Scor.dk reviews

Scor.dk reviews

3.2

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Helt ok side

Kritikken først:
1) Har været medlem for nogle år siden og oplevede problemer med at melde mig ud..
Vi skriver 2014 så det burde være en meget nem opgave, for jeres IT drenge/piger, at sætte sitet op, så jeres kunder nemt kan navigere rundt og melde sig ud når de ønsker det.
Det er ikke spor svært - og tillid er Alfa/Omega i jeres kunde/udbyderforhold..
Når det er sagt er der lige et par facts hér:
1) Jeg tror ikke at der findes mange Datingsites hvor folk ikke laver falske profiler, hvor gamle mænd ikke stalker unge piger og Homo'er ikke stalker Hetro'er.
En Datingside er et serviceorgan. De kan ikke styre hvem der kigger på hvem.
Hvis du synes det er irriterende at have besøg af en du ikke er interesseret i, så blokér vedkommende, eller anmeld dem.. Supporten er ret hurtige med hjælp.
Jeg bliver irriteret over at heterofyrene brokker sig over Scor er kvindernes marked.
HVEM er det lige heteropigerne dater??
Jeg dater mænd der forstår at tiltrække mig.. Står det nu i loven at man ikke må sige "Nej tak" til en fyr man ikke finder interessant? Er jeg pr automatik til fri afbenyttelse fordi jeg har købt en profil?
Jeg er kvinde, ser rimelig godt ud, er velplejet, har langt blond hår, blå øjne og timeglasfigur..
Der er masser af mænd der ikke er interesserede i mig.. So what?!
Så er der andre der er..
I den virkelige verden kan du, mand, ikke score alle kvinder - og vi kvinder kan ikke score alle mænd,.
Scor.dk giver god mulighed for at score mænd og kvinder i alle aldre, former og størrelser.
Det er ikke Scor teamets skyld at de mennesker du henvender dig til ikke vil svare, det er dit eget ansvar - og ikke den service du betaler for.
Vil du have garanti for action, så se under "Escort"

Hej Lotte

:) nogle år, er i IT verden to livstider.
Vi har opdateret vores side mange gange siden du sidst var her.
Det er nemt at deaktivere sit abb og det er nemt at slette sin profil.

Begge dele står beskrevet i vores FAQ og kan klares med nogle få klik. De fleste kan da heldigvis også dette uden problemer.
Det er kun et fåtal der henvender sig, for at få hjælp til deaktivering/sletning i forhold til hvor mange der benytter sig af deaktivering / slet funktionen.
Du har sendt os input til et alternativ, hvilket vi takker for.

Vi er glade for at du kommer med nogle meget rammende pointer til sidst i din anmeldelse.
Tak for dem :)

Det er bondefangeri ... Scor.dk

Hej
Syntes at scor er svært at komme ud af. Sin profil. prøvede at finde en løsning med en som hed [Navn] i systemet. .men uden held. .
Sendte en mail som jeg ikke modtog svar på og da jeg rykkede for svar ..havde de trulkket endnu en måned ... 149 kr
Helt sikkert er det sidste gang jeg nogensinde bevæger mig derind ..og scor var helt ligeglad med mine argumenter..
Det er svært at opsige sit abbonement.
Æv
Klog af skade.
Mvh Lars Aaen

Hej Lars

Der er flere ting i dette jeg gerne vil kommentere.
I de to henvendelser du laver til os, via vores supportsystem og vores mail, beder du om hjælp til at lukke profilen.
Disse henvendelser bliver besvaret inden for 24 timer, med vejledning til hvordan du sletter profilen.

Da du kontakter os telefonisk, er det medlemskabet du ønsker skal ophøre.
Det bliver stoppet med det samme, af vores medarbejder.

Vi kan kun beklage at du ikke har set vores svar inden den nye periode startede.
Det er nemt at deaktivere den automatiske fornyelse, under min profil, medlem & service, abonnement. Så kan der ikke foretages gentræk.

Scor.dk

Utroværdig omgang med betalingskort !

Når man køber et abonnement gemmer Scor en autorisation til det betalingskort man indtaster. Denne autorisation kan man ikke selv fjerne, og der kan foretages flere køb, uden at man igen skal indtaste betalingskortoplysninger..

Det betyder at
- man utilsigtet kan foretage køb, som mange brugere har skrevet om her på Trustpilot
- bliver ens Scor-konto hacket, kan hackeren foretage køb på betalingskortet, fx give medlemsskab i gave osv.

