Scootercity reviews

Scootercity reviews

Very low
2.2

Ingen aftale om pris

Jeg havde indleveret min knallert til Scooter Kbh., tidligere Scootercity, alt ved Jens Wolffsen Koefoed. Aftalen var at de ville ringe og aftale omfang af reperation og pris. Så forsvandt både knallert og forretning! Blev ringet op 6 uger senere af Scootermester, jeg kunne få min knallert tilbage, repareret, mod 1100 kr. kontant ved aflevering. Jeg gav 325 kr for en lapning af baghjulet og 720 kroner for "justering af kopling for andet gear", samt 50 kr for en ikke nærmere defineret pakning.
Men er glad for at se mit transportmiddel igen. Og den kører. mvh Gitte

Scootercity's ejer!

læs anmeldelserne om scootercity og du vil for evigt holde dig væk fra dette fupfirma! Jens Kofoed står bag det igen og han har et ry for at snyde alle. Pas på!

Utroligt at politiet ikke gør noget.

Ifølge erhvervsstyrelsen har Sø og Handelsretten indsendt konkurs begæring i marts måned 2013, der er stadig ikke fundet kurator!!. Så ejeren har fundet en alletiders god ide til at få penge i kassen. Der må jo være rigtig mange der har mistet deres ejendele i dette fup nummer.

Scooter Kbh Aps, tidligere Scooter City ved Jens Wolffsen Kofoed, Cvr 35208798

Min knallert, en Tomos Classic med stelnummer XMLA34CAA021912566, blev indleveret den 11. november 2013, med Falck Vejservice til Scooter Kbh Aps i Hillerødgade. Jens Wolffsen Kofoed sagde at de ville ringe til mig med et overslag.
Den 14. november forsøgte jeg at ringe til dem, og da jeg fik at vide at nummeret var lukket, tog jeg hen til værkstedet.
Her stod at forretningen var lukket. Siden da intet hørt eller set. Har forgæves ringet til de numre, som Dennis (tidligere anmeldelse i TrustPilot) opgiver samt talt med politiet. De siger det samme som min sagfører: vi må afvente konkursbegæring og navn på kurator. I CVR registret står Scooter Kbh Aps anført som normalt fungerende.
Nu er alle scootere/knallerter fjernet fra den gård, hvor værkstedet havde til huse. Hvis nogen står i samme situation eller ved hvor vi kan finde vores køretøjer, må de meget gerne maile til mig på hvorermintomos@yahoo.com. Med venlig hilsen Gitte

Plattenslageri

Hejsa alle,

Dette firma er nu lukket.

Vi har haft en knallert til reparation, og kunne pludselig ikke få kontakt med ejeren Jens Wolffsen Kofoed. Scooteren var nu låst inde et sted, og tydeligvis ikke på Hillerødgade!

Det tog os 4 timer at finde hans privatadresse, vi søgte alle steder, manden ønsker tydeligvis ikke at blive fundet lige med det samme.

Efterfølgende efter intensiv søgning har vi fundet manden og har nu fået knallerten retur, mangler dog hjelmen. Han har lovet at alle andre som har en knallert til reparation får besked om afhentning, men det tvivler jeg nu stærkt på!?

Vi har haft kontakt med Jens på taletidskort 22 33 43 79 og 81 46 86 29. Vi sidder inde med en masse Info, men ikke noget jeg kan oplyse på internettet.

Blot til Info, så har jeg kontaktet politiet om jeg må oplyse visse ting på nettet, så det jeg har delt er lovligt!

Held og lykke med at få jeres knallerter/scootere retur.

Mvh Dennis

FOR DÅRLIGT

Firma har lukket og slukket på Hillerødgade,Nørrebro København uden advarsel,jeg og andres scooter/knallert ejer kan ikke find ejeren,hvis nogen har en ide om hvordan kan vi få fat iejeren og få vores thing tilbage.
Tak på forhånd.
Shafiq Sheikh
sgspk@hotmail.com

Scootercity Har skiftet Navn

Til alle jer derude som ikke ved det, så er Scootercity lukket.
Der er nu åbnet Scooter København istedet for.

Det er nu sådan at det er nøjagtig samme person der står bag?
Hvordan det kan lade sig gøre kan man blot undre sig over.
Jeg kan kun fraråde at handle med den person.

