Servage reviews

Servage reviews

7.5

Super godt

Næsten (helt) perfekt. Udbyder der virkelig byder ud og ind: ingen bekymringer omkring trafik, lagerplads og endog alle de ægte subdomæner og fulde domæner man ønsker, uden ekstra omkostninger.
Desuden er der et hav af databaser man selv opretter - det betyder at man ikke skal fylde en enkelt database op som man senere ikke vil kunne finde rundt i.

Eneste mangel for at det er helt perfekt er online support - det ville være godt.

I øvrigt tilbyder de helt selv at scanne hele roden af hotellet ganske gratis og fremsende en liste over filer man kunne være bekymret for.

Jeg er MEGET tilfreds og prisen er der virkelig ikke noget at sige til. Jeg betaler gerne de lidt flere penge det koster at hoste her. Professionelt !!

Glemte da helt: når jeg oplever en server der er overbelastet lægger jeg bare min løsning til en anden database. Let og uden problemer.

Kan ikke klage

Da min tidligere udbyder gik konkurs og den vi så blev flyttet til mindede om en børnehave.. Så fik jeg øje på et tilbud på servages side og slog til. I løbet af kort tid kørte alt..

Jeg har ikke oplevet problemer, sad på en 100 mbit forbindelse da jeg skulle uploade min side ca 15 GB og det kørte uden problemer selv med min 2 mbit upload hastighed ingen problemer, dog bør servage få bedre sikkerhed på siden iht. Bruger login og måske en iphone og android app.. Til overvågning af ens kontos aktiviteter og et mini kontrolpanel..

Så de får 5 ud af 5 og for god support og self fordi de tilbyder dansk support det er klasse!

Ubeskrivelig LANGSOMT

Jeg har til Dato ALDRIG oplevet noget så modbydeligt langsomt som deres FTP. Upload af et drupal site fejlede flere gange pga tid, det lykkes efter 1 time at uploade 60 mb.. samme side tager 7 min. hos gigahost.. og det er ikke min forbindelse 40/40 fejler INTET.
Deres support har været rigtig god, men jeg kan ikke leve med at siden er så MØG langsom, oprettelse af subdomainer, ændringer i php tager op til 2/3 timer.. HVAD?? jeg er glad for jeg har min gigahost, der virker ALT med det samme

Når mine 4 mdr. er gået er jeg borte og rejst igen... sikke en gang høg

Godt webhotel for mig!

Jeg aldrig havde problemer med Servage. Traffik og diskplads er stor og wordpress fungerer godt på deres server. Deres controlpanel er ikke svært for at benytte og min internetside har super uptime.

Pris/kvalitet? Man får hvad man betaler for!

Det er ikke stedet man skal vælge, hvis man ønsker store mængder data up/down i en fart men har man brug for meget plads og/eller mange domæner med lav trafik-intensitet og i øvrigt ikke har for travl, så er det svært, for ikke at sige umuligt, at finde tilsvarende. De er rimelige mht. til svartider i support, men man skal ikke lade sig narre af .dk. Det er et tysk firma og de snakker klart bedre tysk og engelsk end dansk.
I øvrigt er Servage.net samme firma.

Meget langsom

Intet at påtale overfor, pris, plads, support eller GUI, men deres side (og dermed min) timer ud og er nede, skal reloades etc uhyggeligt ofte. Alternativet til den store pladsmængde kontra pris findes ikke. Men pris og kvalietet hænger sammen

hvorfor kan man

ikke give 0 stjerne? de tager pengene fra en for noget man ikke bruger..

God kvalitet, service og pris

Jeg har været kunde hos Servage i godt og vel to år, med 2 domæner og medejer af yderliger et domæne.

Jeg har i den tid kun oplevet ganske få voldsomme fejl.

Generelt syntes jeg både priser, service, performance - og endnu vigtigere for en ITmand som jeg selv: Oppetid er som lovet.