Det kan også undre at man ikke kan købe almindelige 1-3 måneders abonnementer ved fx at betale med Paypal, bankoverførsel, eller andre betalingsformer hvor Scor ikke kan oprette en genbrugelig autorisation.

Når man henvender sig til Scors support, nægter de at fjerne autorisationen. Det er umuligt at undgå at få den tanke at de har designet deres system sådan for at lukrere på at folk utilsigtet foretager køb.

Desværre medvirker deres betalingsformidler DIBS/Architrade godvilligt til denne lumre forretningsmetode.
Søren Ellegaard found this review useful

Reply from Scor ApS

Når du tegner et abonnement hos scor.dk siger man JA tak til at det automatisk bliver fornyet.

Når du tegner et abonnement, laves der en ”ticket” hos NETS/PBS, som kun kan benyttes til at forlænge dit abonnement på Scor.dk
Vi gemmer kun et stykke af dit kortnummer, for at kunne vise dig hvilket kort du har brugt til abonnementet.

Det er rigtigt, at man ikke selv kan fjerne disse oplysninger, men det kan Scor.dk. Dette foregår dog ikke i support afdelingen, men support afdelingen giver besked videre til vores tekniske afdeling.
Det er meget beklageligt, at der i denne sag er givet urigtige oplysninger. Vi kan oplyse at kortnummer-stykket for denne bruger er fjernet.

Man kan ikke foretage utilsigtede køb !
Abonnementet er en fortløbende aftale, hvilket blev accepteret ved indgåelsen. Fornyelsen bør derfor være kendt.
Dette kan naturligvis deaktiveres nemt under: min profil, medlem og service, abonnement.

Man kan ikke foretage køb på betalingskortet, heller ikke hvis ens scorkonto bliver hacket. Til andre køb, så som point, gavemedlemskab mm skal man altid indtaste kortoplysningerne igen.
Scor.dk har besluttet at alle medlemskaber er løbende abonnementer. Derfor bruger vi ikke betalingsløsninger der ikke understøtter dette.

Dette er ikke anderledes end spilleacounts eller playstations hvor kreditkort bliver registreret. Vi har aldrig i vores 16 år, oplevet at en scorprofil er blevet hacket og betalingskortet som følge deraf bliver misbrugt.

Scor.dk

Er meget godt tilfreds med siden :-)

Den leverer det den skal men nu er jeg også selv meget aktiv og opsøgende.

Jeg tror mange forventer at der er scoregaranti når man har betalt for medlemskab!

Men man skal selv gøre en ihærdig indsats!!!

Indspist bondefanger klub med elendig kundeservice og flere mindreårige profiler

På deres chat sidder de faste indspiste og snakker om strikkeopskrifter, æblekage, tyndskid og om de andre "kendte" brugere.
Gud nåde og trøste dig hvis du afbryder deres antiklimaks snak og begynder at snakke om sex.
Så bliver du anmeldt i det skjulte og får din profil låst uden grund eller begrundelse, og hvis de låser den mens du har betalt abonnement, hvad de meget gerne gør, så fortsætter de bare med at bondefange dig ved at trække penge fra en service du ikke længere har mulighed for at melde fra.
Det har været en god side en gang men i dag gør man bedst i at holde sig langt væk fra de indspiste bondefangere!
UPDATE: Scor.dk seneste chikane tiltag har været at prøve at få anmeldelsen ( og andre kritiske anmeldelser) fjernet. Det letteste ville dog være at behandle deres kunder ordentligt, OG DE MANGLER STADIGT AT TILBAGEBETALE MIG DE PENGE DE SKYLDER MIG!

Hej Julius.

Tak for din anmeldelse.

Da vi ikke må udtale os om udfaldet af din sag hos vores support, kan vi desværre ikke kommentere på din påstand om, at vi skylder dig penge.

Mht hvad der foregår i chatten, ja så er der mange forskellige emner, men generelt en glad stemning skabt af vores brugere.

Til sidst kan vi oplyse, at det ikke er korrekt at vi fortsætter med at trække abb på låste profiler :)

Venlig hilsen
Scor.dk support

Man får, hvad man betaler for...

