Servicegruppen reviews

Servicegruppen reviews

5.4

Super service, men..

Min Toshiba døde fuldstændig efter en BIOS opdatering og blev sendt ind til Servicegruppen, som skiftede bundkortet på garantien.
Har måttet vente på den i 2 uger, men nu kører den til gengæld som den skal igen.
Når jeg har skrevet eller ringet til dem ang. min computer har de svaret høfligt og hurtigt.
Nu er der så fejl på det nye bundkort, og Servicegruppen nægter at reparere det fordi der er gået mere end 3 mdr. siden de lavede den.

Perfekt.

Super*****
Min næsten 2 år gamle Toshiba Satellite Pro stod af på ferie i Thailand 14 dage før garantien udløb.
Kontaktede Toshiba kundeservice for hjælp, de ville fejlmelde den, så kunne jeg bare sende den til reparation hos Servicegruppen når jeg kom hjem.
Fik god information fra Servicegruppen når jeg ringede.
Super service, fik min bærbar tilbage i torsdags, efter man har skiftet bundkort, nu kører den bare som en drøm. 5 stjerner herfra *****
Tak Toshiba og Servicegruppen.

Overholdte ikke en skriftlig aftale omkring garanti

Batteri på Lenovo T61 defekt i monteringsdelen (fjeder), så det ikke længere kunne sidde fast på bærbar.

Besøgte Servicegruppen i Hedehusene for at høre, om den defekte del var dækket af garanti. Dette blev bekræftet. Jeg indleverede derpå batteriet til reparation. Jeg blev efter en lille uge kontaktet af Servicegruppen, som fortalte at reparationen ikke var dækket af garanti alligevel. Receptionisten havde taget fejl. Jeg valgte ikke at få batteriet repareret, da jeg allerede havde købt et nyt. Jeg blev derpå præsenteret for en regning på lige over 800,- for servicering. Dette på trods af at der på kvitteringen for indleveringen står, at defekten er dækket af garanti.

Jeg klagede efterfølgende, men det førte ingen steder. Jeg mener ikke, at det på nogen måde kan være rigtigt, at forbrugeren præsenteres for en regning, når Servicegruppen åbenlyst har begået en fejl.

Det er muligt, at Servicegruppen kan servicere deres erhvervskunder, men private magter de ikke.

Læs hele sagsforløbet på:

Et Familie medlem havde købt en pc hos føtex, desværre mistede hun bonnen og føtex ville ikke indsende den tiltrods for producent garanti.

Hun afleverede den til Service Gruppen der efter blot 2 dage havde lavet en reparation af den og dækket under garanti.

Så bedre Service kan man ikke forlange, så på vegne af hende takker vi mange gange for den super gode service.

Snyder med garantisager og har ikke kvalificeret arbejdskraft.

En af mine venner havde købt en computer hos en forhandler som benytter Servicegruppen A/S som service element. Computeren gik i stykker efter godt 3 måneder. Der blev sendt en tekniker ud for at lave den og han sagde at den var blevet for varm på grund af støv i blæserne. Jeg kontrollerede efterfølgende blæserne og de var som de altid er efter 3 måneder, ganske fine. De havde alle frit løb og den passive køling havde fin luftgennemgang.
Det underlige var at efter han havde skiftet strømforsyning på computeren var fejlen blevet større. Nu gnistrer den fra komponenter på bundkortet.
Han sagde den ikke kunne laves på garantien og at det ville koste 5000 for at få skiftet bundkortet. Selv om det var ham som lige havde brændt bundkortet af. Dog sagde han til forhandleren, hvor computeren var købt at den nu var lavet. Jeg ved ikke om "teknikeren" havde tænkt sig at lave den sort?! Jeg talte med forhandleren og Servicegruppen en del gange før de ville lave den på garantien. De gør åbenbart en hel del for at snyde med garantien og deres teknikere er åbenbart ikke specielt kvalificeret til at udføre basalt arbejde som at udskifte en strømforsyning på en computer. Jo måske på en bærbar. Hehe. Servicegruppen A/S forsøger åbenbart at slippe for at betale for garantisager og når de sender en tekniker ud, er det nok en rigtig god idé at have en ekspert til at se dem over skulderen. Jeg kan ikke anbefale dem. Det bliver meget dyrt i sidste ende.

Køb af defekt Toshiba computer resulterede i et 3 måneder langt mareridt :-(

Læs mit indlæg "Dårlig service fra Servicegruppen og Toshiba Computer" under medier og fora, om hvorfor du ikke skal købe en computer, hvis det er Servicegruppen, der tager sig af garantireparationerne.

Is Servicegruppen your company?

ServiceGruppen for Dataudstyr A/S Details

ServiceGruppen tilbyder outsourcing af it-drift og vedligeholdelse ud fra en holdning om God it-skik

Visit Servicegruppen

We live here: Baldersbuen 40