Sengeexperten.dk reviews

Sengeexperten.dk reviews

9.7

Bedst til prisen og suveræn service!

Jeg fandt sengeexperten.dk i en prissøgning på et par madrasser, min kæreste og jeg netop havde afprøvet hos en sengeforhandler.
Jeg kom i dialog med Hanne, som var meget sød og vejledende ift. hvilke løsninger, vi kunne vælge. Vi talte i telefon over flere dage (en dyr seng er en stor beslutning), og endte med et endeligt valg af seng efter kyndig rådgivning fra Hanne. En seng, som vi er super glade for i dag.

Sengen blev leveret til døren tre dage efter betaling, bragt op til fjerde sal - uden beregning. Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre service - eller pris. Og jeg vil anbefale sengeexperten.dk til alle, jeg kender, der er i markedet for en ny seng!

Stort udvalg og kompetent betjening

Alice Bergstrøm er en særdeles dygtig vejleder og sælger, som man uundgåeligt nærer stor tillid til. Dette var uden tvivl årsagen til, at vi fik købt den bedste seng til netop os. Vi glæder os over en god investering i nattesøvnen de næste mange år.

Super service i særklasse

Vi har købt en tempur elevationsseng igennem lavprissengeexperten. Der var super service og vi fik levering i københavn uden problemer. Installation gik utroligt nemt af meget venlig udbringer. Vi synes den ene topmadras var for hård og fik den sidenhen (efter meget hurtigt svar) leveret og udskiftet uden meromkostninger. Vi har alt i alt haft en oplevelse ud over det sædvanlige og kan på det varmeste anbefale dette firma til andre.
Sengeexperten A/S

Reply from Sengeexperten A/S

Kære Dres Damgaard!
Mange tak for anmeldelsen!
Vores lavprisafdeling yder naturligvis også høj service, vi har næsten samme høje standard på vores forretningspolitik uanset om du handler i hovedbutikken eller i vores lavprisafdeling.
Med venlig hilsen Hanne Bruun

Gode senge til gode priser og perfekt hurtig service!

Vi købte en Tempur elevationsseng gennem Lavprissengeexperten som endte med at være over vores budget. Vi tog beslutningen idet vi fik af vide at sengen var utrolig god kvalitet. Efter en måned opdagede vi ved tilfælde at min kærestes topmadras var meget fast - så fast at den slet ikke formede sig efter hans krop. Jeg prøvede at sove en nat på hans og han på min og der var tydeligt en forskel. Jeg skrev straks til Lavprissengeexperten, Peter Bruun Hansen, og allerede dagen efter fik jeg svar. Peter var utrolig venlig og forstående og kom med forslag til hvad vi kunne gøre, men vi ville gerne holde os til at udskifte topmadrassen til en tilsvarende, blot blødere. Peter gjorde klart at han ville kigge efter en blødere madras til os - og det tog weekenden over.
Da vi bor i kbh og butikken ligger i Vejle (hvor mine forældre bor) lovede Peter at dette ikke ville volde problemer! Det gjorde det sandelig heller ikke! Han fik sendt den blødere topmadras over til os og torsdagen (en uge efter ca) fik min kæreste en ny topmadras. Utrolig tilfredstillende! Der var simpelthen ingen problemer! Min kæreste er tilfreds med den og vi kunne simplethen ikke bede om en bedre service!

Servicen når helt til København

Jeg var lige flyttet til København og i mit nye værelse var der ikke plads til min daværende seng (180x200). Så der skulle selvfølgelig en ny til (140x200). Det skulle naturligvis være fra et sted hvor servicen var i top og tingene var af ordentlig kvalitet. Jeg havde kun hørt gode ting om Sengeexperten og underafdelingen Lavprissengeexperten så der var ikke så meget tøven ved mit valg.
Bestilte sengen fra Lavprissengeexperten da de havde en i den rette størelse, i den kvalitet som jeg ønskede og til en ganske fordelagtig pris. Sengeexperten sørgede for levering fra Vejle og helt til København hvor der var aftalt et tidsrum hvor leveringen ville finde sted. Deres chauffør ringende en halv time før han var på min adresse, hvor han fik sengen med topmadras ind og monterede ben så hele stod færdig på sin plads i soveværelset. Alt emballage og affald blev taget med så der var intet der skulle gøres efterfølgende, udover at nyde de mange nætter med komfortabel søvn.
Kæmpe ros til både Sengeexperten og Lavprissengeexperten.

