Secnet reviews

Secnet reviews

Very low
1.8

Gået konkurs.

Secnet er ligesom datterselskabet match2web.dk gået konkurs.
Få mere info på nedenstående side :

Blacklistet hos mange mailmodtagere og server nede

Jeg har i går og i dag ikke kunnet komme ind på mail-serveren.
Andre gange kommer en meddelelse om at der ingen mails er på serveren.
Rigtig mange gange har modtagere afvist at modtage mine mails, så jeg har måttet sende mails fra andre mail-konti (ikke secnet).
Har fremsendt flere af disse fejlmeddelelser til dem.
Jeg har opsøgt dem på deres adresse, men det var en privat lejlighed, hvor der ikke var nogen.
Har dog på et tidspunkt været i telefonisk kontakt, og har også fået svar på mail.
Men problemerne fortsætter.
Imponerende at de kan leve af det.
Jeg bliver nødt til at finde en anden udbyder.

Ualmindelig dårlig stabilitet og dårlig service

Vi har på vores advokatkontor oplevet adskillige gange, at vores e-mails m.v. ikke er kommet frem, og at deres server er gået ned.

Vi har d.d. 22. marts ikke modtaget nogen e-mails overhovedet på nogen af vores domæner - jeg har forsøgt at besøge deres hjemmeside for at se driftsinformation, men hjemmesiden er lukket!! Google kan ikke finde den!!

Jeg har tillige forsøgt at ringe Secnet op - på tre forskellige telefonnumre - men alle "dutter optaget"!!!

Jeg har aldrig oplevet en så dårlig service - og informationsniveauet er jo helt i bund. Deres kundepleje/service er jo simpelthen ikke-eksisterende!

Jeg har d.d. hasteflyttet alle vores domæner til en anden udbyder, og jeg anbefaler alle andre at gøre det samme!

Der har igennem de mange år som kunde hos Secnet - og særligt det seneste år - været mange problemer - og det undrer mig, at de ikke er gået konkurs for længe siden!

Ikke så ringe endda

Har benyttet Secnet i en årrække i forhold til tidligere stor leverandør er de sjældent nede og servicen har været fin. Vi har ej heller været heldige at få regninger der ikke har stemt. VH Bent Madsen

Sagsøg Secnet Internet Solutions Aps + ejeren personligt (hæftelsesgennembrud)

Ejeren [navn fjernet] ejer også firmaet [henvisning fjernet] og har tisset på rigtig manges sukkermad der. Se min anmeldelse og opfordring om at sagsøge ham her: [link fjernet]

Advarsel!

Hvis du ønsker at have en hjemmeside som har en oppetid på ca. 50%, og ingen mulighed for at komme i kontakt med personale som kan hjælpe dig med problemer, som der er oceaner af løbende, så skal du vælge Secnet! Samtidig får du så også fornøjelsen af at blive rykket for faktura der aldrig er sendt til dig, og betale for dine aftaler længe efter de er opsagt. Uden tvivl det mest svindleragtige firma på dansk grund - eller er det amerikansk [navn]?

Hvad sker der for Secnet????

En hel dag UDEN mailforbindelse!!! Hvordan kan man så drive en virksomhed??? Vi ringer og ringer til kundeservice, som er en automatisk telefonsvare, som siger vi skal sende en mail!!!! Men HVORDAN når skidtet ikke virker???? Det er Helt uhørt, at man ikke kan få kontakt til Secnet pr. telefon eller de ikke ringer tilbage efter vi har lagt utalige beskeder!!! VIRKELIG Dårlig service og fuldstændigt uacceptabelt at mailserver er nede en HEL dag!!!! Hvem kan anbefale en anden stabil udbyder?

Henrik Andersen

Fra 2002 til januar 2009 driver jeg selv et webhotel med 8-10 kunder.

I December 2008 laver jeg en aftale med [navn fjernet] (SecNet's CEO) om, at han kan overtage mine kunder kvit og frit - selvom SecNet faktisk opkøber webhoteller.

22. december 2012 modtager jeg en rykker for en faktura jeg aldrig har modtaget for en ydelse jeg aldrig har købt.

Jeg er sikker på at vi snart hører om SecNet i operation X.

Decideret svindelfirma

De sender fakturaer til vores kunder for et produkt vi leverer.

Når kunderne så kontakter Secnet påstår de at de skam sender pengene videre til os - hvilket de naturligvis ikke gør.

Mage til svindelforetagende....

Amatørselvskab og ringe service

De flytter vores mails i en ny mailserver, men tjekker ikke om det virker. Det betyder at både jeg og mine kollerger ikke får mail i over en ugen. MIn chef ringer og får sin mail flyttet og sine mails reder. Resten af mailadresserne blev ikke flyttet. Vi ringer - de flytter mailsne tilbage til gammel mailserver, lover at vi vil få tabte mail med over, men der sker ikke en skid. Der ud over er de næsten umulige at få fat på og når man så kommer igennem er deres service meget ringe og de virker ligeglade.

Sender regning efter opsagt abonnement!