Alle skælder ud på Scor.dk.
Tænk jer om - dating er kvinders marked - sexdating endnu mere!
Scor er et kødmarked - og du skal anstrenge dig, for at vække opmærksomhed blandt 200 andre bejlere. Get real!
Når alt det er sagt, så fungerer stedet faktisk.
-og så lige en cadeux til Kundeservice. Det kan være mere end svært, at komme igennem på telefonen, men der sidder levende mennesker på mailen... :-)

Fedt site, søde mennesker, gode priser

Jamen jeg har nu været inde på scor.dk i et par måneder, og jeg er indtil videre virkeligt godt tilfreds..
Jeg har været på andre dating sider førhen og denne her er godt nok den bedste indtil videre, hvis man tænker på HVEM der bruger den :-)

Jeg er en single fyr der hverken har sixpack eller 2km lang snabel, og jeg er allerede kommet på en date, og snakker løbende med en del piger derinde også bare for hyggens skyld :)
Jeg siger ikke at der ikke ligger et arbejde i at udkonkurrerer de andre mænd derinde om en kvindes gunst, men sådan er det nu engang på alle datingsider..

Det er et godt sted hvis man har en fantasi man gerne vil have udlevet, eller snakke med andre der har samme fantasier :-)

KAN KUN ANBEFALES

Scor.dk Skod sted

Jeg har aldrig oplevet en webside med så mange fejl Deres IT teknik er bare for dårlig Det er hverdags kost en server er nede sjovt nok er det aldrig scor`s skyld efter deres support
Der er kun et sted der aldrig er fejl det er der hvor folk skal betale
Deres support er helt til grin total dårlig service langsom hvis du har brug for hjælp der kan gå dage før du får svar

Som bruger hvis du er heteroseksuel mand bliver du jagtet af bi fyre som ikke fatter alle ikke er bi ret klam de tilføjer dig deres favoritlist så de kan holde øje med hvornår du er online og hvad du fortager dig på scor. Du har ingen mulighed for af slet dig fra den favoritlist
Det vil sige en ælder mand på måske 70 år kan tilføje en ung pige på 18 år og hun kan ikke gør noget ved det hun må finde sig i sådan en mand kan holde øje med hende om hun er online eller offline Det lugter af noget meget grim som scor tillader og ikke vil gør noget ved
Jeg synes bare ikke det er ok
Anders Eriksen found this review useful

Kære Micno.
Nu har du ikke oplyst noget reference nummer, så jeg kan ikke se på din support henvendelse, men generelt svarer vi vores henvendelser fra dag til dag. Størstedelen af vores brugere får faktisk svar inden for få timer.
Favoritlisten er din egen liste over personer, du finder relevante at sætte på listen. De fleste er glade for muligheden, men det er svært at gøre alle tilfredse, og du er så en af dem der ikke er så glad for mulighederne med en favoritliste.
Mht at vores servere er nede hver dag, så kan vi ikke nikke genkendende til det, men såfremt du oplever det, kan det være noget lokalt på din maskine og vi må i den forbindelse henvise dig til vores support.

Venlig hilsen
Scor.dk support

Hvis du er Hetero single fyr har du INTET at gøre på scor.dk

Jeg er single fyr og søgte en single pige derinde. Men det man skal huske på er at tænke medlemsfordelingen, den fornemmer du hurtigt på feks chatrummene som altid er overfyldt med mænd og få kvinder. Her udover er der også parrene og parrene søger sjældent en fyr, men derimod andre par eller piger. Mange af singlepigerne er også derinde for at frigøre deres fantasi med en anden pige eller par, og en del af singlepigerne derinde er passive og altså ikke-søgende. Min fornemmelse derinde vil svare til at to singlefyre går til en fest hvor der er 200 mennesker, de 190 af dem er singlemænd og de sidste 10 er piger. Det er dine odds på scor.dk. Kunne være interessant at få oplyst medlemsfordelingen kønnene imellem og parrene. Singlefyre derinde er i KLART OVERTAL. Men derimod er du en singlekvinde er det et paradis hvis denne er derinde for at søge sex og nu er scor vidst i den frække ende af datingsites, ved de fleste vidst også som kender lidt til datingsider i danmark. Men selve siden er jo ok brugervenlig dog bryder jeg mig ikke om det løbende abonnement med man selv skal huske at melde fra inden de igen trækker beløb igen, der scorer de mange penge fra folk som egentlig ikke ønsker videre abonnement men blot en forglemmelse bliver tvunget som betalende medlem i endnu en periode. Men singlefyre på scor, chancerne er få, der er ALT for mange om pigerne. Det er kun den anden vej rundt det giver mening. Scor.dk er pigernes marked.

Heteroseksuelle single fyre bliv væk!

