Serviceklub.dk reviews

Serviceklub.dk reviews

7.5

dødsyg at handle med

de er pladde og jeg skal aldrig handle med dem det tog 1 måned at få min vare og ha stadig 30 kr til gode jeg kan kund sige hold jer langt væk

Hej Johnny

Vi er kede af at du har fået en dårlig oplevelse i forbindelse med dine køb. Varerne blev sendt af sted til dig kort efter din bestilling og vi kan desværre ikke svare dig på, hvorfor den første forsendelse ikke nåede frem.

Beløbet for produkterne, der var udsolgt da forsendelsen blev sendt anden gang bliver selvfølgelig refunderet.

gave

hej jeg har for snart 14 dage meldt mig ind og jeg har også godkendt mit gavekort men ikke modtaget min gave på to nisser !!
synes det er rigtig ringe når der står at man har dem i løbet af 3-4 dage så jeg har ikke lyst til at købe noget på siden når man ikke får som lovet og overvejer at melde mig ud igen!!

Hej Christian

Jeg beklager den lange ventetid på din velkomstgave. Vi har desværre ventet på en levering. Jeg kan dog oplyse at din pakke ligger klar til at blive sendt og den vil være på vej til dig i morgen.

Sikker handel, gode tilbud

Rigtig godt kundeservice. Masser af vilde tilbud.

Fantastisk service!

Jeg handlede for nyligt hos Serviceklub, og jeg må ærligt indrømme at jeg har altid haft det lidt svært med at handle på nettet, for jeg stoler simpelthen ikke på sider, hvor man kan få alt til billige penge, men sørme om ikke jeg, allerede dagen efter jeg havde bestilt, fik min pakke, med alle mine varer. Jeg fik tilmed en gave med, da det var min første bestilling. Jeg er SÅ glad, og jeg vil helt sikkert handle der igen!

super service

har nu prøvet et tilbud fra serviceklub om et medlemsskab i 14 dage for 1 kr og fået en velkomst gave, har efterfølgende bestilt noget på deres side, oplevede ingen problemer, hvis blot man retter sig efter det der står i betingelserne så fungerer alt som det skal, super hurtig forsendelse, super svar fra kundeservice, så ingen problemer der

Tilfreds

Ved du hvad , jeg syntes medlemsskabet er for dyrt , jeg køber jo ikke så mange ting
køber jo ikke for flere tusind krone r, hver måned , syntes også der mangler flere vare , fx tøj

Jeg har ikke modtaget min nissestage , det er jeg ked af , mine varer kommer hurtigt , men det nisse sjov kommer ikke øv

hilsen Lone Bruun

Hej Lone

Tak for din anmeldelse og feedback til os.

Jeg kan oplyse at din velkomstgave ikke er blevet sendt, da du ikke har indløst din gavekode.

Kundeservice vil tage kontakt til dig i dag og hjælpe med dette.

Godt tilfreds

Har fået hvad jeg bestilte

Super hurtig levering

Jeg har igen meldt mig ind i Serviceklub.dk og har lavet min første bestilling. Den kom rigtig hurtigt og der var små gaver med i pakken - det er jo super hyggeligt og en sød overraskelse :) tak for hurtig levering og service.

Har aldrig før oplevet så god service :-)

Faldt over nogle søde nisser på facebook, jeg meldte mig ind i Serviceklub.dk og nisserne er nu på vej til mig.
Undervejs har jeg mailet med en venlig kompetent medarbejder, der virkelig vil kunderne det bedste. Sendte mig endda en mail uafhængig af en anden korrespondance vi havde, og gav udtryk for at velkomstgaven var forsinket, men på vej.

Kan yderst anbefale denne klub og især deres medarbejder. TAK.

Meget hurtig og positiv respons

Jeg skrev en mail om hvorfor jeg ikke havde modtaget min velkomstgave - Samme dag fik jeg svar på mit spørgsmål og næste dag kom gaven til min postkasse :)

Det var en super venlig medarbejder, som var meget hjælpsom og positiv. Ros herfra og hermed min varmeste anbefaling.

utrolig God behandling af kunder, fik min velkomstgave som var biopejs og vandt lækkert chokolade i quizzen!

REDIGERET: Efter et start med utilfredshed, hvor jeg ikke havde modtaget min velkomstgave, selv efter 3 uger, blev rigtig sur, fordi nu havde jeg også betalte for et medlemskab. Kundeservice var tålmodig og viste alt respekt til mig, selvom jeg var negativ og rasende, da jeg skrev til dem over kundeservice, samt lavede en anmeldelse her på trustpilot.
Professionel behandling fik jeg ihvertfald og efter et par dage fik jeg velkomstgaven med posten og bare 4 dage efter, vandt jeg noget rigtig lækkert chokolade fra deres quiz konkurrence.
Jeg fik det dårligt over at have udtalt mig så dårligt om serviceklub, for det er en rigtig god hjemmeside og kundeservice er i top.
Tak for en god behandling, men jeg har valgt at melde mig ud alligevel, eftersom jeg ikke har råd til at købe noget eller være medlem. Jeg kommer måske tilbage igen, når jeg har råd :)

Men tak, fortsæt jeres gode arbejde!
Sara w. Nissan

Hej Sara W. Nissan

Jeg er meget ked af at høre om den oplevelse du har haft.

Vi har dog på ingen måde intentioner om at ignorere dine henvendelser fra henholdsvis 21. og 22. november. Grundet travlhed har svartiden desværre været længere end normalt og så kom weekenden ligeledes i mellem.

