Seastars reviews

Seastars reviews

8.0

Super service.

Ærgeligt at siden var blevet hacket nogle dage efter jeg havde bestilt mine varer. De varer jeg bestilte ikke var på lager. men i stedet for en hydor koralia nano 1600/l og en tunze. Fik jeg 2 Tunze turboelle nanostream til samme pris. Det er sku sjælendt man får sådan en behandling. KLART ET STED JEG KØBER TING FRA IGEN! :)

Super Service

Lækre varer til gode priser, hurtig levering samt nem og overskuelig side. Det er vist ikke sidste gang jeg handler der!

Ordreaftale der ikke blev overholdt

jeg bestilte en vare de ikke lige udmiddelbart forhandler, men fik en god pris og bestilte et giesemann matrix med ændringer, forhandlede mig frem til en fornuftig pris og sagde god for det. Efter nogen telefonopkald og en ventetid på to måneder, fik jeg så lampen hjem, desværre ikke helt med den opsætning der var aftalt. Nu har jeg så efter yderlig nogen telefonopkald stadig ikke fået disse ændringer fortaget for foretningen vil ikke vedstå at de skal overholde vores aftale om lampen og at jeg selv må stå for omkostningerne ved ændringen.

Super Service

Dejlig velfungerende webshop, god service og hurtig leverance. Kan stærkt anbefale benyttelse af denne shop.

Køb af div. ting

Har købt div. produkter. bla. calsium, magnesium, tang mm. Alle ting var i pakken. Hurtig levering. Har ikke noget at klage over..!

God service hurtig levering

Fik mine ting hurtig og smerte frit :)

Saltvandsudstyr

Fin leveringstid på de bestilte varer, hurtigere end angivet lev. tid!
Dog svarede de ikke på et spørgsmål jeg havde stillet via oprettelse af min ordre...
Ellers kun positive kommentarer!

Førstegangs køb.

Jeg bestilte en bog som viste sig at være udsolgt, de bestilte den hjem til mig, alt var nemt og ligetil og havde de haft bogen hjemme havde de også fået den sidste stjerne.
Frank Johansen.

Alt fint.

Bog.
ARM Medie.
Rudeskraber.

Saltvandsudstyr

Leverede de bestilte varer lynhurtigt

Ikke så meget på lager - men hurtig og fleksibel

Catappa/ ketapang blade 100 stk
Thailandske bananblade 50 stk

Ikke så mange varer på lager, men til gengæld hurtig respons tid på spørgsmål. samt fleksibel mht. at man kan afhente varerne og sparer porto!

Har nu handlet hos seastars.dk 2 gange og har fået rigtig god service. Kan tilbyde mange produkter til en god pris. Fik min pakke, men der manglede en vare. Skrev en mail kl 16, og havde min vare næste da. Det er service :D

Hurtig respons

Da jeg forespurgte på en vare som ikke var på hjemmesiden, var der svar inden for ca. 1 time. Og svaret var positivt - selvfølgelig kunne det skaffes, men der ville gå et par dage før det var på lager. Og at prisen så også var god, gør jo kun oplevelen endnu bedre.

Seastars.dk Details

Tilbehør til saltvandsakvarier.