Jeg har været ON/OFF på scor.dk de sidste 3 år, og jeg må desværre erkende at vi Heteroseksuelle single fyre ikke har noget som helst at gøre derinde, med mindre at man dog er udrustet med en 25 cm. Anaconda og sixpack.

Hvis du tilgengæld er en kvinde, så er der frit slag!

Siden laver fejl, du bliver staffet.

Siden havde gennem længere tid fejl som gjorde man kunne nogle ting man ikke burde kunne, på trods af at der INTET sted står at man ikke må bruge fejl og at man skal indberette dem, så behandler de en som lort når de finder ud af det, og man ellers forsøger at snakke med dem om hvordan fejlen er opstået, og hvad de kan gøre for at rette op på disse fejl.
Ud over det så bliver ens bruger spæret uden man på nogen måde for noget at vide om hvad det er man har gjort.

Siden er spild af tid, find et sted der sætter pris på de folk der er på siden.

Folks forventninger er måske for høje

Jeg er enig med de fleste herinde. Jeg synes egentlig, sitet var ok, men nok ikke helt holder, hvad det lover. Ligesom andre har skrevet, er det som mand ikke så nemt at få "ægte" kontakt som for en pige. Alt i alt vil et site med det navn vel altid tiltrække mindre oprigtige personer. Så folks forventninger er måske også for høje, når de tilmelder sig.

scor forskelsbehandler

jeg har i mange år brugt scor.dk.
Jeg har mange gange været låst for at sige fra over for mænd der kalde kvinder for luder osv. jeg har været slettet af scor supporten fordi jeg blev vred over en anden profil der smed migt private tlf nr ud i en offentlig chat, jeg har været truet på liver af flere brugere og scor har valgt ikke at gøre noget ved det.. jeg har oplevet så mange dårlige og negative ting på det site at jeg kun kan advare andre om at bruge siden.
Jeg er nu blevet udelukket totalt fordi at jeg åbenbart ikke har snakket ordentligt nok ( ifølge scor ) på en af deres chats. Jeg må ikke få afvide hvad det er jeg har skrevet, og jeg ved at det er fordi at de ikke kan finde noget de kan bruge imod mig.. jeg snakker bestemt ikke så slemt, men kan nævne utallige der bruger ord jeg ikke engang vil bruge selv.
Jeg har altid været betalende kunde men har bestemt ikke haft samme rettigheder som mange andre brugere. når ejg har klaget over en profil har jeg ikke fået andet end deres standard svar. brug ignorer knappen. hvilket ikke er en service jeg kan bruge når jeg bliver svinet til og kaldt div. ækle ting.
Jeg har ringet mange gange til supporten ( [Name removed] som er den øverste i supporten ) men han nægter at forklare mig hvad der er sket, han vælger at smide røret på og true mig med at melde mig.. melde mig til hvad tænker jeg... han kan bare hive mig i retten for det vil jeg nyde, jeg har så mange beviser på at scor ikke overholder de almene regler de selv skriver på deres site og de regler som er generalle på en dating side. jeg overvejer at gå til medierne nu da jeg virkelig føler mig forurettet behandlet.
Jeg vil meget gerne ha andre med da det giver et mere nuanceret billede af hvordan scor er. men vil starte med at kontakte div aviser og måske endda operation X og kontant eller basta, husker ikke hvad de forbruger programmer hedder men skal nok finde ud af det...
Jeg har oprettet en klagesag hos forbruger styrrelsen og fik at vide at der var mange klager over scor.dk hvilket gjorde mig stærkere i troen på at min klage nok skal få konsekvenser for scor. Det er ærgerligt at scor ønsker at deres trofaste betalende kunder, igennem mange år, skal bruge sådanne midler fordi at scor ikke ønsker at forklare deres handlinger og måder at drive deres site på. Jeg forstår godt at scor har et underskud på rigtig mange penge, sådan er det når man vælger at smide betalende kunder ud og samtidig bruge penge på et hus i thailand og bruge rigtig mange penge på tv reklamer.
Jeg har intet godt at sige om scor.dk længere..

og ADVARER alle om at vælge det sted som dating.sted

ikke noget der er værd at bruge tid på

min profil blev misbrugt, så de har self låst den. Har været i kontakt med dem men de er åbenbart ligeglade med hvad der er sket, og har betalt penge for den måned (149kr) men dem vil de ikke refundre eller noget. Men vil ikke lyve, har mødt nogle lækre piger på siden og har haft en masse fed sex med dem. Men selve konceptet er lige til at lukke op og skide i, samme gælder deres support
men sender snart email til bt eller ekstrabladet, så kan være de vil skrive en lille artikel om scor.dk og deres ufine metoder

Hold dig væk fra scor.dk

Prøvede scor.dk en måned, og det var ikke noget for mig. Fair nok. Men som så mange andre har jeg haft de samme problemer med at de fortsat trækker for guld profil, hvilket er blevet til en del penge for ingenting. Talte med deres kundeservice, og her er den den dårlige oplevelse begynder. Har ikke fået andet en autosvar, samt en følelsen af at de skide ligeglade med deres kunder, bare de får nogle nemme penge i kassen.

