Scooter Gården reviews

Scooter Gården reviews

8.8

God og hurtig service

Har fået serviceret min scooter der i over 4 år nu, og er godt tilfreds.
Altid god og engageret modtagelse og hurtig service, og de har altid holdt hvad de har lovet. Scootergården kan jeg varmt anbefale.

lidt skuffet

Jeg kom med en defekt men intakt scooter ender med at betale for at få en scooter tilbage der stadig er defekt men tilgængæld er skildt fundstendig ad og sat sammen igen med tape. Fedt man

Hjælpsom

..du går aldrig forgæves i Scootergården. Altid venlig, engageret, villig til at komme med tips og tricks og ikke mindst hjælpsom. Klasse einz!!!

God og hurtig betjening .

Det for man ikke mange steder mere ,men det gør man stadig på scooter gården det er ikke sidste gang jeg for lavet min scooter der Det gør de bare godt .

god og hurtig service.....

Jeg har brugt scooter gården i århus,i efterhånden en del år.

Jeg har altid fået en rigtig god service til fornuftige penge. hås scooter gården får man også altid et smil med på vejen .... og kvaliteten er helt i top.

jeg kan klart anbefale scooter gården i århus. så er du godt kørende igen

Super virksomhed

Godt tilfreds. :-) Super god service. Man får det man bliver lovet. :-)
Nu har jeg købt 3 knallerter dernede igennem tiden. Jeg har kun haft positive oplevelser. :)

Scootergården ftw!

Jeg har været kunde hos Scootergården i snart 5 år nu, og jeg har aldrig haft noget at brokke mig over, de er flinke og rare dernede, altid klare med et godt råd, yder en kanon service,blandt andet deres service om at hente ens køretøj hvis man er strandet et sted fordi ens maskine er gået kold(hvilket er sket for mig 2 gange, og de har rykket max-hurtigt til hjælp! Kanon!) Mvh. En glad og tilfreds kunde der varmt kan anbefale Scootergården :)

god service

Hej var nede med min scooter pgo hot 50. lavet perfekt.... kommer helt sikkert igen jeg kan varmt anbefale dette værksted.
Mvh Lars :-))

Scootergården frem for alt

Jeg vil gerne varmt anbetale Scootergården til alle i Århus, som skal købe eller have repareret scooter. Jeg har altid fået den bedste service, rare og humoristiske medarbejdere. Altid klar til at hjælpe. Billige priser. Har gode brugte scootere til salg.

Professionelle og superdygtige

jeg er nu igang med min 3 scooter fra scootergården.
Får altid professionel service og rigtig gode råd hvis jeg har brug for dem.
I øjeblikket kører jeg 7-10000 km om året og hvis der en sjælden gang er noget i vejen, så har SCOOTERGÅRDEN stort set alt i nye og brugte reservedele.

Kan varmt anbefales de er til at stole på og jeg har aldrig haft problemer med dem

Aarhus bedste Scooter værksted

Scootergaarden giver Aarhus, bedste service, for scooter, med den bedste værksted humør, jeg glemmer aldrig da jeg havde fået dem anbefalet, af en bekendt, dengang havde jeg en CPI, som jeg havde købt, fra T. Hansen og de hjælp mig med at få den lavet, med en god aftale, af en afdrags ordning, som jeg ikke kunne få andre steder, men CPI'en kom der flere og flere problemer, og de havde så anbefalet , at jeg købte med en god brugt PGO hot 50, indtil jeg har fået sparet sammen til en ny scooter, og den kørte jeg så på, i et ½ år, med ganske få problemer, men jeg fik, servicen helt gratis hver gang, så da jeg har fået en ny, fik jeg så købt med en Sym orbit, og den har kørt ubeklageligt, i de 9 måneder jeg har haft den, der har aldrig været nogen problemer, og de par gange jeg haft den service, har jeg kunne få den samme dag, hvis jeg aflever, den om morgenen, så de giver også en hurtig service, hvis man kommer med et mindre problem, så giver de også kaffe mens man venter, jeg har været så uheldig at jeg har haft hærværk på min scooter, og mens min scooter er på værksted, jeg har fået lov til at låne en anden imens, så jeg kan kun anbefale scootergaarden, på den varmeste

Århus bedste værksted!!!!

Jeg vil anbefale Scootergården til alle, som kører scooter, mc eller el kørertøj!!
Jeg kører meget på scooter, da det er billiger end bil. Har vært ved en del scooterforhandler i Århus omegn, og fået lavet mine scootere gemmen tiden. Men det er helt klar hos Scootergården hvor jeg har fået den bedste service, hurtigst service, billigst service og føler mig altid godt behandlet dernede. Man føler sig velkommen med det samme man kommer ind i butikken, og der kommer en med et smil og betjener dig, de ved hvad de snakker om, de har en stort udvalg af brugte og nye scooter til en god pris. Og så giver de gerne en kop varm kaffe, mens du venter på at de laver din scooter.
Jeg vil anbefale scootergården til alle, som bor i Århus og omegn. Der får du helt klart hvad du betaler for.

Mvh Brian Jensen.

Altid god service.

Har altid fået god service og ikke noget at sæt en finger på har altid fået en god behandling .

Fænomenal service - intet mindre!

Scooter gården er virkelig en af de bedste værksteder jeg har oplevet og jeg er aldrig bange for at ligge min scooter i hænderne på deres top professionelle mekanikere. Vil til en hver tid anbefale Scooter Gården til mine venner og bekendte... og hvis man kunne ville de have fået 6 stjerner her på TrustPilot.

Et virkelig godt værksted, med gode priser.

konge værksted

SUPER service! så enkelt er det. Samtidig kan man mærke at der er forstand på tingene der inde. Har kun haft succesoplevelser derinde og har ikke planer om at skifte værksted. Priserne er overkommelige og scooteren kommer tilbage som var den sprit ny
anbefaler altid dette værksted til mine venner

Klart det bedste scooterværksted i byen!!

Jeg vil anbefale Scootergården til alle.
Altid god service, samt er det heller ikke specielt dyrt.
Der er altid god stemning på værkstedet, og du kan regne med at gå derfra tilfreds og med et smil på læben.
I de fleste tilfælde kan du få repareret din scooter mens du venter.
Og til jer som skriver i har haft nogle uenigheder med Scootergården, jeg kan på ingen måde genkende nogle af de ting i skriver, det lyder mest som om i er gået forkert i byen.

KING

det bedste værksted jeg har været på.altid god og hurtig service.ofte kan ens scooter hentes samme dag.priserne er altid særdeles billige.man får fuld valuta for pengene og gode råd med i prisen kanon

Godt værksted

Jeg har fået lavet flere scootere hos scooterGården, og det har været som at få en ny scooter tilbage hver gang. Det er flinke folk, der giver råd og vejledning, også er de hurtige.

Bedste scootersted i DK

Rigtig dygtige og til at stole på!!

Scootergaarden Details

ScootergÂrden i ≈rhus - eksperter i scootere, beklÊdning og styling. Nye og brugte scootere. Eget scootervÊrksted.

Visit Scooter Gården

Scooter Gården is in category: Scooter