Scooter Dele reviews

Scooter Dele reviews

8.4

GOD SIDE. INGEN PROBLEMER.

jeg købte en masse dele til min honda sfx. alle delene var fine og godt pakket ind i forhold til fragt.

100% OK!!!

Hurtig levering! Gode priser og delene er 100% ok der kan men rolig handle!!

GOD OG HURTIG LEVERING

Jeg har handlet med scooter-dele i de sidste 3 år og jeg må sige at jeg varmt kan anbefale da jeg altid har fået tingene dagen efter samtiddig er deres priser jo utroligt
billige kontra andre shop og kvaliteten er perfekt. Har prøvet en gang at få en forkert karburator men sendte en mail og dagen efter havde jeg en ny karburator og den anden skulle jeg bare beholden gratis det kalder jeg god service.

Super altid godt

Nu har jeg køb dele ved scooter-dele i 10 år tid og der har ikke været noget dårlig og siger om dem endnu super fint side savner dog ders shop de have engang

God service og MEGET billige priser!

Jeg har igennem en del år bestilt dele fea scooter-dele.dk også før det blev lavet til scooter-dele.dk og www.mopedspeed.dk.

Positivt:
Priserne er meget lave og der er en del af vælge imellem på lager til de mange modeller.
Og man modtager hurtigt sin pakke og får en sms når pakken er sendt fra lageret.

Negativt: har oplevet nogen gange at kvaliteten på varene ikke lever helt op til standarden. (men hvad kan man ellers forvente når nogen af tingende er så billige?) :-)

Men alt i alt en rigtig gode side!

Udmærket Service

Det er en fin hjemmeside med mange gode priser, god service og hurtig leveringstid, dog er kvaliteten af varen en lille smule dårligere end standarden, men de virker! :)

elendig service.... dårlige dele osv.

vis der er 1 ting scooter-dele.dk ikke fatter så er det nok at bytte eller give pengene igen for defekte dele..

har engang købt en krumtap af dem til min yamaha FS1, der havde nogle forkerte tolorancer... som om at der var en del af produktionen de lige havde glemt eller ligene..

selvom tappen havde lagt i fryseren i 3 dage ved -18 grader og lejet der også kommer fra dem var ca. 100 grader kunne lejet OVERHOVDET ikke komme på tappen... og jeg har MANGE erfaringer med at samle motore.. og på min nye thansen tap som jeg købte istedet der smutter lejerne lige på når tappen er kold og lejerne er varme.. det gør de også på min ciao, maxi og hvad jeg nu ellers har skiftet lejer på igennem tiden.. så jeg er 110 % overbevidst over at der var et eller andet helt galt med den skide tap.. tandhjulet som skal sidde på krumtappen kunne heller ikke komme på ! og det smuttede ellers også lige på den originale krumtap og den fra thansen..

jeg har prøvet at forklare dem hvad der er galt med tappen med mails på over 1000 ord.. men de fatter ikke en skid og inorere mig..

derud over har jeg også købt en " skæv " udstødning som gik mod kickstarteren, bagsvingeren, bagbremsen og generalt bare ikke på nogle måder kan sidde på en cylinder.. selve forrøret og også svejset så skævt på at det på ingen måder kan lukke tæt.. og slet ikke få fat i gevindet med en pakning på.. det fattede de heller ikke en skid af og var også bare ligeglade med det.. bare de får deres penge så er de glade..

det er godt nok ca. 1 år siden nu....

Hurtig levering og super bytte service

Havde bestilt en NC cdi, dagen efter ankom varen desværre havde cdi'en en defekt så den skulle byttes hvilket han gjorde uden bøvl.

Bestemt ikke sidste gang jeg har brugt ham

Bestilte et kit med karburator, cylinder, udstødning og topstykke i går.
Karburator og topstykke var desværre kun viklet i boble plast og så lagt ned i kassen med udstødningen .. så Karburatoren havde knækket oliestuds og gasspjældet sad uhjælpelig fast og topstykket havde fået et ordenlig hak i kanten.
Skrev en klage mail om aftenen dagen efter ringede han og lovede at sende nye dele.. så fuldt tilfreds trods indpaknings fejlen

Super sted!!!

