Sealboligogerhverv reviews

Sealboligogerhverv reviews

5.9

Egentligt imponerende

…Altså at man kan have en papegøje ansat i et firma?
Lad os kalde papegøjen for Knud så vi ikke hænger ham ud.
Hver gang man kontakter Knud får man kun følgende svar ligegyldigt hvad man spørger om:
” Jeg kan stadig ikke få fat på nuværende beboer, så fremvisning er p.t. umuligt.”
FEM gange har jeg forsøgt at kontakte papegøjen Knud med andre spørgsmål og hver gang fået gentaget det samme svar.
Efter papegøje-logik betyder det at man ikke kan få fat på tidligere udlejer og ikke kan fremvise lejligheden åbenbart at man ikke gider svare på noget som helst andet?

Fine boliger

Vi er for nylig flyttet ind i en SEAL lejebolig (privatbolig) og er ovenud tilfredse.
Kontakten med administrationen er god og ubesværet, viceværten kommer "når man kalder" og lejen er fair for en bolig med beliggenhed og størrelse som vores.

Is Sealboligogerhverv your company?

Sealboligogerhverv Details

Udlejning af gode, velindrettede boliger finder man hos Sealboligogerhverv. Boliger, hvor hovedvægten er lagt på livskvalitet.Foruden et godt sted at bo kan vi tillige tilbyde et antal attraktive erhvervslejemål. Træd indenfor og se, om der lige nu er en bolig eller et butikslokale ledig,der passer netop til dig og dine behov.

Visit Sealboligogerhverv