Servage reviewed by

Absolut ikke pengene værd.

Blev anbefalet Servage pga af deres størrelse og man selv kunne bestemme, en del over php-konfigurationen.
Fik en hjemmeside op at køre, den kørte fint indtil et par dage efter fortrydelsesretten var ophørt. Så mente Servage at den cluster min konto lå på var for usikker, og de flyttede min hjemmeside, og ødelagde hele min CHMOD'ning af div filer og mapper, så ALT, jeg mener ALT var total åben.
Jeg var taget på ferie samme dag og opdagede intet før jeg kom hjem en uge senere, jeg fik med møje og besvær hele denne CHMOD'ning på plads efter to timers koncentration.
Dagen efter blev den flyttet igen, jeg var desværre udrejst i nogle få dage uden computer med mit arbejde, og da jeg kom hjem var filerne væk og kontoen lukket, da der var blevet brugt for trafik derinde.
I de dage jeg var i udlandet med mit arbejde brugte jeg tiden til at rydde op på computeren for overflødige filer, i samme ombæring slettede jeg hjemmesidens backup, for jeg var jo sikker på jeg bare kunne tage en ny backup når jeg kom hjem, men nej der var intet at tage en backup af.

At de flytter en konto af sikkersmæssige årsager synes jeg er helt fint, men når de ødelægger sikkerheden på hjemmesiden og er fuldstændig ligeglade når man klager, kan jeg ikke bruge til noget som helst.
Deres pris på 39 kr pr måned i 14 måneder endte med at koste mig omkring 300 timers total spildt arbejde.

Efter dette skrev jeg til dem at de gerne måtte slette min konto, det kan de ikke, de kunne dog deaktivere min konto, den bev dog ikke deaktiveret mere end de stadig kunne sende mails til mig, reklamemails!
Hvem mon er interesseret i reklamemails fra dem, efter denne omgang?
Johannes found this review useful