4/5 stjerner herfra: det er en side som klart kan anbefales.

Har deres problemer men virker normalt

Har igennem 2 år har jeg hostet mine hjemmesider igennem servage og har aldrig haft problemer. De har god service, godt være at den ikke altid er den bedste, men den er der!

Udover det, så havde jeg lige købt endnu en account ved dem, hvor jeg for første gang oplevede problemer med deres server og valgte at opsige min aftale med dem. Jeg spurgte en helligdag, og fik satme pengene tilbage med det samme! Det kan man ikke klage over!

vildt ustabilt og langsomt

måske fordi de bor i Tyskland er forbindelsen langsom - men aldrig i mit hosting-liv har jeg oplevet så ustabil mail og web hosting. jeg flyttede hurtigt mine sites væk, men mail var lidt sværere at finde en ordentlig aftager af.

desuden pågår der et eller andet opskurt optjen gratishosting ved at tippe dine venner pyramidespil-agtigt, hvilket jeg som koncept ikke bryder mig om.

supporten er desuden umuligt - med over 100 henvendelser på 1½ år ved jeg hvad jeg snakker om. jeg opdagede tit fejlene og nedbrudene før de selv gjorde - hvilket IKKE er i orden for en udbyder. Siden er de blevet større og i følge hjemmesiden også flere ansatte - måske det har hjulpet, men jeg slap i hvert fald ud...

Meget for pengene, hvis man skal bruge så meget

Servage er et rigtigt godt webhotel til krævende privat bruger, som kan leve med de problemere Servage har.

Jeg har selv brugt Servage i 2 år, og til mit formål har jeg ikke haft problemer. Jeg har en del små sites, og en download-site der bruger 20GB om ugen.

Det jeg specialt godt kan li' ved Servage, er at man kan samle alle sine domæner der, uden at det koster extra.

Dårlig service og slettede filer

Jeg var kunde hos Servage. Jeg valgte dem pga stor diskplads og flere domæner.
Jeg oplevede gang på gang, at den absolutte sti til mine filer blev ændret uden varsel hvilket betød at scriptene gang på gang ikke virkede.
Jeg brugte servage til at gemme filer på midlertidigt for at kunne geninstallere en maskine. De fandt hurtigt filerne og slettede også disse helt uden varsel.
Bruger aldrig denne udbyder mere til noget som helst !

Tilfreds kunde i over 2 år

Jeg har været kunde hos servage.dk i over 2 år og er meget tilfredse med dem. På mit webhotel har jeg flere domainer og alt kan styres og defineres som jeg ønsker.
Jeg er især glad for at deres servere understøtter ImageMagick, som jeg bruger på et par af domainerne.

Servage.dk får "kun" 4 stjerner og ikke 5, da deres database servere godt kunne blive lidt hurtigere. Det skal dog siges at inden for det sidste år, er deres database servere blevet væsentligt hurtigere.

Brug følgende kuponkode og få 75 GB ekstra diskplads på dit webhotel.

Får rigtigt meget for pengene..

Har nu brugt Servage i flere år, det skal siges at servicen har svinget en del.

Men det sidste års tid syndes jeg egentlig det har kørt rimeligvis uden problemer. Efter min mening får man rigtigt meget for pengene, så produktet set i forhold til prisen - så er jeg meget tilfreds.

Det virker også som om de hele tiden forsøger at forbedre sig selv og deres produkt løbende.

Ekstremt meget nedetid og ingen service!

Jeg har aldrig oplevet noget SÅ ustabilt som Servage. Som det ser ud nu, skifter den fra at man ikke har tilladelse til at komme ind på siden (403) til at den ikke har forbindelse til databasen. Herudover er forbindelsen til serveren skandaløs, da den går ud hver 10. sekund.

Service er der intet af. Mails svarer de åbenbart ikke på, og da de ikke har en tlf man kan kontakte dem på er det jo som at kommunikere med en dør.

