Scootergalleri reviews

Scootergalleri reviews

4.4

dårlig oplevelse + update

jeg har brugt scootergalleri.dk i mange år. men har lige haft en dårlig oplevelse. jeg havde sat en bil ind under marked som jeg ville bytte til scooter da jeg skal bruge en scooter. jeg ved at en bil måske ikke passer ikke ind. men trods er det ikke ren salg men bytte til scooter. og derfor mener jeg at denne annonce passer ind. der er mange unge folk som er ved at blive 18 og skal have bil og skal af med deres scooter, så sys det er for dårlig at man ikke kan oprette sådan en annonce ( altså bytte ) men man kan oprette crosser eller poketbike og ligne da det heller ikke passer ind med scooter.

update.
lad være med at spilde jeres tid der inde. DU KAN IKKE SÆLGE NOGET DER INDE. folk er pisse useriøse og fatter ikke hvad man skriver. og husk hvis du skal der ind så må du ikke lave fejl, fordi enten bliver du smidt ud eller svinet til af andre bruger.

Hej Vladimir,

Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse med SG.

Grunden til at man kun må sælge scooterrelaterede varer i markedet, er simpelthen for at holde markedet så relevant som muligt. Siger man ja til biler, så må man også sig ja til andre varer, og det vil desværre være til gene for brugerne.

Crossere og pocketbikes har vi for lang tid sidan sagt ja til - hvilket også fremgår af brugerbetingelserne.

Det er selvfølgelig ikke ok, hvis du bliver svinet til af andre brugere. Sker dette, så kan du enten kontakte en hjælpeadministrator - eller kontakte os i supporten på www.scootergalleri.dk/faq

Mvh. Rikke/ScooterGalleri :)

Et okay sted.

Et okay sted. Fedt at man kan have samlet billeder af ens scooter, som man har haft gemmen tiden. Lidt svært at sælge noget derinde, og få gode råd, da mange er useriøse og meget meget unge folk som kommer med alt muligt lort :-)

Men ellers et meget okay sted, hvis man gerne vil vise/blære sig med sine scooter og andre fede motor projekter :-)

God jul til jer derude :-)

Latterligt koncept med at betale for at lave en annonce

Jeg kan RIGTIG godt lide scootergalleri, og har været på de fleste gallerier, rc, cykel osv. i flere år. og af de gallerier jeg bruger er scooter det eneste hvor det koster penge at lave en annonce, og så lige se de lidt større billeder, men det er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med.

Især når man har betalt for en basisbruger, så nu har jeg brugt pengene på absolut ingenting?

selve ideen er fin

men folk er godt nok nogle idioter de spiller smarte og store foran skærmen hvor de kan side trykt og godt for der kan andre folk ikke så hvor små og dumme de er

jeg har dog selv kun haft nogle enkelte episoder med folk som spiller store på nettet

men at de tager penge for at lave annoncer er måske lige groft nok

Hej Jeff,

Vi er glade for at du i bund og grund er glad for at bruge siden :) Overalt på nettet kan man desværre møde dårlig opførsel, men på ScooterGalleri kan man altid kontakte en hjælpeadministrator eller kontakt, hvis man oplever brud på vores brugerbetingelser.

VIP-produktet giver ikke kun adgang til at oprette annoncer, men blandt andet også adgang til at se store billeder overalt på sitet for 11 kr. om måneden :)

Hvis du har forslag til forbedringer på siden, så er du altid velkommen til at kontakte os på www.scootergalleri.dk/faq

Mvh. ScooterGalleri-teamet

dårlig site med en hård tone over for folk

jeg har ikke selv brugt sitet men har en meget nær ven der bruger det meget og jeg har lagt mærk til at at folk der inde altid skal give en mega sviner når der kommer en ind der anderledes end andre det kan fks være hvis man går alternativt klædt er udlændning eller har et handikap. Jeg syntes det virklig ødelægger ens indtryk af sitet og jeg syntes helt klart at det er noget bazoom skal gøre noget ved
Martin found this review useful

Hej Casper,

Det er ærgeligt at din ven, har haft dårlige oplevelser på siden - men der er heldigvis også mange brugere, der har positive oplevelser i forum, og får hjælp til deres scooterrelaterede spørgsmål, samt viser deres scootere frem på siden.

Vi har opstillet nogle brugerbetingelser for brugen af siden, og overholdes disse ikke er man altid velkommen til at kontakte en hjælpeadministrator eller kontakt, for at få vurderet sagen.

Vi håber at du selv vil prøve at bruge siden og få en god oplevelse :)

Mvh. ScooterGalleri-teamet

Lort Lort Lort

Fanme træls man ikke kan give dem 0 stjerner!!
- Ved ikke jeg næsten i raseri skal beskrive den lorte side da Thommas og Martin i de to andre anmeldelser har beskrevet det ret godt.

