Schous Marielyst reviews

Schous Marielyst reviews

7.6

Lækker buffet

Vi havde bestilt buffet til 24 personer ud af huset - lækker og veltillavet mad samt meget fin service - kan kun anbefales.

Dejlig oplevelse.

Høflig og venlig betjening.

Mad i absolut verdensklasse ( Kan varmt anbefale U.S. Prime Beef)

Dejlige omgivelser i det danske sommerland.

ringe

Vi havde bestilt bord, og havde forespurgt om buffet, og det var der. Men da vi kom var der bord, men ingen buffet, for det havde de kun til frokost.

Så vi rejste os og gik.

Hvorfor F*NDEN indformerer de ikke kunder om at der ikke er buffet alligevel.....

Is Schous Marielyst your company?

Visit Schous Marielyst