ?

Så kommer næsten problem, jeg skal jo sådan set bruge de bøsninger i pakken, men ikke 2 diesel filter..
Så skulle jeg sende det ene tilbage på egen regning, ja tak.. Det er næsten lige så meget som diesel filteret koster..

Jeg er sådan set mest sur over at han blev ved med at sige at der er min skyld.. Hvorfor fanden skulle der være nogens skyld ? Bare en fejl.
I burde for at undgå ligene fejl, til sidst lige hurtigt sige hvad er der blevet bestilt inden i trykker godkend når i laver telefonisk ordre for os kunder. Vi tjekker jo også selv om det nu er rigtigt inden vi trykker det sidste godkend....

Hej Thor,

Først vil vi sige, at vi er kede af at du har fået en dårlig oplevelse hos os (det var for øvrigt ikke Keith du talte med, men en anden af vores sælgere).

Når det er sagt, så beder vi også om forståelse for at der kan ske misforståelser når 2 mennesker laver en aftale – der kan ske fejl på begge sider af bordet, hvilken side af bordet det er sket på i dette tilfælde er svært at sige, men vi plejer da at kunne finde en løsning der er fornuftig for begge parter, hvorfor det ikke er lykkedes denne gang vides ikke.

-Vi beklager også at vi havde en lagerdifference, men som du kan se på din faktura ville vi eftersende dem (fragtfrit naturligvis), så snart de var på lager igen, så der er da ikke noget med ”at vi håbede at du ikke opdagede det”, tværtimod betaler vi en fragt ekstra, så du som kunden ikke skal vente på alle delene, men kun på de dele som er i restordre.

-At der er 2 stk. oliefiltre på en ordre er ikke usædvanligt, og tænder ikke automatisk ”røde lamper” hos os, vi har mange kunder som enten har flere biler, fritidsværksted, eller venner og bekendte som køber dele sammen.

-Mht. fragten, ja så tager vi 78,- dkr +moms for pakker med en vægt helt op til 50kg - hvilket vi synes er billigt. Prøv at regne din tid og brændstof ud, næste gang du tager bilen for at hente noget, de 78,- dkr +moms er hurtigt brugt. Og med vores priser på BMW dele (DK´s laveste), er pengene for øvrigt hurtigt tjent hjem igen ;-).

Nå – men vi vil forsøge at blive bedre til at huske at gentage ordren til slut, hvilket du har helt ret i er en god idé!, vi har i dag tilbudt dig en kreditnota på returfragten samt en flaske rødvin som ”plaster på såret” men du har i stedet valgt at afvise modtagelse af varerne fra os hvilket også er ok, så du får bare pengene retur inkl. opkrævet fragt.

Vi beklager endnu engang, og håber på at vi får chancen til at ekspedere dig en anden gang igen,, :-)

Mvh. Schmiedmann

Thank you Schmiedmann! You are awesome!

Schmiedmann is the best place for any BMW in the world. Really great service! Cheap prices and quality parts. I am very happy that I have the chance to order from your online shop. Thank you for the fast delivery of the parts.

Best regards
Ivo Belyasin

Virkelig god service!

Jeg manglede en ventilpakning til min BMW. Jeg kørte ud til scmiedmann som lige havde lukket og slukket :)
Jeg var så heldig at der var en der ikke var kørt endnu og spurgte om han kunne hjælpe. Det ville han gerne, så han åbnede hele butikken igen, så jeg kunne få min pakning.
Schmiedmann er et virkeligt seriøst firma som gør alt hvad de kan for at hjælpe.
Jeg vil fremover kun handle hos dem :)

For BMW lovers!

They have excellent service. Fast deliveries, and quality material.
If you owns a BMW, here is the solution to buy what you need or what you want.
Well done Soren Rasmussen. :-)

Modtog forkerte dele

Grundet en fejl på www.schmiedmann.dk fik jeg en forkert elrudemotor leveret for 97,50 kr i fragt og måtte returnere den formedelst 85 kr i porto. Jeg fik mine penge retur for delen, men ikke fragten - det er for dårligt. Priserne er ganske vist 10-20% højere hos BMW, men man får de rigtige dele uden opskruede fragtpriser.

Hej Steen,

vi beklager hvis du har fået en dårlig oplevelse, og vi vil meget gerne se lidt nærmere på sagen.
Kan du oplyse os hvilket fakturanr. det drejer sig om, evt. hvilket navn delene er købt under?

Mvh. Schmiedmann Odense A/S

Fantastic BMW supplier

Excellent parts, Excellent price and Excellent service. If you are looking for BMW parts, these guys are great. Parts were delivered to Australia in just over a week at a far less cost then getting them from the US.
Thank you Schmiedmann
Regards
Frank

God kvalitet, billigste pris og bedste service!

Jeg har handlet meget hos Schmiedmann, både privat og i forbindelse med mit autoværksted. Schmiedmann har et MEGET bredt udvalg af kvalitetsdele. Selv er jeg af den opfattelse at en BMW kun skal udstyres med originale dele og har derfor ikke den bredeste viden om deres uoriginale dele.

Prisen er rigtig god og blandt DK's billigste. Jeg kan få originale BMW reservedele hos Schmiedmann billigere end hos BMW (også selvom min værkstedsrabat er fratrukket).