Vil absolut ikke anbefale folk at købe hos Servage, da deres servere og opsætning åbenlyst er gennemført amatør-agtigt, at det er et vidunder de stadig eksisterer.

KØB ALDRIG HOS SERVAGE

OPDATE
De har nu set mine indlæg herinde, og modtager derfor mails fra dem hvor de har taget kopi af dele af mit indlæg som de nu beder mig forklare overfor dem!
Jeg har bedt dem lade mig være da de er et fusker firma som jeg har meldt og har fået advokat på!

Jeg har aldrig modtaget de penge de har trukket for meget, og heller ikke fået nedslag på den dårlige service, selvom jeg for længe siden nu opsagde at ha side ved dem, forsøger de stadig at bede om penge ved at spamme ens mail om det er tit til at fornye ens konto selvom den er opsagt for flere måneder siden, og jeg har trykket på opsig i ens kontrolpanel... FUSKER FIRMA_________________________________________________________

Jeg har nu efter store startproblemer fået min side igang, i ca 3 måneder.
Siden fungere aldrig optimalt, den er mere ende end oppe og utrolig langsom når den så er oppe.

Når man skriver til deres support får man et standdart svar som de ikke er blege for at sende til hvert spørgsmål man sender.
beder man dem rette problemet ignorer de en og ens hjemmeside kan nemt være nede i flere timer af gangen!

De vil ikke påtage sig deres fejl, og gør alt for at skyde skylden over på os kunder.

kan kun advare mod dem, de er ustabile, alt for mange dårlige undskyldninger, de sender ikke folk koder før man truer med politi og advokat, man får ikke den hjælp man søger, dårlige service (faktisk er der ingen service da de tit lader være at svare når man går dem på klingen)

har intet godt at sige om dem..

Jeg har politi anmeldt dem for bedrageri, da de sælger en vare de ikke levere, samt misbruger folks konti/dankort...

LAD VÆRE OG KØB VED DEM...

SVINDLERE!

Lad for guds skyld være med at overføre penge til dem via Bankoverførsel. Har mistet over 600 kr og kundeservice svarer aldrig når pengene først er trukket. Det er rent tyveri kan ikke forstå sådanne virksomheder kan få lov at forstsætte. Jeg mener stjæler man for 50 øre i en butik kommer politiet, men virksomheder som denne kan bare blive ved og ved med at stjæle fra folk!!!! Svineri

Ingen service

Fik aldrig kode til kontrol panel, og har derfor aldrig kunne bruge min HP og mails.
Har gennem lang tid prøvet at komme i kontakt med dem, uden held, de svarer simpelhen ikke, og nu er alle deres .dk mail lagt ned. hmmmm. betrygende.

ADVARSEL: Varen betalt, men servicen aldrig leveret

Bestilte for 21. sep 09 en servage konto. Valgte bankoverførsel da en anden skulle betale for hostingen. Ved en fejl kommer betaler til ikke at skrive referencekoden, men i stedet studmed.dk. Trods adskillige email og en kort periode respons via en "Helge" der lovede at oprette kontoen da man nu havde set dokumenation for betalingen via et screendump fra netbank, så er min brugerkonto aldrig aktiveret.
Skammeligt at den slags services fortsat kan findes på nettet. Surt jeg ikke havde hørt om Trustpilot inden, så havde jeg valgt en anden service end dem. Indtil videre har jeg for de 650kr kun fået 1½ mdr irritation.

