Scooterland reviews

Scooterland reviews

7.9

FANTASTISK GOD SERVICE

Købte en del reservedele til en 45 scooter, de kom hurtigt med posten, da vi var ved at samle den,viste det sig at vi havde fået et forkert stempel Jeg ringede og forklarede problemet, "vi tjekker det lige, ja det var rigtigt", så vi sender et nyt, super god service

STORT UDVALG

stort udvalg og rigtig god service og god behandling

Kanon betjening!

Jeg har gennem en længere årrække handlet i Scooterland, altid fået en super god service. Der er dygtige medarbejdere, som har styr på deres ting. De har alt i reservedele, har de det ikke så kommer det i løbet af få dage! Jeg handler kun i Scooterland, og det vil jeg altid gøre!

Meget dårlig behandling hos jer

Min søn købte sin scooter d 1/6-2012, der fik vi en fin service hos jer. I var rigtige gode til at forklare alt om maskinen og service den skulle til. Men så gik det galt. Det første service vi var til fik vi en pris som hed 550,00, men da vi kom for at afhente scooteren, viste det sig at regningen var på 962,00. Vi blev ikke ringet op om de ting i har skiftet inden, nej nej de blev bare skiftet. Min søn havde lavet en skade på scooter som vi havde spurgt om i kunne lave. Da i ringede med prisen var vi overrasket 3100,00. Det kunne vi ikke forstå da vi kunne finde delen på jeres hjemmeside til 1100?????. Der er også en fejl på scooteren, som i har lovet han skulle få lavet på garantien, og at i ville få delen i uge 31. Jeg har nu brugt mange dage på at ringe til jer, dog uden held, i tager ikke jeres telefon????. Når man så ringer til værkstedet hos jer bliver han sur og er MEGET kold. Vi har nu fået scooteren lavet hos en anden. Samme dele som i skulle bruge men prisen her er kun 1300. Meget dårlig service, handler ALDRIG mere hos jer.

skuffet

jeg har købt en starter til min scooter, på billede i katologet (mail) var der en ledning til starteren men men da jeg modtog pakken var der ikke nogen ledning i, selv om det stod at den var KOMPLET. ringede og skrev intet blev besvaret så værn jeg mod scooterland

Næsten ok

Jeg skulle bruge lidt dele til min scooter og bestilte nemt varene via siden og betalte med dankort.
Det fulde beløb på 1534kr. blev trukket på min konto og jeg modtog en pakke dagen efter. Dog havde de glemt at ligge det bestilte stylepro 47,6 cylinderkit i pakken.
Det stod godt nok på den medfølgende faktura men hvor var kittet henne ?
Jeg ringede til dem fredag formiddag og sendte også en mail, men fik ingen respons.
Dog blev jeg ringet op mandag morgen hvor de fortalte mig at der var sket en fejl og at de nok skulle sende cylinder kittet til mig den kommende hverdag.
Jeg modtog cylinder kittet næste dag, selvfølgeligt pakket godt ind.

Alt i alt fik jeg de bestilte varer hjem inden for få dage,
så jeg vil nok snart handle her igen.

god men også dårlig

har bestilt der inde fra mange gange men så fil jeg et problem med at når jeg bestilte hjem til var det forkert husnummer deres system skrev ud men det var de rigtige vare jeg fik da de endelig kom og det var jeg ud for 3 gange og den tredje gang ringet jeg til dem og gav dem en skide balle og så fik jeg lige 2 liter olie ekstra uden mer pris

blev snydt af firmaet

bedstilte 2 speedometer kabler og 2 sodsæk og 2 forpære til cpi popcorn fik kun en af hver men betalte for 2 af hver ting mener det er et snyde firma

prøvede at ringe til dem og skrive til dem med de svare ikke

hurtig levering

købte skjolde, baglygte og støddæmper til min scooter i fredags og fik det tirsdag. ikke noget at komme efter der... og benytter dem gerne fremover til

mere har jeg ikke at sige

De har taget røven på mig !

Jeg er mundlam, de skylder mig penge og jeg kan bare ikke få dem tilbage. har prøvet at ringe til dem mailet dem. jeg har bestilt nogle ting hos dem, og får de forkerte varer (det var nogle fede gashåndtag man fik i stedet for det man bestilte) og der var en ting der var udsolgt, men der stod den vare ikke var udsolgt, også har de trukket fra min konto, også har man betalt får noget man ikke har fået.

Scooterland Details

Scooterland - Køb scootere og scooterdele direkte på nettet eller i vores butik

Visit Scooterland

We live here: Denmark