Secondmedia reviews

Secondmedia reviews

5.3

Twee artikelen besteld maar nooit geleverd.

De twee bestelde artikelen, een laptop rugzak en laptoptas, heb ik nooit ontvangen...
Bij orderstatus staat: verzonden.
Diverse mails gestuurd, maar nooit een reactie gehad...
Het is alweer enige tijd geleden, maar omdat ik vandaag toevallig op deze site kwam, wilde ik het toch melden.

Fin service og gode priser

- men firmaets danske afdeling eksisterer tilsyneladende ikke mere. En skam, for jeg har handlet hos dem flere gange.
Bl.a. købte jeg en GPS, som så på et tidspunkt gik i stykker. Uden noget vrøvl kom der bare en spritny GPS i stedet for den gamle.

Eksisterer ikke eller?

Jeg har prøvet at købe en genstand på deres hjemmeside i over en måned nu!! deres betalingsystem er ned, telefonen optaget KONSTANT, og de svarer ikke på Mail!! (flere mails).
SÅ det virker som et meget useriøst firma, og jeg er glad for at jeg IKKE har fået bestilt, og levertet kortoplysninger!!!

Aldrig oplevet lignende service

Jeg har mange år handlet med onlinebutikker men aldrig har jeg oplevet sådan en service som secondmedia gav mig. Kort fortalt:
26/2 - 2010 bestiller jeg 6 røgalarmer på hjemmesiden. Dagen efter kommer der en mail med fakturaen på alarmerne, og der står beløbet hæves på mit visakort. Efter en uge hvor jeg ikke har modtaget forsendelsen, skriver jeg til secondmedia og spørger til ordren. Et par dage efter svarer de, at så snart de har modtaget min indbetaling sendte de alarmerne. Den forstod jeg ikke, jeg opgav kortoplysninger ved handlen og der stod på fakturaen at beløbet blev hævet fra mit kort.
Jeg forsøgte så at ringe til deres hotline, men opgav efter en uge hvor jeg ca en gang i timen i deres åbningstid, forsøgte at ringe til dem, men der var optagetone eller telefonen blev ikke taget. Jeg har den sidste månes sendt en mail hver tredie dag for at spørge til min ordre, men intet svar er kommet.
Mit råd vil være, lad være med at brug butikken, tænk hvis noget går i stykker under garantien, så får i aldrig fat i firmaet.

Fantastisk firma

Jeg skulle bruge trådløse høretelefoner
Fik dem med posten efter 2 dage.
Hurtigt og effektiv og kan varmt anbefale andre at bruge dem

excelent kundeservice.

Et virkeligt seriøst firma at handle hos. Deres levering og kvalitetsbeskrivelse er nøjagtig, som firmaet beskriver.
Et firma jeg varmt kan anbefale andre brugere at benytte.

Fremragende kundeservice

Jeg bestilte en billig taske til min bærbare pc. Tasken var fin, men der manglede en bærestrop. Jeg ringede til dem og spurgte om det var meningen. Fik tilsendt en et par dage efter - ganske enkelt fremragende kundeservice og gode priser!

kanon handel og god service

servicen er i top
de er rigtig hurtige til at svare på emails . sendte en mail i julen og fik allerede svar samme dag selv om det var en søndag .

modtog varen allerede efter 1 arbejdsdag så leveringstiden er helt i top.

og varen er over alle forventninger rigtig godt køb efter min mening det er bestemt ikke sidste gang jeg vil bruge denne side.

Is Secondmedia your company?

www.secondmedia.eu Details

Secondmedia | UN CHOIX DE PRODUITS NEUFS ET DECLASSES SANS SE RUINER!

Visit Secondmedia

Secondmedia is ranked 489 out of 530 in the category