Tak.

Altid venlig og seriøs service med interesse for kundens reelle behov

Altid venlig og seriøs service med interesse for kundens reelle behov

meget for pengene, godt koncept.

For os var det muligheden for at få en 1. sorterings Tempur seng, til en absolut fornuftig pris [har ikke kunnet google tilsvarende tilbud].
Uden denne forretning var det blevet til en af de bedste i Jysk eller Ikea, men med tilbudet fra Lavprissengeexperten kom vi ned i omtrent samme pris som disse, men med en noget bedre seng [egen subjektive vurdering/liggeerfaring, er ikke ekspert i senge].
Sengen stod klar til afhentning, så det var bare at køre ned og åbne traileren, så hoppede den selv ind.
reservere sengen en uges tid i forvejen, da vi har lidt langt til forretningen, det var uproblematisk.

Virkelig god service fra forespørgsel til levering af seng

Det har været en rigtig herlig oplevelse at handle hos Sengeexperten fra da jeg fandt den bedste pris på min nye dobbelt Dunlupillo seng og begyndte at maile med personalet.
Fra den tidlige mail udveksling omkring mulighederne for seng og dyne til afslutning af ordren over telefonen og slutteligt leveringen fra Vejle til København som var en oplevelse i sig selv. En virkelig rar og service minded chauffør/montør som efterlod mig med et smil på læben og en ny seng der var perfekt monteret efter alle kunstens regler. Jeg kan varmt anbefale SengeExperten. Det er virkelig god Jysk service af den bedste slags!

Godt tilfreds

Vi fik en god service i butikken da vi købte senge. Ved levering, satte manden sengene op i det rigtige værelse, og testede at de virkede.
Vi er glade og tilfredse med de nye senge...

Kompetent og god service

Vi er virkelig glade for vores nye Tempur senge, som vi valgt efter god rådgivning.
Vi vil give Vejle vores beste anbefalinger.
Mvh. Tina & John

Har købt Hastens seng

Super flot sengebutik med stort udvalg og prof. rådgivning.Sengen er fantastisk og har givet et nyt "søvnliv" som jeg varmt kan anbefale andre.

Tak for det Hanne
hilsen Søren

Køb af Hästens senge

Efter en måned i en Hästens seng sover vi ganske enkelt bare bedre. :-)
Thomas

Fantastisk service

Har oplevet en service helt udover det sædvanlige hos Sengeexperten i Vejle. Købte seng i går ,fik en perfekt service, hyggeligt og samtidig en god vejledning, de har en STOR viden om hvad de sælger. Vi fik tilbudt at låne en bil til at køre sengen hjem i, da de logisk nok, først kunne levere efter nytår. Vi takkede først nej, synes at det tog for lang tid, da vi bor i Århus, 100 km. fra Vejle. I dag havde vi ombestemt os og ville rigtig gerne hente den alligevel. Vi ringede, og de skulle egentlig bruge bilen, men det blev alligevel ordnet så vi kunne låne den. Det kostede ikke noget at låne den, og brændstof skulle vi heller ikke betale. Vi hentede den bare, de stolede fuldt ud på at vi kom med den igen, sjældent i disse tider. Vi kan kun give dem vores bedste anbefalinger, skal I købe seng ,kan I trygt gøre det hos Sengeexperten i Vejle. Allan og Rita.

