Sengetoj reviews

Sengetoj reviews

4.0

Fik god pris, meeeeeeen.......

Kære Dorthe / Sengetøj.dk,

Jeg spørger på en konkret Ringsted dun dyne med navn og med Ringsteds duns betegnelse "VARM". Du giver mig god pris og jeg accepterer dit tilbud.

Ved bestilling har du taget fejl og meddeler mig blot at I ikke fører "VARM" dyne???

Så skaf den dog til den lovede pris eller læs min mail inden du svarer og giver pris.

Ingen beklagelse eller undskyldning. Det fortjener I ikke god karakter for. ØV ;-(
Sengetøj.dk ApS

Reply from Sengetøj.dk ApS

Hej Henrik

Jeg er ked af, at du har haft en dårlig oplevelse med os i en mail korrespondance. Min kollega har prøvet at hjælpe dig så godt hun kunne, men har desværre misforstået dig og taget fejl af "lun" og "varm" udgaven. Det er normalt mig der sidder med kundekontakten, men jeg var på ferie i den uge.
Som jeg også har skrevet til dig, vil vi meget gerne hjælpe dig en anden gang :)

Mvh. Dorthe / Sengetøj.dk

Vi kan ikke anbefale Sengetøj.dk

Vi bestilte sengetøj, som Sengetøj.dk lovede leveret en fredag. Vi opsøgte selv status på forsendelsen fredag middag hos GLS lokale afleveringssted og hos Sengetøj.dk. Varerne lå stadig uafhentet på Sengetøj.dk lager i Birkerød. Vi kunne lige nå selv at hente varerne i Birkerød inden lukketid. Udover en dårlig oplevelse havde vi ekstraomkostninger og 2 timers transport ved selv at hente varerne.

Alt ok.

Fin fin kvalitet af kuvertlagen og hurtig levering, så handler der gerne igen.

Fantastisk kundeservice og super lækre produkter!!

Jeg har bestilt derfra et par gange, og hver gang er varerne kommet inden for samme uge. Jeg havde et spørgsmål ang. deres dyner og deres kundeservice var super hurtig, fik svar indenfor 12 timer.
Kan klart anbefale denne site.

Levering som lovet

Købte håndklæder som skulle gives i julegave og de blev leveret til tiden og der blev også besvaret spørgsmål på mail 1. døgn efter jeg havde sendt den afsted.
Alt i alt en god oplevelse.

total iorden kvalitet sengetøj

har købt en 100% bedre kvalitet af vådligger lagen på denne side http://www.sengetoj.dk/ end der kan købes i jysk

forskellen er væsentlig anderledes da lagenet fra sengetoj.dk kan tåle at komme i tørre tumbler uden at blive stive og gå i stykker som det gør det produkt fra jysk samt at der findes flere forskellige størrelser end der gør i jysk

hvad angår leveringen så er den også helt i top for det tager kun få dage

Sengetøj.dk ApS Details

sengetøj.dk har det største udvalg af sengelinned, dyner og hovedpuder.

Visit Sengetoj

Write to: info@sengetoj.dk