Servon reviews

Servon reviews

It is not possible to review Servon. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Utroligt godt hostings firma

eg har haft adskillige cs servere/vts igennem de sidste 7-8, år hos mange forskellige hostings firmaer.

Servon lever op til mine forventninger og mere til.

Pingen/latency er god
hitboxen samt serverens stabilitet er god
supporten er god.

Overall er det et rigtigt godt hostings firma

Der er altid styr på tingne

Der er aldrig på et tidspunkt jeg har haft problemmer med dem.
De levere de servere man bestiller meget hurtigt.
Hvis man har problemmer med sine ting kontakter man dem og så får man hjælp næsten med det samme

Hér er der styr på sagerne.!!

Har en Ventrilo og en CSS Server hos dem og det virker bare..!!

Fantasktisk go´support.!! -

- Normalt give jeg "kun" 4 stjerne som det højeste, da jeg mener
at der altid skal være plads til forbedringer men i forhold til andre
serverudbydere som jeg har prøvet er jeg "nød" til at give 5.!!

godt gået ;-)

Kan kun andbefales.!

AMAZING!

Man kan ikke klage over servON, det er kvalitet når det er bedst.

Vi fra Classcup for alt vores host fra servON og det køre upåklageligt!
Godt gået gutter!

servON er klart den bedst Gamer Server udbyder på markedet.

servON er klart den bedst Gamer Server udbyder på markedet idag.

helt klart den bedste hosting firma jeg har oplevet. hurtig support. Jeg har aldrig stået uden hjælp en eneste gang, deres gaming Server køre stabilet.

Jeg kender lidt til hvad servON også står for, bla. laver de cups osv.. hvor de bruger en masse af deres fri tid på at opbygge even`s til gaven for hele gamer community der ude i Danmark.

Super lækker

Bedste serevere, VT,BNC,Mumble. Osv bedste support ever. I love ya <3

Mvh rITE

Danmarks 1 nr. af Hosting

Vi er skiftet fra clan-server inden de stoppede
Vi har lige pt FFA--Aim--HS--CW & VT--BNC--2bot's der hostes hos servON
Der er gode ordninger og gode priser hos dem samt god og stabil support.

Vi kan kun varmt anbefale servON

2640.eu

servON er klart det bedste!!!

helt klart den bedste hosting firma jeg har oplevet. hurtig support. har aldrig stået uden hjælp en eneste gang, ders gaming gear køre meget stabilet, har bnc / cw /ffa /vt server fra dem. og det skal jeg sgu blive ved med at have det...
Life on @ #servON

Servere til 120 kr der er 200 kr værd!

Serverne er ekstrem gode og meget stabile, har aldrig oplevet et problem og serveren de er hostet på er aldrig overbooket, så de kører altid super godt.

Supporten er nærmest bedre end serverne - der er support næsten døgnets 24 timer!

Keep up the good work

Service og kvalitet helt i top!

servON levere stærke kvalitets produkter, til en fornuftig pris. Jeg har i længere tid haft cw server, ZNC (Bouncer) server, og Ventrilo Server.

Hjemmesiden er smækket med funktioner til at styre din produkter fuldt ud, og hvis der er noget som man ikke kan hitte ud af, så er der altid et hav af supportere klar på #servON eller via deres live support på siden.

Efter jeg har været kunde ved servON, vælger jeg aldrig et andet dansk hosting firma.

Kan trykt anbefaldes.

God service og 90% stabile servere

jeg som ejer af DanskCup.dk har brugt servON rigtig meget :) jeg e rigtig tilfreds med den service de kan give hos servON og hvis der findes et problem i et af mine produkter går der mindre end få timer inden problemet er lavet, og tiden bliver sågar forlænget :)

det negative hos servON er måske deres problemer med "Mumble" som jeg ikke rigtig vil komme mere ind op :) men jeg er blevet indformeret om de arbejder hårdt på sagen, så ser ikke det som en grund til de skal vælges fra.

servON bliver ihvertfald anbefalet af www.danskcup.dk

Mads "Sbye" Søbye

servON med kvalitet og service !

Jeg har i en længer periode haft både Gaming server, voice server & Bnc's
Jeg kan trykt anbefale servON, da de levere et godt produkt hvor til de levere en rigtig god og hurtig service. Hos servON falder kvaliteten ikke fordi de er billige, tværtimod så levere de kvalitet til billige penge!

De er rigtig gode til at tage vare om kunden og komme med gode tilbud på evt clan pakker.

Recommended.

Hejsa.
- Jeg har været kunde ved servON siden det hele startede op. Jeg kendte en af medejerne fra nogen år siden, så vidste på forhånd at jeg ikke ville blive røvrendt, som blir af talrige andre nye virksomheder.
- Servicen er i top, og der har altid været god og hurtig feedback på eventuelle problemer/fejl.
- Deres servere er så stabile, hvis ikke mere, som resten af produkterne inden for markedet.
5 Stjerner herfra. Intet mindre for den tid der er lagt i.

- "Kan se der er kommet 2 dårlige anmeldelser, og kan slet ikke genkende noget af det. Det må være fra folk der har dårlig smag i munden over at deres egne firma's mister kunder til netop servON.dk"

... Mvh. Morten 'G' Hansen

Nok den bedste service, samt support jeg nogensinde har oplevet!

Efter længe søgen kontaktede vi ServON for et godt tilbud på en pakke med cs 1.6 servere, ventrilo samt bnc's. ServON var lynhurtigt ude med et tilbud man bare ikke kunne takke nej til. Det lyder selvfølgelig for billigt til at være kvalitet tænker du? Nej! Det er blandt de bedste servere jeg nogensinde har spillet på. Oppetiden er så ekstremt præcis med deres egen forklaring at det er skræmmende. Support messigt er jeg fuldstændig chokeret. Er der det mindste problem med noget, er de der lynhurtigt til at fixe problemet. Ekstremt hurtig support samt personlig kontakt til sine kunder kan kun give et stort + i min bog. Jeg personligt vil med glæde anbefale servON til hvilken som helst der skulle gå og søge en prof. serverudbyder!

Servon rigtig lækkert sted at have servers fra!

Jeg har nu haft servers, vt og bnc fra servON i 6 mdr. indtil videre har jeg kun oplevet 1 gang at det hele gik ned og det var pga. en router fejl, dette fik jeg dog en mail om kort tid efter fejlen var sket, men derudover har jeg altid modtaget god og hurtigt support fra servON.

Jeg vil klart anbefale folk at købe deres produkter her, da man næsten ikke finder en bedre og hurtigere support andre stedet.

Forsæt det gode arbejde servON

Oplevet for mange fejl.

Har haft server ved servon i et lille stykke tid. Men det fortyder jeg virkelig da jeg kunne blive ved med at finde en masse fejl, i deres systemer. Og deres servere er slet ikke prisen værd. Deres support aner ikke noget som helst om deres produkter. Hvilket jeg ville værdsætter som kunde hvis bare de anede lidt, men gør de desværre ikke.. Spild ikke dine penge på server fra dem.. dårlige servere. tickdrops, dårlig fps.. osv..

Meget svag virksomhed, med dårlig former af oppetid og dårlig service!

Meget svag virksomhed, med dårlig former af oppetid og dårlig service!

Rigtig gode servere hos servON ingen problemer overhovedet, og nærmest døgndrift support! Kan kun anbefale servON!

Visit Servon