Scooter Shoppen reviews

Scooter Shoppen reviews

4.8

super firma da de ikke var gået ned

den gang de eksisterede, bestilte jeg et par gange ved dem, og havde ingen problemer, bort set fra at jeg bestilte en cromblå visir, men modtog et camelion farvet visir.
var også nede i deres forretning i horsen, og der var heller ingen problemer, dog vidste nogle af deres ansatte ikke så meget om scootere.

lorte spasser butik!!!

og det synes jeg kun fordi de lukker ned uden at lukke deres hjemmeside ned

super svindel

har lige snakket med advokatfirmaet og SCOOTER-SHOPPEN er gået konkurs i juni månede jeg har bestilt varer den 29 juli 2011 og var ikke opmærksom på at butikken var gået konkurs.. men kontakt johan ladegaard på tlf 79253000 han er kurator på sagen.

Bedrageri?

Håber ikke at nogen handler hos Scootershoppen A/S mere. Rygtet om konkurs er vist ikke helt forkert. Prøv at kontakte skifteretten i Horsens. De siger at man skal kontakte en advokat Johan Daim Ladegård, 8700 Horsens.
Det siger vel alt?

virkelig dårlig service

ja alt er bare galt de ikke til at komme i kontakt med deres levering kan tage op til flere måneder

nu er der jog også rygter om konkurs

HANDEL IKKE HER

Scooter-shoppen er lukket og ejerne er som sunket i jorden.

Lad derfor være med at bestil derfra!!

Scooter-shoppen konkurs?

Bestilte en støddæmper ved dem, til afhentning.
Kørte derud og blev møde af et skilt i døren: Scooter-shoppen er lukket, garantireparationer udføres, noget i den stil.

Smart ikke at lukke webshoppen og lade folk bestille med betaling af Dankort, så kan de lige tage dem med i købet. Gudskelov havde jeg valgt kontant ved afhentning.

Elendig netbutik

Har bestilt varer 2 gange.

Første gang drejede det sig om en forgaffel og nogle kåbedele.
Jeg fik en mail om, at varerne var afsendt og at betalingen blev trukket på min konto.
Da pakken endelig nåede frem, indeholdt den blot en dåse fedt.
Well. Efterfølgende blev de rigtige dele eftersendt.
Men jeg bor på Grønland med deraf følgende lang leveringstid, og i dette tilfælde betød det så dobbelt op - og jeg endte med af modtage delene ca 3 måneder efter bestillingen.

Anden gang drejede det sig om sidespejl og blinklygteglas.
Jeg fik en mail med et track & tracenummer og kunne se, at betalingen var trukket.
Efter ca 2 måneder havde jeg ikke modtaget pakken og forsøgte at spore den på T & T-nummeret, men der fandtes ingen data.
Jeg kontaktede firmaet og fik at vide, at pakken var blevet returneret til dem med beskeden 'Modtagelse nægtet'.
JEG HAR ALDRIG MODTAGET FRAGTBREV ELLER MEDDELELSE FRA POSTHUSET OM NOGEN PAKKE FRA SCOOTER SHOPPEN.
De ville dog gerne sende den igen, hvis jeg overførte ny fragtbetaling.
Det gjorde jeg så og fik en mail om, at nu var pakken sendt igen, og ville være fremme den 25. juni.
DER ER DD. IKKE ANKOMMET NOGEN PAKKE OG FIRMAET REAGERER IKKE PÅ MINE MAILS.

LORTEBUTIK.

ALDRIG KØB VED DETTE STED!

Jeg bestilte et nyt skjoldsæt og et powerluftliter D. 18 juni. Det gik fint.
Jeg fik en ordrebekræftelse, hvor der var et link til ordre statusen. Der stod naturligt vis at den ikke var behandlet.

2 dage senere stod der så at ordren var gennemført. MEN! nu er det den 25 juni, og jeg har ikke fået en skid at vide om min ordre! og de skrev at der kun var 1-2 dages leverings tid!

Jeg har haft prøvet at kontakte dem, men de har hverken svaret mig på mine 2 mails eller taget telefonen.
Angående deres telefon kommer deres telefonsvar selvom man ringer midt i deres service tid, og det har den gjort alle de gange jeg har prøvet at ringe til dem!

Grunden til du IKKE! skal handle her er:
1, Dårlig service! (den ringeste jeg har oplevet, for der har ikke været nogen)
2, lyver med deres leverings dato
3, lyver med at de har gennemført din ordre

Grunden til du skal købe her:
INGEN!

Virkelig sløv kundeservice!

Bestilte en Stage6 PRO udstødning 14-06-2011, med teksten "Bestillingsvare lev. 1-3 dage"

Mandag d. 20-06-2011 - Modtog en sms med at JEG skulle ringe til scooter-shoppen og ikke omvendt. Da som de skriver de har et spørgsmål til min ordre, eller en eller flere varer kan være udsolgt.
- Prøvede at ringe da jeg fik fri fra arbejde - telefonen lukket, så sendte en mail at jeg ikke kunne kontakte dem da jeg arbejdede i deres åbningstider, klokken 16:12

Idag (23-06-2011, 18:34) INTET svar fra scooter-shoppen, mht. annullering af min ordre!