Så jeg vil på det kraftigste fraråde at anvende scor.dk, da deres metoder og måde at lave forretning på er under alt kritik.

så HOLD DIG VÆK

Super side

Intet at brokke mig over :-) Siden fungerer perfekt til mit behov :-)

Fed side, masser af lir, og mere til

Jeg har være medlem i nu to måneder, og man skulle ikke lige tro det. Men det er det bedste sex man får her, og havd eman tid, så ville jeg kunne få noget flere gange om dagen. Men man skal jo også arbejde.
Jeg syntes det er fedt, at man kan vælge en månede af gangen, måske er et år dyrt på engang.. men det er det nu værd. Så nu betaler jeg 149,- pr måned.

Sorry jeg er anonym, men ikke alle skal vide mit frække liv :)

Få hellere et blow hos en prostituret.

Opret en profil på Scor.dk, om 30år, når alle "de gamle" brugere derinde er gået bort.
Hvorfor, tænker du nok, og svaret er simpelt:
Du er ikke velkommen!
Scor.dk har deres faste grupper af mennesker, som du altid vil møde på chatten og det er så godt som umuligt at blive en del af disse grupper.
Man får klart en fornemmelse af at scor.dk er til for de få, men betalt af alle andre.
På chatten vil du f.eks. altid møde "kinky lady" og "pikant" og "voksen_leg" osv. og lad dig ikke narre af ordene!
Så, hvis du alligevel vil have en profil på scor.dk idag, så husk at du ikke er en del af gruppen, du er kun på "gennemrejse".

Jeg er ret sikker på at man godt kan få en fed sex oplevelse derinde...ja, altså, hvis du er kvinde :-)
Er du en mand, så brug pengene på en pornofilm eller få et blowjob hos den lokale prostiturede i stedet for.

Scor.dk er et sted, hvor man snakker om babyer, aftensmad, vind og vejr osv.

Det er meget dumt at oprette en profil med det formål at se på nøgne mennesker! Det er meget nemmere og gratis at se film på "pornhub".

Scor.dk har hele 65 chatrum, hvor 40 af dem aldrig bliver brugt.
Så i realiteten så har scor.dk 25 chatrum.
Chat rummene hedder f.eks. "international chat", "fri chat", "scorfest chatten", "sexaftaler her og nu", "sjælland", "bornholm", "fyn", "jylland", "skandinavien", "par søger par sjælland", "par søger par jylland", "kinky chat" osv.

Man skal ikke lade sig narre af ordene, for der bliver aldrig snakket om sex, ikke engang i chatrummet "sexaftaler - her og nu" og det må siges, at være rent til grin.

Intet siger mere om scor.dk end samtalerne, som finder sted i "sexaftaler - her og nu", som, hvis man skulle tro på orderne, var et chatrum, hvor man lyn hurtigt kunne skaffe sig en sex oplevelse.
I det rum snakker de nemlig om, hvor svært det er at holde deres have fri for ukrudt, at lille Sofie var rigtig dygtig idag for hun kunne nemlig selv gå på potte, at de har tømmermænd fra festen igår, at de har ondt i maven og har lavet diarre hele dagen, at man skulle huske at tænde fjernsynet kl. 21 for der viser de filmen "dirty dancing" osv. osv.

kan ikke anbefales

Er ikke et sted jeg bryder mig om.. det virker useriøst, og så gider jeg ikke betale for sådan noget. Og det er ret svært at slette sin profil.. Synes ikke det er noget ved siden overhoved hvis man ikke betaler, kan man intet....

Scor ApS Details

Dating for voksne. På Scor.dk kan du flirte eller date med mænd kvinder og par i alle aldre. Scor.dk har eksisteret siden 1998, og er en del af det globale netværk af kærlighed, Gnol.com

Visit Scor.dk

Write to: support@scor.dk