Seifert reviews

Seifert reviews

7.7

Service i topkvalitet

I anledningen af vores studenteruge, har hueudvalget på mit gymnasium valgt at benytte Seifert, da vi skulle bestille huer. Studenterhuen skal passe perfekt, og Seifert imødekom vores ønsker på bedst tænkelige måde. Vi kontaktede Seifert, og fik fat på en flink og effektiv mand, som gav os en utrolig positiv oplevelse og imødekom vores ønsker med det samme uanset farve, tekst og størrelser.
Troværdig, effektiv og engagement - Tre nøgleord som beskriver Seifert til punkt og prikke. Vi har ikke andet end ros at give og kan trygt anbefale andre at benytte dette firma, hvis studenterugen eller lignende er lige om hjørnet!

Vi takker Seifert for at bidrage med så positiv indstilling til vores studenteruge - og håber at andre vil bruge dette firma til deres længe ventede uge.

fantastisk, hurtig og effektiv service!

I andledning af vores studenteruge 2013 har vores Gymnasium valg at benytte firmaet Seifert.dk. Vi har kun oplevet positiv feedback, med helt utrolige ansatte som der til hver en tid har været behjælpelige. Dette betyder meget for os, da det er vigtigt at alting er i orden til vores studenteruge, som vi med længsel har ventet på i 3 år. Jeg vil personligt varmt anbefale alle kommende studenter der skal til at købe studenterhuer fremover, at benytte firmaet Seifert.dk - de er meget hurtige med tilbagemeldinger på eventuelle spørgsmål og undringer, og man kan derfor altid være sikker på at få et fornuftigt og behjælpeligt svar på ens henvendelser.

Jeg håber at folk vil kontakte Seifert når tiden nærmer sig, og tage imod deres gode tilbud og helt fantastiske service.

So simple, yet so good

Hueudvalget på mit gymnasium kontaktede sidste år Seifert, da vi skulle bestille huer. Seifert sendte to rigtig flinke og imødekommende sælgere ud, Fetije og Nishvar, og vi havde en virkelig positiv oplevelse. De gav sig god tid til at svare på vores spørgsmål og se prøverne efter i sømmene. På grund af div. hændelser stod vi pludselig et halvt år senere og havde ikke fået bestilt huer til skolen, eller fortsat kontakten til Seifert, og vi følte os faktisk lidt ude hvor vi ikke kunne bunde. Til sidst valgte jeg at stå for hele kontakten med Seifert, og det var ærlig talt en nemmere opgave end forventet. De var søde og forstående, de svarede rigtig hurtigt når der var noget jeg ville vide, og de fandt sig i at jeg ringede i tide og utide for at tjekke op på tingene. De ringede endda tilbage hvis der var noget de lige skulle tjekke op på før de kunne give et svar. Der var en del rod med blå bog, men det fiksede deres medarbejder Erik da bare lige superfint over en hurtig mailkorrespondence. To hyggelige unge fyre (har glemt deres navne, jo vent, den ene hed Alexander) kom ud og klarede opmålingen og forklarede folk hvordan og hvorledes med blå bog, og jeg oplevede faktisk ingen problemer overhovedet. Huerne kom lige sent nok, folk var faktisk begyndt at blive lidt nervøse, men vi havde jo trods alt også bestilt sent, og Erik forsøgte rent faktisk at undersøge om der var noget nyt om leveringstid når jeg ringede for at høre dem ad. Da huerne kom var der faktisk kun fire-fem huer der ikke helt var som de skulle være, en med forkert farve skrift, en med forkert logo trykt indeni, en enkelt og hele huen manglede, hvori der kun var lagt champagneglas, silkebånd, kokarde osv, og en hvor der slet ikke var kommet en hue, men efter at have fået inddrevet deres ordrebekræftelse var Seifert imponerende hurtige til at få lavet nye huer til dem, jeg talte personligt med dem der skulle have en ny hue, og alle endte med at være glade og have en fin hue til den store dag. Så alt i alt var vi altså 400 meget tilfredse kunder af Seifert sidste år.

Dårlig service!

Jeg blev her i sommers student og til det hører der også en studenterhue til. Skolen plejede at bruge C.L Seifert, så dem brugte vi også.
Det at blive student er et af livets største øjeblikke, og derfor ville jeg have det bedste af det bedste. Derfor købte jeg den dyreste pakke - Kongepakken, hvor jeg måtte slippe 1100 kr.
Endelig kom dagen hvor vi fik vores huer. Det første jeg får øje på, er at mit efternavn, der står bagpå huen, er stavet forkert! Rasende bliver jeg, da jeg på ingen måde vil have en hue med et forkert stavet efternavn på, den dag jeg blev student.
Jeg kiggede huen igennem og fandt adskillige fejl. Små eller store, de var der! Bl.a. havde jeg bestilt et citat, der skulle stå i skyggen, hvilket ikke var der. Korset havde jeg bestilt med sten i, hvilket ikke var der. Skyggen skulle have været i mat sort, hvilket den ikke var. Huen var en halv størrelse for lille. Klassens navne inde i huen, var der tilføjet et ekstra navn på en person, som ALDRIG havde gået i klassen?
Jeg tænker selvfølgelig med det samme, at huen skal sendes ind, hvorved jeg kan få tilsendt en fejlfri hue, for det synes jeg simpelthen ikke var okay at give 1100 kr. for!
Jeg ringer ind, men de vil ikke give mig en ny - de siger at jeg i stedet kan betalt omkring 250 kr. for en ny hue! Pisse sur bliver jeg og klager på deres facebook side, igen uden resultat.
Jeg ringer ind og fortæller at min hue var en halv størrelse for lille, og at jeg havde bestilt den i en anden størrelse. Damen jeg taler med fortæller, at hun kan sende noget, som kan udvide huen den halve størrelse. Fint, tænker jeg.
Nogle dage inden jeg blev student, fik jeg så et brev med noget, som man kunne sætte i huen, for at få den til at blive mindre!! Igen bliver jeg pisse gal og klager ind til dem!

Men desværre endte det med at jeg betalte 250 kr. mere for at få den hue, som jeg havde bestilt!

Og jeg var ikke den eneste som havde fejl på min hue. Vi fandt frem til i bare min klasse, at der var over halvdelen af huerne, hvor der var fejl.. Små fejl som manglende sten i korset eller store fejl, som stavefejl i efternavnet, de var der.
Cl. Seifert kan helt klart IKKE anbefales. Det er simpelthen pisse dårlig service!

De lavede forkert navn.

Mit navn blev skrevet forkert, og blev til Alex i stedet for Axel. Dette er dårligt, men det stod ikke noget vigtigt sted, og huen ser pæn ud.

Is Seifert your company?

Visit Seifert