Ærlighed det kommer man længere med i det lange løb.
Hilsen en Meget utilfreds scooter ejer.

Horribelt firma! Hold jer væk!

Min oplevelse med Scootercity strækker sig over et længere forløb efter købet af en ny scooter hos dem. Den havde MASSER af problemer fra starten - herunder kunne den ofte ikke starte og tage træk - men Scootercity formåede over 4 gange ikke at fikse dette. Til sidst lod de mig endda selv betale for afhentning og reparation - selvom vi UDTRYKKELIGT aftalte andet. De har gennem hele forløbet være utroværdige og ikke overholdt nogle indgåede aftaler overhovedet.
´
Forbrugerklagenævnet gav mig fuldt medhold (se nedenfor), men selv da ville Scootercity ikke betale mit tilgodehavende! Dette betød, at jeg måtte slæbe direktør Jens Kofoed en tur i fogedretten på vegne af selskabet for at jeg kunne få mit retmæssige tilgodehavende.

Jeg vil stærkt fraråde at handle med dette firma, hvis økonomi - ifølge deres regnskaber - i øvrigt hænger i en tynd tråd!

fantastisk service

Nu har jeg flere gange haft problemer med min brugte peugoet speedfight 1 scooter45 som jeg så har været inde og spørge til råds om hos Scootercity. De har været fantastisk hjælpsomme og har hvergang givet mig nogle gode råd istedet for at have taget maskinen ind til reperation. Jeg kan helt klart anbefale dette værksted

Enormt lang ventetid, dårlig service og ingen kommunikation.

I forbindelse med en reparation var der ikke nogen forhindring for noget som helst da jeg indleverede min knallert. Derefter har jeg ikke hørt noget fra dem og de reagerer hverken på mail eller telefon - som har 3 forskellige afdelinger, der åbenbart har så travlt at de ikke kan tage telefonen lige meget hvornår på dagen man ringer. Efter 4 personlige besøg i forretningen, hvor de med fantasifulde undskyldninger udsætter og bortforklarer, hvorfor de ikke har lavet noget som helst på reparationen eller kan komme med et tilbud på pris, har jeg stadigvæk ikke fået min knallert tilbage. Det værste ved hele situationen er at de overhovedet ikke tager ansvar eller beklager den ekstremt ringe service de yder, men skylder skylden på leverandører, sygdom og endda deres egne mekanikere/medarbejdere, som bliver beskyldt for at være inkompetente. Herlig chef, må man da sige. Gå langt udenom denne butik, med mindre man har enormt lyst til at spilde sin tid og eller gerne vil opleve bortforklaringer i en uendelige remixversioner - hvis man da er så "heldig" at få kontakt til dem.

Denne anmeldelse drejer sig om Scooter City på Hillerødgade, Nørrebro. D. 18/10 er der gået 3 måneder siden jeg leverede min knallert - og jeg har ikke hørt noget fra dem endnu.

Meget dårlig service.

Alt var dårligt alt de sagde holdte ikke vedr vente tid.

Ingen problemer

Jeg har aldrig haft problemer med scooter city i Rødovre, alt har altid været lavet perkekt og hurtigt, max. en uge, og til rimelige penge inkl. arb. løn.

Så der køre jeg hen igen til rep. og service.

Hygge fra Skytten, Ballerup

Kan ikke klage

Købte min Peugeot Scooter i Scooter city for nogle måneder siden.
Siden da har de været super flinke mod mig! Deres sælgere fortalte ekstra meget om de forskellige vag til mig i detaljer og anbefalede mig også den billigste af dem, istedet for at fyre en masse af for at få mig til at købe den dyreste de havde. Oveni det måtte jeg godt få hjelm og betræk med gratis.
Efterfølgende har den været til syn, gik helt smertefrit og overstået på nogle timer.
Kun 4 stjerner fremfor 5, eftersom de lige "glemte" at sende garantibeviset hjem til mig, og der gik en uge før jeg fik det igen.

Alle disse aftaler var også kun mundtlige, havde absolut ingen problemer.

Hold jer væk!