Men en ting kan jeg da sige, har man kritik til dem (Bazoom som ejer det) så gør de ikke noget ved klagen og kritikken men derimod bare får ens bruger "frosset" istedet!

Total top useriøs virksomhed og spild af penge

fin hjemmeside

fin hjemmeside, mh. på spørgsmål osv, men folk der har noget til salg der inde tager alt for meget for det, også er det også lidt useriøst nogle gange

Pengemaskine styret af tilfældige amatører....

Det er gratis at oprette en bruger, men det koster penge at aktivere den... hvis man så ikke gider at aktivere den, så bliver man tilbudt at få den aktiveret gratis efter noget tid når de er ved at være sikre på du ikke betaler.... Skal du så oprette en annonce, så koster det sørme også penge at blive VIP -.- Da jeg i sin tid brugte bil/mc galleri meget, der ville jeg bytte min Kawasaki Ninja til en bil, og det måtte jeg ifølge admins hverken på mcgalleri eller bilgalleri, fordi at en bil ikke havde noget at gøre i en annonce på mcgalleri og omvendt... Det endte så med at jeg blev frosset fordi jeg havde oprettet annoncerne, og når man er frosset har man INGEN muligheder for at klage over afgørelsen før at den tid man er frosset er udløbet... Det er tilfældige amatører som Bazoom "ansætter" til at være admins, og det er de samme som behandler klagerne som dem man klager over. De burde have 0 stjerner, men man skal desværre give mindst 1 :-/

Hej Thomas,

Det er ærgeligt at du har haft en dårlig oplevelse på vores sider. Man kan dog altid kontakte vores support via "Kontakt" i bunden af siden - også selvom man er frosset, så man altid kan rette evt. fejl.
Du er velkommen til at kontakte os på support@bazoom.dk, hvis du har spørgsmål til regler. Det er ikke hjælpeadministratorerne selv, der behandler klager. Har man en klage, kan man skrive via kontakt, og det vil derefter blive vurderet om, der er noget om sagen.

Til Martin kan vi informere, at vores hjælpeadministratorer intet har med betalingsdelen af siden at gøre. Har man oplevet fejl med sms-eller dankortbetaling eller har spørgsmål til betaling, så skal man henvende sig via "kontakt" i bunden af siden, da hjælpeadministratorerne ikke kan hjælpe.

Mvh. ScooterGalleri - teamet.

Scootergalleri.

Dyrt og useriøst.

hmm

fint nok hjemme side men det burde ikke være en 13år knægt der er admi. og ja det er en penge maskine har været vip i et par år nu forstår ikke hvor det skal koste ?

pengemaskine med dårlig service

hjemmesiden er i sig selv god nok..
det er delen vedr. hjælpeadmins og frysning af ens bruger der er problemet...

dette gælder både bilgalleri scootergalleri mcgalleri og bådgalleri.

en 16 knægt der kalder sig hjælpeadmin kan uden holdbar grund fryse min konto i 14 dage. det er vel og mærke selvom jeg er betalende kunde. dette er ikke kun sket en gang. jeg har 8 gange skrevet til ejerne af siden og bedt om en forklaring på hvordan en betalende kunde kan blive behandlet sådan, MEN kun EN af de otte gange har jeg fået et svar og det lød således: "vi har ikke tid og ressourcer til at tjekke om frysninger er berettiget. Jeg er sikker på du ikke er blevet frosset uden grund." jeg har derefter prøvet at dokumentere episoder for at bevise min uskyld men jeg har ikke fået noget svar... hvis man som firma laver en pengemaskine som scootergalleri er det også ens ansvar at sørge for orden på siden.. ISÆR når der er betalende kunder... hvis ikke man kan det, burde man ikke have et sådant site... HUMBUG

Dårlig hjemmeside

jeg synes det en meget dårlig hjemmeside der er alt alt for dyr, grunden er at man skal betale 59 kr i oprettelse og derefter 90 kr hver halve år bare for at lave annonce,r forskellen er egentlig bare at man kan se billeder af ens venner og nogle andre fuldstændig ligegyldige ting som de pynter at være "VIP" med.
der er en masse negative ting ved den her side, Det lidt mærkeligt at en side med 160000 bruger ikke engang kan besvare folks utilfredsheder herinde,
jeg tror kun denne hjemmeside er lavet for at tjene penge. der er aldrig opdateringer og tit er deres video player nede i op til 6-7 timer.
jeg har mange gange oplevet at blive frosset uden grund, deres hjælpeadmins burde kasseres, det ville være bedre vis der ofte var udskiftinger af de nuværende magtsyge hjælpeadmins. der er ingen mail adresse til en admin, jeg vil fremover fraråde alle til bruge hjemmesiden indtil nå ændringer af sitet sker