Virkelig dårlig kundeservice!

OPDATERING 24/6-2011 (15:26)

Har lige forsøgt at få kontakt til scooter-shoppen telefonisk (klokken er nu 15:26) men får afvide jeg har ringet udenfor deres telefontider, som er mandag til fredag fra 10-16!

Nu må i fandme lige tage jer sammen!

Værste service ever!

Værste service, til dags dato, bestilte en kabu. og lidt små ting til Hiper2, og så får man en vandkølet kabu. til Peugeot, hvor vacum, benzin og oliestuserne er forkert placeret, + der stod hvis man bestilte inden kl.18.00 så ville der gå 1-2arbejdsdage max. og jeg bestilte kl. 16.00 og alt var på lager, så får jeg en mail dagen efter, at der vil gå 5-7 arbejdsdage, og har heller ikke fået en gratis keyhanger med, og så er det de forkerte vare jeg har fået.
Jeg er meget skuffet!

Lidt sløv i starten men så blev det fandme SERVICE!

Jeg Bestilte en Standard cylle som de havde på lager og nogle Krumtaps lejer fra Stage6 hvor der stod "ikke på lager, kan leveres efter 1-3 dage"

Bestilte det aligevel.
Bestilte Lørdag
Ventede til tirsdag
Ringede fordi min pakke ikke var sendt?
Kunne ikke komme igennem telefonen

ONSDAG
Kom endelig igennem telefonen
personen var flink at hjælpe mig og pakkede personligt min pakke og sendte den.
Men mine lejer var ikke kommet? så hvad gør han? han giver mig da bare nogle Hebo lejer istedet som er 80kr dyre!

Super god service, og kan anbefale dem!
(TIP: hvis i ringer og den siger "bib bib.........bib bib....... bib bib...... så er det fordi i er i kø)
Thumbs up! får min pakke imorgen!

Super sted!

Jeg har bestilt derfra 3gange, og det køre bare. Meget gode ting der er på hjemmesiden!
Klart anbefales!!

Høj 5'er

Har handlet utroligt meget i Scooter-Shoppen.dk og har aldrig oplevet en dårlig behandling, uanset om ens klager nok somtider er lidt fornærmende (man blir jo sur hvis der er noget i vejen) deres Ejer plejer at tage deres telefon som regel derfor kommer man jo "lige til bossen" hvilket jeg syns er helt sejt. Men som sagt kun ros herfra og en 5*

Dårlig og langsom service

Har handlet i shoppen rigtig mange gange over de sidste 2-3 år.. Nogengange går det smertefrit og nemt, men andre gange hvis varen f.eks er defekt som af og til sker fra det firma.. Så er det næsten umuligt og komme igennem op til dem, når du endelig kommer igennem så er det ikke ligefrem den skarpeste person der hjælper deroppe, nå men de lover så f.eks at gi pengene retur ( hvis det bare er en retur vare) Men pengene kommer sku ikke rigtig før at du har ringet 10 gange og der er gået en måned eller 2...

Faktastisk

Jeg har vel bestilt omkring 10 pakker fra denne hjemmeside og alt har altid været i orden.
De har stort udvalg men sjældent så mange tilbud :).

Hurtig levering og gode priser.

Jeg bestilte noget olie til min PGO Hot 50, klokken omkring 17:30.
Jeg modtog olien dagen efter.

Supporten er hurtig på tasterne.

Intet negativt at nævne, og kan klart anbefales til andre.

Billige cykelhjelme i flot design.

Skulle købe en ny cykeljelm til den mindste af pigerne og faldt over scooter-shoppen der køre -50% på udvalgte modeller, vi købte derfor en prowell pink cykeljelm over nettet, til min mindste datter Line som un er blevet utrolig glad for, cykeljelmen virker som rigtig god kvalitet, og passer rigtig godt, levering kun 2 dage.

Det kan ikke være bedre!

Scooter-Shoppen.dk er en fremragende butik, altid glade hjælpsomme medarbejdere, som tager sig tid til andre kunder. Jeg har altid fået god service når jeg har ringet eller væert nede i butikken.

Det eneste der kunne være lidt bedre, er hjemmesiden. Den er lidt uoverskuelig, hvis man ville finde små direkte ting, fx. få samlet under cylinder, alle stempelringe, nålelejer, låseringe osv. Få alle de ting samlet under et emne og ikek fordelt ud på amnge emner. det ville lige sætte prikken over i'et

super

har ikke haft problemer med det har handler det mange gange

Scooter-Shoppen A/S Details

Online salg af knallerter og scootere såsom knallert 30, knallert 45 og Yamaha Jog. Desuden scooter reservedele, styling og scooter tundele.

Visit Scooter Shoppen

We live here: Gammelgårdsvej 7