Jeg havde min knallert stående på Scootercitys værksted i over en måned uden at høre nyt. Personalet virkede totalt uengagerede og ikke særligt kompetente, og da jeg endelig mistede tålmodigheden og fik et andet værksted til at hente knallerten, tog de stadig fuld pris for den lille del af reparationen de havde fået lavet og gav ingen undskyldninger for den dårlige behandling. Efter at have læst her på trustpilot kan jeg se, at jeg vist bare skal være taknemmelig for at de ikke solgte min scooter videre.

Det andet værksted var FA Moto-sport i Brønshøj, de ordnede problemet på to dage og gav god service.

Hold jer væk fra Scootercity!

Blandet..

Jeg skulle have synet min knallert, og af manglen på bedre værkstedet, valgte jeg Scotter-City (checkede trustpilot inden, men kunne ikke finde andre værkstedet der ville tage imod med 2-takts scooter)

Jeg får tilbudt et syn, inklusiv udskiftning af luftfilter, for 2.500 kr. Denne pris inkludere ikke de dele der skal udskiftes. Jeg understregede at jeg kun ønskede dele der var nødvendige at skifte, og ikke ønskede at total super gennemgang, hvor rustne skruer skiftes ud med dyre titaniums skruer.

Jeg aflevere min scooter, og får afvide de nok ringer til mig imorgen, hvor scooteren forventes færdig. Da der var gået en uge blev jeg utålmodig.

Jeg tager personlig kontakt til værksføren, ved navn Jens Kofoed, som fortæller mig "ahmen den er da færdig i morgen! Jeg ringer til dig, det lover jeg". Optimistisk gik jeg fra værkstedet, og glædede mig til min nysynet scooter. Da der gik endnu en uge, blev jeg utålmodig igen.

Denne gang tager jeg henvendelse via telefon, og får kontakt til en yngre herrer (mit gæt er lærlingen). Jeg spørger efter Jens Kofoed, men han havde for travlt til at tale med mig, da han hørte at det var mig der ringede. "Bare fortæl ham den er færdig imorgen, og sig jeg ringer til ham. Det lover jeg", fortalte lærlingen videre til mig. Da der gik endnu en uge, blev jeg utålmodig.

Jeg forsøgte personlig kontakt med Jens Kofoed igen. Men Kofoed for ikke tilstede i butikken. Faktisk vidste hans medarbejdere ikke hvor han var henne, og de ville ikke tage sig af hans sager. Så ingen ville hjælpe, Jens for forsvundet, jeg manglede stadig min scooter, og en forklaring, men ingen havde interesse i at hjælpe mig. Jeg ventede igen, men blev utålmodig igen efter en uge.

Endelig fanger jeg Jens med personlig kontakt i butikken, og forlanger en forklaring på scoottercitys total mangel på service, og hvordan "en dag" pludselig udviklede sig til 4 uger. Jens virker ikke berørt af situationen, tværtimod, virkede det som om det var rutine for ham.
Han forklarede at han manglede luftfilteret, som skulle skiftes som del af aftalen. Dette var jeg ikke blevet informeret om... Faktisk havde det været ret så smart, og fortælle dette på første dagen, istedet for at "gætte" på man har det, og lade kunden vente 4 uger i total uvidenheden om hvad fanden der sker. Han havde modtaget dette luftfilter en uge efter min scooter blev afleveret, men manglede en forklaring for hvad der var sket de efterfølgende 3 uger.

Scooteren var nu færdig, kun overskredet deadlinen med 27 dage, og der var nu problemer med regningen.
Jeg var blevet fortalt at luftfilteret ved inkluderet i den forudaftalte pris. Faktisk var Jens Kofoeds argument, for at holde mig som kunde, at kun hos scottercity var luftfilteret inkluderet i prisen, i modsætningen til konkurrenterne. Men dette var ikke tilfældet da jeg modtog regningen, hvor jeg nu skule betale 1.000 ekstra for et luftfilter, jeg troede jeg allerede havde købt.
Jeg understregede også jeg kun ønskede dele udskiftet, hvis det var nødvendigt, og ikke ønskede kosmetiske, eller andre, små dims, som manglede eller var beskadiget. Men Jens Kofoed må ha overhørt dette, for der var dårlig nok plads på regningen, til at skrive alle de dele der var udskiftet. Selv dimser, jeg ikke vidste eksisteret, var blevet tilføjet.

Regningen overskred mit forventede budget med 4000 kr.