Fantastisk service

Vi købte en seng hos Sengeexperten i februar. Da vi havde haft sengen i ca. Tre måneder opstod der kvalitetsproblemer med topmadrassen til sengen. Jeg ringede til butikken som bad mig sende et billede, hvilket jeg gjorde. Samme dag blev jeg ringet op, de kunne godt se problemet og ville bestille en ny, som vi fik et par uger senere. Da vi så havde haft den i et par måneder fik vi det samme problem igen. Denne gang sendte jeg blot en mail med forklaring og billeddokumentation. Jeg blev ringet op og blev tilbudt en helt anden seng. Jeg synes simpelthen, at det var fantastisk service, så nu sover vi bare godt om natten. Min næste seng skal også købes hos Sengeexperten.

I øvrigt tusind tak for gode råd og vejledning i forbindelse med købet.

Mange hilsner og god jul

Maibrit Blyt

PERFEKT handel

Alt var bare iorden... både service pris og gratis fragt...Det er IKKE sidste gang vi handler her...

Super salgsteknik

Vi købte 2 Hâstens Excell senge. Aldrig har vi oplevet bedre salgsteknik. Hanne viste hele udvalget og spurgte ind til vores behov. Herefter vejledte hun os rigtig godt uden at prøve at sælge den dyreste seng. Aldrig har nogen senge sælger spurgt os, om vi sover på ryggen om natten - NEJ jeg sover på maven. Jamen så skal du lige prøve at ligge på maven i 10 minutter og fornemme om sengen er ok, sagde Hanne så.
Hanne var hurtig til at afslutte handlen, da vi havde bestemt os for hvilken model vi ville have.
Da sengene blev leveret kom 2 meget kompetente mænd. De var hurtige, stillede sengene op og sørgede næsten for at de var redt. Alt pap og plastic tog de med. Effektivt og i orden.
Sengeexperten A/S

Reply from Sengeexperten A/S

Kære Marianne Poulsen!
Det er superdejligt at høre at I er tilfredse - tak for de flotte ord, det betyder så meget for os at vi kan vise vore kommende kunder, at vi er en seriøs virksomhed som gør alt havd vi kan for at gøre en forskel!
Dejligt at montørerene også får ros for deres store arbejde, de er nemlig også håndplukket til vores team.
Med venlig hilsen Hanne Bruun

Virkelig god eftersalgsservice!

Vi købte over internet/telefon i 2007 2 dunlopillo senge med elevationsbund. Den ene trådløse fjernbetjening er nu død og vi kontaktede derfor forleden Sengeexperten via mail for at høre om de kunne hjælpe os. Fik en mail 2 dage senere at en ny fjernbetjening var på vej med posten - kvit og frit sendt direkte fra Dunlopillo. Viste sig dog at det vi fik ikke var en ny trådløs betjening men en med kabel, men det lever vi gerne med. Må sige at det er dejligt at konstatere at begrebet "god eftersalgsservice" stadig eksisterer og (i hvert fald hos Sengeexperten), er noget man tilsyneladende har stor fokus på. Men også et godt eksempel på at det ikke behøver koste det store at sikre en høj kundeloyalitet samt ambassadøreffekt.

Sengeexperten A/S Support

Om virksomheden

I Vejle Centrum - tæt på Marys
finder du vores 650m2 butik, vi har mere end 40 dobbeltsenge opstillet! Vi handler med de bedste mærker indenfor sengeverdenen: Hästens Tempur Dunlopillo Auping Wonderland Du finder et stort udvalg i lækkert tilbehør, spændende interiør, samt masser af inspiration til dit hjem og soveværelse. Vi har arbejdet med sengebranchen i 25 år,det gør, at vi stor erfaring i rådgivning og vejledning. Priserne er altid komplette og gennemskuelige med prisgaranti. På madrasser i standardmål får du 30 dages ombytningsret. Vi levere og opstiller de fleste senge gratis i hele Danmark! Se vores tilbud online på webshoppen

Visit Sengeexperten.dk

We live here: Staldgaardsgade 10
7100 Vejle

Bathroom

Furniture

Stil, kvalitet & skarpe priser...

25 års erfaring i at vejlede dig med dit valg af ny sovepartner...