Hvis man skulle være i tvivl om noget kan man bare ringe og få svar på sine spørgsmål.
Hvis man mere er til e-mail er svartiden ultra-kort!

Jeg er meget tilfreds med Schmiedmann og deres produkter.

Super service og gode varer

vil 100% sikkert fortsat handle hos schmiedmann.

Fup. Made i China produkter til BMW

Lad jer ikke nar af hvad folk skriver på denne side.Flotte sætninger som : " Fine dele i god kvalitet "." De har altid varen, altid billigste, og altid god kvalitet "
" sendt samme dag hurtigt afsendelse bestilte varen om søndagen, og varen kom om tirsdagen ". For eksempel spurgte jeg Søren Rasmussen ( en medarbejder )
Hej Schmiedmann.
Tak for pakken.
Vil gerne spørge; fra hvilket land kommer det PAKNINGSSÆT BREMSEKALIBER som jeg har købt hos jer ?
Svar fra Søren Rasmussen Schmiedmann:
Hej P.
Det kan jeg desværre ikke svare dig på. Vi har købt det i Ålborg.
Søren Rasmussen.
Shmiedmann køber PAKNINGSSÆT BREMSEKALIBER i Aalborg og de ved ikke hvor de kommer fra.Hvor køber Schmiedmann de bildele til din BMW ????
Made in China produkter til din BMW !!! Bremser til din BMW som du transporter dine i !!!!
Jeg bor selv i Aalborg og bestilt via nettet hos Shmiedmann i Odense .I kan selv regne resten ud.En ven anbefalede mig Shmiedmann men kendte ikke firmaet.
Min ven er tilgivet.
Jeg smed pakningsættet væk og bestilte original PAKNINGSSÆT BREMSEKALIBER hos BMW i Aalborg.190 kr Fantastisk service, lyn levering.
And made i Germany.Hos Shmiedmann 78 kr + 78 kr i fragt GLS = 159 and made in China.Jeg skulle hente varen selv i Brugsen .Det er ikke tilfælde med PostDasnmark.
De gange jeg har bestilt noget på nettet, som blevt levereret via GLS og som skulle hentes i Brugsen var med gratis fragt. Jeg mistænker Shmiedmann for at profitere på fragten.Handl ikke hos dette "firma".

Hej Paco,

Vi er altid åbne overfor kritik – specielt konstruktiv kritik, det er jo det der gør at vi bliver bedre – og vi ønsker at være de bedste når det drejer sig om BMW.

Men vi står komplet uforstående overfor dette indlæg, hvor du bruger store ord som fx ”Fup” –?

Det sidst vi ønsker er at ”fuppe” nogen..

Hvorved mener du at du blevet ”fuppet” af os?

-Vi køber varen du omtaler hos SBS i Ålborg, og den er danskproduceret, (SBS er i øvrigt en af Europas største bremseleverandører).
-Sættet er super fint, og det indeholder mere end det originale sæt – vi sælger 200 sæt om året uden en eneste reklamation.
-Prisen 97,50dkr. kontra 162dkr. inklusiv moms for det originale sæt hos os (DK´s laveste pris), så valget er dit om du vil købe originalt eller uoriginalt hos os.

Nu er sættet jo produceret i Danmark, men havde det været produceret i Kina havde det også været acceptabelt for os, så længe kvaliteten er i orden.
Hvorfra ved du, at det sæt du købte hos BMW i DK er ”Made in Germany” som du skriver?
BMW producerer jo også selv meget i Kina – sågar hele biler.

Vores fragtpris 97,50dkr. inkl. moms, er den samme uanset om du køber noget der vejer 100gram eller 50kg – det gør det simpelt for os og kunderne, du kender altid fragtprisen uden store formler og udregninger.

Vi synes selv fragtprisen er meget fair , hvis du sætter dig i bilen og henter noget et sted, så kan du jo se hvor langt du kommer for de penge, når du regner benzin, slidtage og tid ud.

Vi bruger GLS da vi har indtryk af at ca. 90-95% af kunderne ønsker det, og er rigtigt glade for det.
I GLS pakkeshops kan kunderne hente varerne når de har fri fra arbejde stort set alle ugens dage.
Når Post DK afleverer på adressen skal du jo være hjemme – og posthuset lukker jo forholdsvist tidligt kontra mange GLS udleveringsteder som har åbent indtil 22-23.00.
Hvordan kunne fragtprisen i øvrigt komme bagpå dig? du bliver jo oplyst omkring prisen flere gange inden at du betaler på vores hjemmeside, og du har også selv valgt udleveringsstedet..

Vi håber at du kan se fornuften i vores argumenter, og du er naturligvis fortsat meget velkommen til at handle hos :-)

Mvh. Martin Andresen / Schmiedmann Odense A/S

Gode dele, men men men.....

Fine dele, i god kvalitet.. Dog går det altid galt med leveringstiden.. Faktisk hvergang der bliver handlet ved jer..

Jeg håber at i snart for lidt styr på det lager..

Eneste sted!

De har næsten altid varen, altid billigste, og altid god kvalitet til min BMW! Klart eneste sted jeg køber reserve dele fra! ;)

Oh ja.. hurtig levering og meget flexibel kundeservice! ;)

God Service og priser

De har gode priser og stor udvalg.

Pakke sendt samme dag og alle dele var ok.

Schmiedmann Details

Visit Schmiedmann