Seniorshop reviews

Seniorshop reviews

6.9

Bestilte den 19. december og modtog dagen - Fint nok - men . . .

Hurtig ekspedition og hurtig dialog, da jeg havde spørgsmål vedrørende indkøbet.
MEN det er irriterende at fragtpris først oplyses til aller allersidst!
Det er ikke helt efter forbrugerombudsmandens anvisninger. Hvor fragtpriser bør oplyses skal tillægges vareprisen OG oplyses på frontsiden.
ALMINDELIGVIS plejer jeg at surfe videre, for jeg har ikke rigtig tillid, når totalprisen dølges, FOR så er der tit mere sælger ønsker at skjule, men da det lige præsis var DEN julegave der ønskes, så måtte jeg jo desværre købe her.

Ros Ros.

Seniorshop.
Jeg sendte varer retur og seniorshop havde dårligt nået at få varerne retur, før penge var retur på min konto.
Det fortjener stor ros og jeg handler der gerne igen.

Dårlig service ifbm. bytning af gribetang.

Skulle bytte sådan en gribetang/forlænget arm eller hvad man kalder det, for min far, som bruger den til at tage tøj og sko på med, da hans mobilitet er svært begrænset grundet kræftsygdom og knogleskørhed.

Modellen var en, der kunne klappes sammen. Samlingen midt på stangen er et meget tynd lille stykke plastik, som åbenbart var knækket under første forsøg på at bruge den her gribetang.

De nægtede dog at bytte den til en anden, da der "tydeligvis var øvet vold på den".

En ældre herre (ved ikke om han var butikschef eller hvad) blev tilkaldt, og tilkendegav den samme mening, samt at han "aldrig havde byttet denne model før, så det MÅTTE jo være fordi der var øvet vold på den"...

De mente ikke det var sandsynligt at det der lille stykke l*rte plastik i midten kunne knække, med mindre der var øvet direkte vold på den, eller man havde "brugt den forkert"... Hvad "forkert" så lige dækkede over, skal jeg ikke kunne sige.

Vi snakker om en dims til 149 kr. Come on, det er at gå i små sko.

Ville IKKE anbefale!

Ingen problemer - varer selv afhentet

Varer bestilt og betalt - afhentet uden kvaler - intet at udsætte - flere handler...

ADVARSEL!!!!! De bedrager dig

Jeg bestilte to par sko hos seniorshop.dk den 1. sep.2011. Den 12 sep. 2011 skriver Steffan Wedege, logistikchef, til mig at begge sko er helt udgået og beder mig om at lave en ny bestilling på nogle andre sko. Jeg skriver tilbage til ham, at det er svært, da de sko de ikke har stadig figurerer ude på deres hjemmeside.... hvad har de og hvad har de ikke? Jeg betragter derfor ordrene som aflyst.
Den 12 juli 2012 henvender Seniorshop.dk sig igen, først telefonisk til min gamle mor som bliver urolig og derefter til mig på email. De beklager at de ikke kan levere det ene par sko, men de vil meget gerne have penge for de par sko, som de nu mener de har leveret. Da de har rod i deres edb system vil de gerne have penge for det ene par sko og nu til dobbelt pris, hvis jeg vil være så venlig at betale.
Da jeg fremlægger gamle email hvor ordren er annuleret beklager de fejlen som om det var da ikke noget at gøre ved.
Gamle mennesker betaler bare... hvis der komme nogle og påstår de skylder penge så vil de pligtopfyldende betale... jeg har derfor fornemmelsen af, at det er derfor de har ventet næsten et år om at komme med et krav om penge for at franarre min mor næsten 900 kr. Jeg overvejer at politianmelde butikken for forsøg på bedrageri.

Pedaltræner

Havde bestilt en pedaltræner og fik efter en uge en mail, hvori der stod, at de ikke fik ønskede model før om 2 måneder, fra deres leverendør. Men de kunne levere en noget dyre model, men naturligvis til den pris, som den jeg havde bestilt. Det tilbud tog jeg imod og pedaltrænere blev leveret nogle dage efter.

Total mangel på service

Vi har netop købt en ergonomisk brødkniv til 179,95 kr. i Seniorshop, da vi har erfaring med, at sådanne knive er gode.
Efter 3 dages brug, hvor vi får ødelagt diverse brød, boller, rundstykker m.v., kontakter jeg Seniorshop og beder om en ombytning eller en ny vare, da kniven åbenlyst ikke virker til formålet og blot flænser brødet, som havde jeg brugt en sløv skruetrækker..
Jeg bliver stoppet i det samme jeg nævner jeg har prøvet varen med beskeden om, at den hermed er brugt og at jeg ingen hjælp kan få, udover at jeg kan prøve at sælge den i Den Blå Avis!!??.

En meget uforskammet kvindelig ansat de har antaget til at være frontfigur for firmaet. Med hendes logik svarer det til, at man f. eks. ikke kan få en nyindkøbt cykel i Kvickly byttet ved fejl, fordi man har tilladt sig at prøvekøre den?
Aldrig mere køb i den møgforretning!

Problemløs handel

Bestilte hjemmesko den 5.11.2011. Den 7.11.2011 om formiddagen blev de leveret med post. Sådan

Dårligt, dyrt og uhjælpelig service

Købte en fodskammel til 380kr i butikken, til den pris forventer man vel lidt kvalitet. Men allerede et par dage efter købet, knækkede den midt over, mens jeg stille og roligt sad foran computeren og læste.
Ved nærmere inspektion, er det noget utrolig tyndt og skrøbeligt plastik. Sælgeren nægtede at ombytte den og han kunne ikke engang være behjælpelig med en reservedel, "da det kun kunne skaffes helt".
Nu er det sådan at inden for de første 6 måneder er det butikken, der står for bevisførelsen for, at det er mig der har misbrugt produktet. Desværre har jeg en tynd sag, da han gentog at jeg måtte have sat af fra skamlen eller lagt unødig vægt på den og jeg kan jo ikke bevise det modsatte og beløbet er for lille til at lade gå via forbrugeklagenævnet.
Men stop dog med at sælge billig skrammel til overpris, der ikke kan bruges til det det er beregnet til! Uforskammet service!

Utrolig hurtig levering!

Jeg bestilte efter kl. 15 om torsdagen og havde mine varer fredag morgen.
De var pakket godt ind, og produktet var nøjagtig som beskrevet.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, lidt ud over det sædvanlige!

www.seniorshop.dk Details

Visit Seniorshop