Jeg kan godt forstå du ikke er tilfreds med ventetiden på velkomstgaven. Jeg kan oplyse at den bliver afsendt fra lageret i morgen.

utroværdig

Jeg meldte mig ind den 12. november, hvor jeg så ville få nogle nisser og 14 dages medlemsskab til 1,-. Enkronen er hævet men jeg har ikke modtaget nisserne. Så jeg meldte mig ud i går.

Hej Pernille Røssberg

Det du har betalt 1 kr. for ved tilmeldingen er den 14 dages prøveperiode som du også har kunne benytte.

Der er sendt en gavekode til dig kort efter tilmeldingen, som skal indløses for at modtage velkomstgaven. Det ser ikke ud til at du har indløst denne.

Jeg kan ligeledes ikke se du har været i kontakt med vores kundeservice som kunne have hjulpet med dette. Vi vil tage kontakt til dig i dag.

Fuldt ud troværdig

Jeg har kun positivt at sige, hvad de fortæller er rigtig og jeg modtager hurtig mine pakker derfra. Den første jeg bestilte var fyldt med gaver, stor stjerne fra mig.

Tilfreds, men..

det er nu 10 dage siden jeg benyttede mit gavekort til min velkomstgave og jeg har stadig ikke modtaget den på trods af at der står 2-3 dage levering. Jeg har dog modtaget en vare som jeg købte i shoppen.

Opdateret.

Så har jeg modtaget min velkomstgave

Hej Morten

Jeg beklager ventetiden på din velkomstgave. Der har desværre været forsinkelse på en levering. Den bliver sendt til dig hurtigst muligt.

Dejlig service!

Alt i alt, dejlig, hurtig og behagelig service.
Bestilte en pakke som serviceklubben fik sendt retur, i og med posten ikke kunne finde mig. Jeg fik hurtig skrevet den rigtige adresse og i løbet af et par dage havde jeg pakken hjemme. Jeg kom i tanke om at jeg havde skrevet samme forkerte adresse på velkomstpakken, hvilket også i en fart blev rettet, og pakken kom som den skulle.
Hjemmesiden er nem at overskue, servicen er god, og deres varer er forholdsvis billige.
Alt i alt et dejligt sted at handle.

jævnt tilfredsstillende

De produkter som jeg bestilte blev forholdvis hurtigt afsendt. Der var dog noget kludder med postdanmark, men den kundeservice jeg fik var hurtig og effektiv. Jeg følte mig godt behandlet and taget alvorligt. Da produkterne kom levede de desværre ikke allesammen helt op til forventningerne. Jeg havde bestilt L'oreal negellak som var et særtilbud. Der var fire forskellige farver og man ville modtage tre af disse. Farverne kunne ikke garanteres, men jeg fik leveret to af den samme farve hvilket er fuldstændig håbløst.

Hurtig og behagelig service

Servicen var i top, og jeg ventede ikke længe før jeg fik mit svar. Meget uddybende og hjælpsom service, må jeg sige - det var rigtig dejligt og imponerende. Ofte når man kontakter firmaer med tvivl eller spørgsmål, kan kundeservice få én til at føle sig meget lille og ikke særlig meget hørt. Det modsatte skete for mig i Serviceklub.dk - der fik jeg det indtryk, at jeg blev hørt fuldt ud og at hvis jeg havde yderligere mere at tilføje, skulle jeg ikke tøve med at kontakte igen - jeg er kunden, og 'kunden har altid ret' - og det er altid en rar oplevelse at blive behandlet sådan. Tak for det.

Super duper service

Der er ikke noget at komme efter. Jeg har været 100 % tilfreds, og det er ikke derfor jeg har opsagt mit abonnement. Ganske enkelt fordi jeg på nuværende tidspunk ikke har råd til at være medlem. Jeg vender tilbage :-)

Fænomenal service!

Jeg prøvede Serviceklub.dk her for en uge siden, hvor jeg meldte mig ind og modtog en gave til en værdi af 500 kr. for kun 1 kr.! Jeg er født skeptisk nordjyde, der tvivlede lidt på, om det hele var for godt til at være sandt, og om det ville blive et stort problem at melde sig ud igen. Det var slet ikke tilfældet! Jeg modtog min gave kort tid efter indmeldelse og bestilte desuden nogle ekstremt billige make-up artikler. Jeg bestilte bl.a. 2 Elizabeth Arden mascara, hvoraf den ene var som den skulle være, men på den anden var emballagen brudt, og den virkede tør. Jeg kontaktede serviceklub og fortalte om problemet. Uden overhovedet at ville se mascaraen, der var et problem, sendte de mig en ny. Det er helt fænomenal service! Jeg vil klart anbefale dem.

Øv :(

Det er nu over en uge siden jeg har meldt mig ind og jeg har ikke modtaget nogen velkomstgave.. er skuffet da der stod at der vil gå op til 4 hverdage? :(

-Jeg har derfor meldt mig ud idag.

Hej Freja

Jeg beklager ventetiden på din velkomstgave. Der har desværre været udsolgt af nogle af de produkter du skulle modtage og vi har afventet ny levering på disse.

Din velkomstgave bliver sendt afsted til dig inden for få dage.

Helle Møller.

Serviceklub.dk Details

Serviceklub.dk byder dig velkommen til masser af besparelser og rabatfordele. Serviceklub.dk er en rabat- og fordelsklub. Som medlem af Serviceklub får du adgang til gode sparetips, et hav af rabatfordele samt en masse fantastisk gode først til mølle tilbud, hvor det kort sagt gælder om at være først til mølle. Priserne er nemlig skruet helt i bund på alt fra Parfume & Kosmetik til Spil & Elektronik. Vi har stor fokus på at glæde alle vores tilfredse medlemmer og går meget op i at levere en god kundeservice overfor alle. De bedste hilsner Serviceklub.dk

Visit Serviceklub.dk

We live here: Algade 44, 2. sal