Ja, så må jeg melde mig i køen af utilfredse kunder. Jeg har opsagt mit abonnement for et år siden (og fået en bekræftelse fra secnet pr. mail). Men nu har de igen sendt en regning til mig. Jeg har skrevet mails og forsøgt at fange dem pr. telefon, men uden held! Hvad er det for et firma?

Amatør virksomhed uden failover

Secnet er lige til at lukke op og skide i. 2. gang på 1 mdr at deres navneservere stopper med at svare.

Sidste gang var det router fejl gad vide hvad det skyldes idag.

De kunne i det mindste placere deres navne servere i forskellige hostning center, så man havde fail-over.

De burde holde sig fra virksomhed hosting, da de tydeligvis ikke kan holde deres systemer online.

Har 14 domains som er nede og modtager ingen emails. Great stuff.

Hvor er secnet henne ???

Sidder her med 10 domæiner der pludselig ikke virker :-(

kan ikke komme i kontakt med dem på 70211350...nummer eksistere ikke....

Deres hjemmeside er ikke oppe...hvad f..... sker der ???

Skod firma...skod service...skod support....

Flytter hele lortet nu...ikke første gang de skaber problemer :-(

Gode service

jeg har været kunde hos SecNet igennem mange har og jeg genkender slet ikke hvad der bliver skrevet her, jeg er sikker på at der er en årsag til at folk skriver her inde. hvad er mere utroværdigt er at folk gør det uden at lægge navn til deres indlæg, jeg har selv tidligere arbejdet hos et andet hosting firma og disse ting sker når folk ikke kan finde ud af deres opsigelser eller glemmer at betale sine regninger, jeg har kun gode opleverlser

Ingen service - tykker for betalte regninger

Jeg akn læse jeg ikke er alene om at have problemer med SecNet, og at problemerne er de samme. Jeg har skrevet til Kontant på DR og fortalt dem om SecNet, og jeg synes I skulle gøre det samme (http://www.dr.dk/DR1/kontant/Klag+din+sag_1.htm).

Jeg har gode advokater og mit site er relativt stort, men jeg gider ikke bruge flere penge på [navn fjernet] og [navn fjernet], der tilsyneladende er i USA for at udvide deres forretning. Så nu må vi se hvad DR/Kontant kan gøre - ellers bliver det både politianmeldelse og advokater, for disse to svindlere er gået for langt.

Måske skulle man også lige anmelde [navn fjernet] og [navn fjernet] på engelsk så eventuelle potentielle samarbejdspartnere i USA kan læse lidt om hvem SecNet egentlig er ...

Talentløst - uærligt mm.

SÅ røg den til advokaten.. Nu gider jeg ikke mere med dem.. Magen til useriøse mennesker skal man lede længe efter.
Lukket server, umuligt at opsige, skiftende medarbejdere, minus kommunikation ... forfærdeligt forfærdeligt forfærdeligt..
Meeeen, i IT verdenen har dit ry det med at ramme dig i røven som en boomerang og mon ikke det også sker for [navn]:)

Ingen hjælp

Ingen kontakt. Nu har min mail været nede 2 x på 2 uger. Ingen hjælp at hente.

Tak

Så er det ikke kun os der føler os totalt fortabte.
Ja, vi har betalt mange penge til dem som vi ikke ved hvad er for.
Vi ringer til dem, men der er ingen der tager telefonen, men en telefonsvarer der siger man kan indtale en besked og så vil de ringe tilbage, men ikke en gang telefonsvaren er sat til - så hvordan pokker skal de så få en internetforbindelse til at virke.
HOLD JER LANGT VÆK

Uetisk adfærd

Som det tydeligt fremgår af de andre anmeldelser spekulerer Secnet i ikke at ville acceptere opsigelser.
Alene det at drive en internetvirksomhed, og så kræve at opsigelser skal sendes skriftligt pr. snail mail siger alt om Secnets moral.
Hvis du allerede har abonnement hos Secnet så sørg for at få det opsagt med det samme.
Når du modtager faktura for næste periode er det allerede for sent.
Det er uetisk og måske ulovlige foretningsbetingelser man her håndhæver.
Det bør være sådan at man før hver ny opkrævningsperiode får en mulighed for at tage stilling til om man fortsat vil være kunde.
Skriv en skriftlig opsigelse og sørg for at få en kvittering på posthuset for din opsigelse.
Hvis du overvejer at blive kunde efter at have læst disse anmeldelser, så er du selv ude om det.

MINUS kommunikation

De er bare ikke til at få i tale
Jeg har været kunde en del år og har kun brugt support i starten.
Men for nyligt fik jeg rykkere på hoteller jeg HAR opsagt.
Derudover, havde jeg bestilt omlægning af nogle andre, hvilket resulterede i at INTET virker på mine hoteller (databaser mv.)

De kræver stadig penge, men de er ikke til at få i tale pr. telefon og besvarer bare mine mail med:
Er du sikker på at du har opsagt rettidigt.
Når jeg så svarer på den mail, svarer de ikke igen.
Men sender blot en ny rykker lidt efter...

Jeg er FÆRDIG med Secnet nu!!!!

SecNet Internet Solutions Details

Professionelle Webhoteller til alle