Sengekompagniet reviews

Sengekompagniet reviews

8.6

Super professionelt service.

Vil varmt anbefale sengekompagniet på Herlevhovdegade Super service.

Hurtig og fin handel

Nethandel uden problemer. Varen var som beskrevet på hjemmesiden.

Nøjjj Mere af det..

Bestilte noget til min vandseng, og kort efter modtog jeg varen. Billigt, og fragten var "gratis" Langt billigere end andre steder.. Der vil jeg gerne opfordre andre til at handle.. :-)
VH per.

Negativt vendt til positivt

Fik en fantastisk service af Christian efter at jeg havde haft problemer med at bestille en pude i web butikkern.
Tak for hjælpen Christian !!!
Venlig Hilsen
Bent Bertelesen
Handelsselskabet H.J. A/S

Rigtig god oplevelse

Bestilte en seng som blev leveret 2 dage senere. super service fra start til slut
Blev kontaktet af vognmanden 20 minutter inde levering.
dvs. minimum af ventetid.
Det er ikke sidste gang jeg benytter Sengekompagniet

PERFEKT

Rigtig god service og hjælp til mine spørgsmål.
Levering fra den ene dag til den anden.
Tak til Kristian og Flemming for fair behandling, det er ikke sidste gang at jeg har handlet med dem.

Super nem og professionel handel

Bedste pris,nem og hurtig levering,god og venlig service,når vi skal have nye senge er vi ikke i tvivl om hvor de skal købes

God pris - dårlig levering

Vi købte en seng som vi fik af vide at der var 4 ugers levering på (levering den 16. januar). Da det så bliver den 17. januar vælger jeg at kontakte butikken som fortæller at der kommer lidt længere leveringstid. Den 29. januar får vi så sengen - men da vi skal samle sengen, finder jeg ud af, at de ikke har leveret lagnerne, en lille smule irriterende når man nu har betalt for levering og skal hen og hente lagnerne i butikken.

Derudover synes jeg det er underligt, at der ikke er nogen samlingsmanual med til sengen. Den koster trods alt over 30.000 kroner og man vil helst ikke lave fejl når den skal samles.

Sælgeren i butikken var super behagelige og gav sig god tid. Men efter købet, er jeg noget skuffet.

Super god

Er så glad for den betjening jeg fik i Herlev, købte et spejl derude, som jeg selv havde problemer med at fragte hjem, da min bil ikke helt var stor nok, så de kørte spejlet til min hoveddør :) så god betjening og service har jeg ikke oplevet nogen steder før :)

Tak til Kristian i Herlev afd.

Tusind tak for en hel fantastisk og ikke mindst ærlig og oprigtig service. Også i forbindelse med topmadrassen. Det er skønt med en sælger der er ærlig, og vi var ikke i tvivl om at din eneste mission var at vi kom til at sove godt, og du startede ihærdigt med at finde den bedste og billigste seng til os. Det var os selv der langsomt arbejdede hen til den dyrere afdeling, men vi har ligget som en drøm i vores nye senge, de er helt fantastiske. Vi er glade for vi til sidst alligevel valgte Carpe Diem det er helt sikkert sengene for os. Tror ikke vi ændre på madrassernes hårdhed, de passer også perfekt :o)

Hilsen de 2 veludhvilede fra Jyllinge

Super fin oplevelse

Jeg har købt en Tempur slideback elevationsseng hos Sengekompagniet. Jeg fik en meget fin betjening og vejledning. Jeg købte sengen tirsdag og fik den leveret fredag fiks og færdig. Det kalder jeg service.
Jeg kan varmt anbefale Sengekompagniet.
Kan også anbefale Tempur. Jeg har aldrig sovet bedre.

Super service - super priser

God morgen! Købte Auping elevationsseng med levering. En pæn investering, så man er altid lidt nervøs. Men vi fik super rådgivning af ejeren selv, en god pris og levering til tiden og efter aftale. Sengekompagniet kan klart anbefales!

Fænomenal god service !

Bestilte 2 Tempur Cloud 22 madrasser og 2 tilhørende hovedpuder. Fik en ultrafin service og rådgivning af butikschefen, Martin på alle spørgsmål. Prøvede senge og puder ad flere omgange inden vi bestemte os. Levering af madrasserne var også i top; de kom til tiden og man bar dem endda op til 1. sal med et smil på læben. Vi har nu haft fornøjelsen af dem i 1 måned, og vågner uden ondt i kroppen overhovedet !

