Serverhosting reviews

Serverhosting reviews

5.8

Uprofessionnelle

Jeg har været kunde hos Serverhosting/Webglobe i et par år.

Jeg har aldrig været specielt tilfreds, men grundet den enormt lange bindsings periode, har jeg fortsat med at beholde serveren.

Men for en måneds tid siden fik jeg nok, og ønskede ikke længere at være kunde.
Jeg skrev derfor til kundeservice, dem har jeg ikke hørt fra. (ca. en måned siden)
Hvor efter jeg opsagde det via deres hjemmeside, det er desværre ikke blevet godkendt endnu.

De er ikke til at komme i kontakt med, så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, men en ting er sikkert, jeg betaler ikke, hvis de sender en faktura mere.

Godt til prisen

Man får meget for pengene og det hele fungerer grundlæggende uproblematisk. Til tider kan man dog mærke at det er et lille hostingfirma med til tider mangelfuld support. Når der kommer hul igennem er de dog som oftest hjælpsomme.

Dårlig support og dyre løsninger

Jeg har tidligere haft gode oplevelser med serverhosting.dk, men det sidste års tid har ændret radikalt på dette. Fra at give en god support er det ikke længere muligt at komme igennem til virksomhedens kontor/support. Ringer man dem op, så får man en receptionist i røret som har hørt om serverhosting.dk, men ikke tager imod beskeder til dem eller kan hjælpe.

Selv de mindste ting eller ændringer ønsker serverhosting.dk ikke at udføre for sine kunder. Ved opgradering af servere er det op til kunden selv at gøre det, selvom serverhosting kan klare det på få minutter - så du betaler ikke for andet end en server hos dem, ingen support.

En tilbagevende irritationselement er, at deres servere er meget langsomme i weekenderne og tit er vores sider helt nede. Hver gang man spørger ind til det, så er der aldrig noget galt hos dem og det er altid kundens skyld - eller man kan bare genstarte serveren.

Mit råd er, at man ikke vælger serverhosting.dk hvis behovet er hastighed og stabilitet. Support kan man klare sig uden, men selve ydelsen er svær at undvære. Deres løsninger er desuden dyre end de fleste konkurrenters og når det tages med i ligningen, at support/hjælp er ikke-eksisterende, så er serverhosting.dk i min optik et dårligt valg.

Super service og fair pris

Da jeg ville skifte datacenter for min server, kontaktede jeg Serverhosting. De var utrolig gode til at hjælpe med selve flytningen, og svarede på alle mine spørgsmål inden for 1 time. Efter købet af den nye virtuelle server, gik der under 24 timer fra bestilling til den var oppe og køre, endda med en version af styresystem som ikke var på deres standardliste.
Jeg bestilte backup til min server, som dog blev opsat forkert, da det blev opsat som spejlet diske, men vha. én email hvor jeg skrev det var ekstern backupplads jeg ønskede, løste de dette problem med det samme.
Deres service er så god, at du kan risikere at selv uden for din købt support tidsrum, kan det ske de hjælper dig med dine problemer.
Kort sagt: VIRKELIG god service, ingen klager herfra

Is Serverhosting your company?

ServerHosting med Fri Trafik på 20Gbit forbindelse, inkl. UPS og nødstrømsgenerator.

Visit Serverhosting