Kundeservice er perfekt og alt hvad jeg har bestilt gennem tiden kommer altid rigtig hurtig!
Helt sikkert et sted jeg vil blive ved med at handle ved!
og deres vare er rigtig gode og billige :)

mega godt

besilte følgende 5 dele
1:et stempel kit til min suzuki dm50
2:bundpakning
3:toppakning
4:powerluftfilter
5:nåleje

alle ting kom 1 til 2 dage efter alt var der plus klistermærker
men kommer til at brug moped-speed.dk fordi der er delene til ældre knallerter men 5 stjerner herfra

God service osv !! (:

jeg bestile 6 dele mandag nat til min pgo hot 50, de sendte dem mandag/tirsdag nat og jeg har fået dem idag (:

alle ting er der og de ser fine ud ! (: dog manglede låse ringene til cylinder -.- men det ik ders fejl da de jo sikkert ik selv pakker det sammen ? (:

ud over de fik jeg 6 nc klistermærker og en pose slik med :D ret sødt (:

5 stjerne fordi jeg kun har hørt lort om dem også tog jeg chancen og de modbeviste det folk havde sagt ! (:

Ingen svar!

Jeg har bestil et krumtaps kit, som var defekt, og jeg har gentagende gange forsøgt at komme i kontakt med ham, men desværre uden held!

God service - hurtig ekspedition

Jeg har handlet en hel del igennem scooter-dele i en årrække nu. Altid god service og hurtig ekspedition, varerne har du dagen efter de er bestilt. Kvaliteten på reservedelene er osse iorden, intet at klage over, så 5 stjerner herfra. Mvh. Rickey

fin service hurtig levering

har handlet der nogle gange og fin service

dårligt!

En tidlig mandag morgen købte jeg nogle ting og jeg har ikke fået pakken endnu. Har ventet i 5 dage!

Det sku ikk godt nok, når de siger at varen kan forventes inden 1-3 dage!

Og de svarer heller ikke mails

Fantastisk shop! :D

Har bestilt over 25 ordre fra denne side og alt er gået som planlagt!
Til jeg der klager over levering og forkerte varer, synes jeg lige at i skulle tage jeg sammen og huske det kun er mennesker som jeg selv. Og at Post Danmark også en gang imellem svigter!
Til jer som ikke synes at kvaliteten på alle varerene er i top: Kig på priserne en ekstra gang! - Så er det sagt....

Kan kun anbefales! :-)

Fremragende service!

Siden kan godt anbefales! Der er hurtig levering, billige dele, stort udvalg og hurtig besvarelse på e-mails. Bestilte fx en pakke d. 23-05 og modtog pakken d. 25-05. Alt var som det skulle være, så jeg har bestemt ikke noget at kritisere!

Har efterhånden handlet der et par gange, og har altid været tilfreds :-)

god service

har handler der mange gange nu og altid fået mine ting max 2 dage efter
'
og de er billige med deres dele

Hurtigt, billigt, God hjælp, kvalitet:

bestilte, kl ca 11 om formiddagen, og alle mine varer, kom dagen efter:)) købt alt muligt, og intet manglede.! besvarelse på mine spørgsmål , blev hurtigt besvaret !

Ingen problemer!

Jeg bestilte et cylinderkit, noget olie og andre diverse smådele derfra - pakken kom indefor den lovede tid, dog manglede min olie. Jeg sendte en mail til dem, og olien kom dagen efter.

Inden jeg bestilte sendte jeg dem også en mail hvor jeg fik svar på alle mine spørgsmål.

Vil til enhver tid handle der igen og anbefale butikken til andre.

Is Scooter Dele your company?

Scooter Dele Details

Skåde Reservedele - Reservedele og Specialdele til Knallerter og Scootere