Vi kan VARMT anbefale Sengekompagniet i Herlev til ALLE. Super rådgivning, betjening og perfekt levering. Sådan en butik burde være Kongelig Hofleverandør ! De lever fint op til det. Alt er tip-top.

Er godt træt af dårlig service.

Vi bestilte en livingbed fra Sengekompagniet (Hillerød) i marts måned, sengen er en uge forsinket, vi får noget sengelinned som kompensation - fair nok.
Da vi så modtager sengen, er det de forkerte ben der er sendt med, som erstatning får vi nogle demo-ben fra butikken på Østerbro.
Efter en måned begynder benene at rokke og rotere rundt, vi forsøger at skrue benene bedre fast, da de evt. løsner sig efter brug, hvorved de bare sætter sig skævt eller skruer over gevind.
Vi har nu haft besøg af sengekompagniets egne montører til at kigge på sengen, og får besøg af en flabet medarbejder, der nærmest ligeud siger at vi er idioter fordi vi ikke kan skrue benene ordentligt fast.
Han vælger at skrue et par nye kæmpe beslag på og skruer også benene "ORDENTLIGT" fast, herefter tager han afsted med ordene om at det nok alligevel ikke har noget med beslagene at gøre. Vi må se om det holder.
Sengekompagniet er langsom, dårlig og flabet service - værsgod!

Dårlig service ved reklamation over levering af forkert madras

Jeg var den fysiske butik i Herlev, hvor jeg fik fin vejledning i købet at sengen. Der vil være ca. to ugers levering, men fik ikke nogen leveringsdato, hvilket kunne have været mest optimalt. Efter to uger fik jeg leveret madrassen, men da jeg havde samlet sengen og får kigget på mærkaten opdager jeg at det er en fast madras og ikke en medium som jeg har bestilt. Jeg ringer til butikken, men skal nærmest overbevise ekspedienten om, at det nu også er en fast madras der er leveret. Begrundelse er at producenten kan have sat en forkert mærkat på, hvilket jo aldrig kan være mit problem. Kunden har jo altid ret. Jeg får først overbevist ekspedienten efter at have vippet sengen og kigget på mærkaten på selve sengen. Jeg får ikke engang en beklagelse over fejlen ej heller en kompensation i form af forsøg på fremskønning af leveringen af ny seng. Der går så igen omkring to uger før jeg får leveret den rigtig madras. Det kunne godt have været gjort bedre.

Kanon service - Kan varmt anbefales

Jeg havde bestilt en Tempur topmadras på deres netshop, for den var ca. 2.000 kr. billigere end alle andre steder. Den var så ikke lige hjemme, men jeg fik at vide, at der ville gå en uges tid inden de fik den. Da den så var kommet hjem ringede de fredag eftermiddag og fortalte, at de havde en medarbejder, som boede i Næstved, så han kunne da godt lige smutte forbi Slagelse og aflevere den. Den ankom fredag kl. 16:15. DET kalder jeg service.

Super god

Jeg har fået en professionel og god vejledning og service. Sengen blev leveret som aftalt. Meget tilfreds.

«:::P:::» «:::E:::» «:::R:::» «:::F:::» «:::E:::» «:::C:::» «:::T:::»

5 STARS for service
5 STARS for forsendelse
5 STARS for kvalitet
5 STARS for venlighed
kunne godt give en ekstra stjerne hvis der var gratis forsendelse når man har købt for $$$$

God service og fin kvalitet

Overskuelig og nem hjemmeside, fin service, super gode senge og hurtig levering, hvad mere kan man forlange :0)

Fleksibel service

Efter lidt research på nettet valgte vi at handle i butikken i Herlev og blev positivt overrasket over deres ligefremme fleksibilitet. Vi købte to Tempur madrasser med 30 dages ombytningsret, da den ene ikke dækkede vores behov fik vi blot en ny til låns uden videre. Vi er meget tilfredse med servicen i butikken og valget af Tempur

VH
Jonas Brandt

Sengekompagniet Support

Om virksomheden

Sengekompagniet har alt til soveværelset. blandt andet senge og madrasser i mærkerne: Tempur, Auping, Dunlopillo, Carpe Diem, Wonderland, Jogadesign, Temprakon,HMS,villy Nørgård, TMline, Innovation, Hestbæk, med flere. Vores Butikker ligger placeret i Herlev, og Hillerød.

Visit Sengekompagniet

We live here: Herlev Hovedgade 82