ADVARSEL

Jeg ville rykke min side fra one.com og over til Servage, det går også fint, jeg betaler, modtager også en mail om hvor glade de er for at ha mig som kunde, og at der vil gå ca. 30 min så vil jeg modtage mine koder.
Dagen efter tjekker jeg og har INTET modtaget.
Jeg ser også at mine penge på min konto ER trukket ikke kun 1 gang men 4 gange.
jeg sender dem rigtig mange mails men får ikke svar på 1 eneste.
Jeg vil prøve dem af, og skriver så fra en anden computer, som om jeg er ny kunde og gerne vil oprette mig, og så er de der med det samme til at hjælpe og besvare, faktisk er de der så meget at de guider mig igennem til at betale for det jeg LIGE har betalt for nemlig oprettelse og flytning af min side til dem, altså forsøger de igen og tjene penge på mit domæne som jeg ville rykke over til dem.
Da de bliver gjort bekendt med dette får vi igen ingen svar..
jeg kontakter DKhostmaster som kan bekræfte at der IKKE er bestilt en flytning fra Servage som der jo burde efter 24 timer ;)

HOLD JER LANG VÆK de misbruger jeres kort, og levere ingenting...
_____________________________________________________

OPDATE:

Nu er der så en der svare, på trods af jeg har deres velkomst brev, besvis på de har taget penge på min konto og alt muligt andet påstår de nu at de aldrig har fået en bestilling fra mig og mit domæne som jeg ønsker og flytte..

Hvordan kan de så sende mig en velkomst mail? trække penge på mit kort?

dette skriver jeg så til dem og får svare tilbage om at en konto overførsel tager 2 dage fordi de ligger i Tyskland.

jeg svare tilbage at jeg har betalt med kreditkort, og det nu er 3 dage siden og jeg stadig intet har hørt...

Nu er jeg nået dertil hvor jeg ikke gider flere dårlige undskyldninger fra dem og deres bedrageri som jeg anser det for at være når man tager penge fra folk, og derefter nægter et hvert kendskab.
så jeg har politi anmeldt dem, og det samme har min bank, da jeg oprettede en indsigelse mod dem..

sender herunder nogen mails fra dem:

Hej heidi,

Mange tak for din bestilling. Vi er stolte over at du har valgt Servage Hosting til at levere dit webhotel!

Desværre modtager vi mange falske bestillinger, hvilket er grunden til at alle bestillinger skal valideres af vores personale. Dette sker normalt indenfor 30 minutter. Under bestemte forhold kan der dog gå længere tid.

Du får en e-mail så snart din konto er blevet aktiveret.

Mange tak for at du har valgt Servage Hosting.

Dit Servage Team

Servage.net Web Hosting

Hej,

jeg kunne ikke finde domænet 'nythjemtildyr.dk' på vores system. Jeg beder dig om ALL detaljer du have om din konto og om betalingen. Jeg håber vi have muligheden at isolere din konto og betaling med disse informationer.

Mange tak,
Helge, Servage

Hej Heidi,

Nej, vi finder dig desværre ikke i systemet. Bemærk venligst at vi oprette en konto så snart vi have fået betaling. Du have åbenbart startet en bank overførelse?! Hvornår have du startet betalingen? Bemærk venligst at en international bank transfer (vores hovedbank er i Tyskland) tager nogle dage.

Med venlig hilsen,
Helge, Servage

jeg har besvaret hans mails med beviser som han vælger og se gennem fingre med, og tydelig de ikke læser hvad man skriver set ud fra hans svar.udover det understeger jeg allerede første gang jeg skriver til dem at jeg betaler med kreditkort og ikke har lavet en overførsel.

opdate igen igen

Jeg har endelig fået oprettet mig ved dem nu fandt en mail på en medarb. som vagte og svare mit meget sure brev til ham..
hvis nogen har brug for mailen er i velkommen til at srkive til mig på dyr@nythjemtildyr.dk så skal jeg nok give jer mailen til ham gutten som faktisk gjorde noget og åbnede mig og var meget hjælpsom.. lad jer ik tage i røven gik ikke op, de skal ik slippe afsted med det, det gjorde de ikke her, og nu køre min side virkelig godt.

Servage ApS Details

510 GB plads, 5010 GB trafik, et ubegrænset antal email konti og meget mere. Få din egen Servage Hosting konto i dag!

Visit Servage

We live here: Østergade 22