Jeg fortalte Jens Kofoed om min utilfredshed, og fik blot bemærkningen "Dårlig omtalte er bedre end ingen omtale". Allerede her vidste jeg at han angrede intet. Jens understregede også overfor mig, at alle vores aftaler var mundtlige, og at jeg havde intet på skrift.

Jeg har appelleret til forbrugerklagenævnet, men de fortæller mig også, at jeg burde ha haft aftalen på papir.

Det eneste lyspunkt i denne lange, ubehagelige rejse er selve reparationen. Min Scooter kører fortsat godt efter 3 måneder, men jeg er stadig skeptisk, og venter den dag, hvor jeg står ansigt til ansigt med Jens Kofoed igen, med en scooter der er selv imploderet, og et garantibevis.

Jeg kan ikke anbefale Scootercity til reparationer. Køb din olie hos dem, hvis konkurrenten ikke har hvad du søger, men undgå deres andre servicer.

Elendigt SVINDLER firma med dårlig moral!

Da jeg for et par år siden havde en scooter var jeg forbi deres værksted éen gang - og det blev kun éen gang!

Aftalen var, at der skulle skiftes cylinder. Da jeg kom for og hente min scooter igen havde de monteret en ny cylinder og tilmed en ny udstødning. Den gamle udstødning passe iflg. deres mekaniker ikke på den nye cylinder - mystisk!

Der skulle selvfølgelig falde betaling for både cylinder og udstødning før jeg kunne køre igen. Da den et par måneder senere kom til service andetsteds viste det sig, at de ikke havde skiftet cylinderen, men KUN udstødningen.
** Værkstedet der skulle lave service på den kunne hurtigt forklare, at problemet dengang formentligt havde været utæthed mellem cylinder og udstødning. **

Hold jer langt væk fra dette elendige firma. Utroligt de kan få lov til og overleve!!!!!

Ikke en eneste stjerne herfra

Hold jer fra dette firma hvis i ikke vil tages ved røven. Total dårlig kundeservice. Snyder og bedrager for et godt ord. De har deres helt egen regler og retter sig ikke efter forbrugerstyrelsen.
Se også http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/article1682238.ece

Dårlig service

Jeg købte min scooter hos scooter city i efteråret 2010.
I et langt stykke tid var der ingen problemer med den, og det var først da den var blevet stjålet og totalsmadret at den skulle repareres helt at den første dårlige service kom. Først tog det dem 3 uger at finde ud af hvad man skulle gøre, dernæst 3 uger at sende den til Belgium, for at der så kom en helt ny scooter til mig, dog med samme stelnummer, men ellers var resten helt nyt.
Sidste gang var fredagen vor der blev vinterferie i 2011. Jeg kom ind til scootercity, og 'Mester' sagde lynhurtigt at det var olien der var problemet. Så der skulle skiftes en hel masse bl.a. udstødning. Men de havde ikke en ny udstødning hjemme, så de sagde at de ville kontakte producenten for at få en ny.
5 uger senere var den endnu ikke dukket op, og min far og jeg havde ellers snakket med producenten i Danmark, og fik af vide at der var en på vej. ScooterCity sagde at den ville være der i løbet af 3-4 dage, men da den ikke var det, ringede vi ind til dem og de sagde at den var blevet væk i en lageroptælling.
Nu sidder jeg så her med en scooter, som vi har fået dem tvunget til at putte en uoriginal udstødning på. Så jeg ved hverken og den er lovlig eller ulovlig, for scooteren kører stadig kun 35-38 km/t.

Meget lavt = 0

Afleverede min Honda Trilet i Hillerødgade, fordi batteriet afladede.
Efter 3 (tre) uger fik jeg trukket den ud af dem. En spole på en tommelfingers tykkelse skulle have ny kobberbevikling.
Pris 4000 kroner!!
Da jeg fik den tilbage kunne den stadig ikke starte ordentligt, og tilmed var nu fjernlys og nærlys blevet byttet, så den er ulovlig.

Blinklyset virkede nu heller ikke. Og en lygteskærm var ødelagt.
Afleverede den igen, men fik efter en uge at vide, at pågældende mekaniker var på ferie.
Nu har jeg opgivet og taget den hjem

Is Scootercity your company?

Scooter City Details

Elendigt firma.