frysning af brugerflade og dårlig kundeservice

jeg oprettede min gamle scooter og fik først at vide at man ikke må oprette en scooter men ikke længere ejer.
MEN der er mange bruger derinde som stadig har deres gamle scootere oprettet og de har skrevet tidligere scooter ved dem.
jeg tænkte at jeg også ville have min gamle derind.
men jeg fik at vide at jeg ikke måtte fordi jeg ikke længere ejer scooteren.
jeg spurgte nuværende ejer om det er ok at jeg opretter den derinde det måtte jeg godt og brugte mine egne billeder.
jeg snakkede med en hhjælpeadminstrator (som selv er bruger af scootergalleri) hvor vidt at mange andre har gjort det samme men det nåede jeg ikke at skrive til ham inden min brugerflade blev frosset.
jeg fik ikke nogen personlig begrundelse.
jeg overvejer at melde dem til politet af flere grunde.
1. jeg har betalt over 100 kroner for min bruger derinde.
ingen begrundelse for frysning.
og ikke udannede adminstratorer. nogle af dem er bare 15 år gamle man skal være 18.
jeg kan ikke engang tage kontakt til dem da de ikke har en brugerservice mail.
og sender også en mail til forbrugerstyrrelsen for det re bare ikke iorden det de gør.

fed side

det er en rigtig fed side! alle uploader billeder af deres knallerter, og det er gratis at uploade. 5 herfra :D

Fin side meeen...

Scootergalleri er en super fin side! rigtig god hvis man mangler hurtig hjælp til de lette ting, hvis jeg har nogen størere spøgsmål benytter jeg mig af Billig-scooter.dk som er en fantastisk side! og grunden til jeg gør det der? ja det fordi, det er voksne der er der inde, hvis man laver et langt emne på scootergalleri, så magter de fleste simpelthen ikke at læse det eller give et grundig svar. For folk der har såkaldte kina maskiner, de bliver bare høvlet ned i forum hvis de mangler hjælp, feks Det jo kina pis osv..

Synes godt de kunne ansætte nogen rigtige admins så siden bliver mere seriøst, feks i forum, og i næsten alle annoncer skriver folk, bare 1234 som pris, ellers skriver de en pris for at få opmærksomhed, så hvis der er folk der vil købe tingen til en pris bliver man svinet til af ejeren.

Det er squ lidt af en penge maskine, når man skal betale hvad? 67kr? kan ikke lige huske.

Super side at side og savle over scootere på, men altså helt ærligt, når man betaler så meget for at bruge den, synes jeg nu godt de kunne gøre det lidt mere seriøst der inde..

Bruger siden 2008 der inde...

www.billig-scooter.dk er et super sted, i får et grundigt og seriøst svar, kvalitets maskiner såvel som kina.

Virker

Længe siden jeg har brugt den... men det virker som de andre galleri'er...

Både godt og skidt at sige

Jeg oprettede for godt 1 måned siden, og det er ikke så lidt jeg har hørt og set derinde.

Som nævnt tidligere af andre brugere, først skal man oprette sig, hvis man som minimum ville kunne se alle billeder i stort.
Jeg oprettede mig, men betalte ikke de første 2 uger da jeg ville se hvad siden havde at byde på.

Men jeg fik ofte en mail om, aktiver med betaling ellers mister du din bruger, og er udelukket af de andre funktioner, efter ca. 2 uger satte de så for mig prisen ned til 35kr med 1 måneds vip.
Det tog jeg så imod.

Har som sagt nu haft 2 ugers vip indtil vidre, og sproget derinde, det minder mig meget om børn, et par eksempler:
Gav høj, giv høj igen plz eller ligende kommentarer,
I deres video praler de med at blive stoppet af politiet og de kører langt over det tilladte.
Samt de unge bruger en grim tale om politiet der bare passer deres job.

Det var lidt om siden nu til bedømmelsen:

Det er en aggrasiv side der nærmest tigger penge ud af nye brugere.
Der er et ikke så pænt sprog derinde.
Hvis du betaler og bliver basis bruger, skal du betale ekstra for adgang til bilbasen (det er at betale mange gange for samme brug af samme grundliggende side.
Jeg har svært at anbefale siden.

Siden kunne bruges til det jeg ville, (se billeder af scootere jeg ikke kendte)
og den virker da indtil vidre.

scootergalleri vi lander på en 3er,

Begrundelse er at den pengegriskhed, den måde der bliver talt om når man i deres forum er heller ikke den bedste.
Stiller nye brugere et seriøst spørgsmål kommer der tit svar som:
"er du dum siden du ikke ved det"
et forum burde være til hjælp ikke til personlige angreb.
så det trækker 2 stjerner ned

bedste scooter forum

alt til og om scootere og knallerter

Ok side

Jeg bruger selv scootergalleri og er online stortset 24/7. Men ja det er meget useriøst! Kan godt anbefales, det er ret hyggeligt derinde, og hvis du vil ha viden omkring scootere så det et godt sted. :)

Fed nok

Men alt for useriøs, + knap så gode admins

www.bazoom.dk Details

Visit Scootergalleri