Scooterparts reviews

Scooterparts reviews

7.9

Det er service der vil noget

Det må jeg sige bestilte 1 6 ah batteri til min scooter samt 1 oplader kl 0815
kl.1010 fik jeg 1 email om at pakken var klar til afsendelse kl.1100 dagen efter fik
jeg meddelelse om at jeg kunne hente de på det depot som jeg selv havde valgt

DE kan sku bare det de andre ikke kan

Jeg har gentagende gange handlet med dem - det kan godt være at der engang imellem går lidt tid - man varene kommer altså - og så er de gode til originale reservedele

sikke noget fis

når det nu er sommer tid igen skal jeg have renoveret min RX50 og de har næsten alt det som jeg skal bruge men det kan jeg godt opgive for de sender det kun til en anden foratning og hva fanden er det for noget fis så det bliver ikke der jeg skal have alle mine dele fra.-

Sælger kopivarer selvom der reklameres med "original"

Kan absolut ikke anbefale Scooterparts. De sælger kopivarer selvom der reklameres med "original" Købte en Original karburator til Peugeot, op da jeg fik pakken stod der Imitation Gürtner. køber ALDRIG noget som helst der igen. Det er anden gang de fejler med en vare.

Ja ok - Det kan godt blive bedre

Jeg har gennem tiden købt en del reservedele til scootere gennem scooterparts.dk og har ind til vidre altid modtaget varene inden for rimelighedens grænser.
Dog ventede jeg ca. 2 måneder på et plastic skjold til min Kymco scooter sidste gang, pengene var trukket men intet skjold dukkede op.
Set fra min side er det ikke accebtabelt med sådan en leveringstid uden at scooterparts.dk har givet mig besked.
Servicen skal være super ellers overlever man ikke som web butik.
Såen er det.

Møg service

Der står de har tingene på lager når man bestiller dem. Når man så har bestilt det så står der er varen ikke er på lager. Og når så ringer til dem siger de at man får varen inden for et par dage men intet sker. Så afbestile mit køb og købte det hos kgi.

Jeg ventede på mine ting i 25 dage og i de 25 dage fik de ikke det jeg havde bestillt på lager.

er sku fine nok

har handel der meget har ikke haft nogle problemer

22/12/10. har nu handlet med dem flere gange, altid uden problemer og med hurtig levering. Og da problemet med indpakkening synes løst, har jeg nu ændret min anmeldelse til 5 stjerner.

Bestilte 2 dæk søndag nat. De blev afsendt mandag formiddag og jeg modtog dem tirsdag, perfekt. Når de alligevel kun får 4 stjerner skyldes det at de var afsendt kun indrullet i blød bølgepap, en indpakning der ikke havde overlevet Post Danmarks behandling, hvorfor de ankom som løsdele, men dog uskadte.

Dårlig oplevelse.

Jeg købte nogle ting der inde som der ikke var på lager, men inde på siden stod der at de var på lager. Så jeg ventet på mine andre ting som jeg bestilte på ca. 3 uger. Ret skuffende.

dårlig oplevelse

De var over 3 arbejdsdage bare om at sende mig min pakke. alle dele var på lager, og jeg ringede til dem. men de ville sende Med det samme. Det skete jo så bare ikke, først 2 dage efter igen !

fin side

fin side har kun 1 gang ud af mange haft et problem der desvære trak lidt ud men generalt får man de ting man har bestilt ret hurtigt så fin side

Is Scooterparts your company?

Scooterparts Details

Scooter gården -