Servage reviewed by

KØB ALDRIG HOS SERVAGE

OPDATE
De har nu set mine indlæg herinde, og modtager derfor mails fra dem hvor de har taget kopi af dele af mit indlæg som de nu beder mig forklare overfor dem!
Jeg har bedt dem lade mig være da de er et fusker firma som jeg har meldt og har fået advokat på!

Jeg har aldrig modtaget de penge de har trukket for meget, og heller ikke fået nedslag på den dårlige service, selvom jeg for længe siden nu opsagde at ha side ved dem, forsøger de stadig at bede om penge ved at spamme ens mail om det er tit til at fornye ens konto selvom den er opsagt for flere måneder siden, og jeg har trykket på opsig i ens kontrolpanel... FUSKER FIRMA_________________________________________________________

Jeg har nu efter store startproblemer fået min side igang, i ca 3 måneder.
Siden fungere aldrig optimalt, den er mere ende end oppe og utrolig langsom når den så er oppe.

Når man skriver til deres support får man et standdart svar som de ikke er blege for at sende til hvert spørgsmål man sender.
beder man dem rette problemet ignorer de en og ens hjemmeside kan nemt være nede i flere timer af gangen!

De vil ikke påtage sig deres fejl, og gør alt for at skyde skylden over på os kunder.

kan kun advare mod dem, de er ustabile, alt for mange dårlige undskyldninger, de sender ikke folk koder før man truer med politi og advokat, man får ikke den hjælp man søger, dårlige service (faktisk er der ingen service da de tit lader være at svare når man går dem på klingen)

har intet godt at sige om dem..

Jeg har politi anmeldt dem for bedrageri, da de sælger en vare de ikke levere, samt misbruger folks konti/dankort...

LAD VÆRE OG KØB VED DEM...