PG-International / www.sexes.dk reviews

PG-International / www.sexes.dk reviews

7.5

Elendigt

Bestilte og fik en forkert vare i oktober. Sendte den retur med ønske om anden størrelse. Trods mail korrespondance, så har vi fortsat ikke mdtaget en ny vare. Hmmmm, sidste køb der !!!!

Små størrelser

Hurig levering og fede varer! Købte et corsage (underburst sort) rigtig lækker varer. Købte den i str. Small, men kunne ikke få den til at passe, så fik jeg min veninde til at prøve den, og hun er en del mindre end mig men stadig var den lidt for lille. Det var mere en størrelse X-small end small..
Ellers var min oplevelse rigtig god!

Super flot. Alt perfekt og hurtig levring!! Mangler dog retur penge. Op til 4 uger. Det var længe.

super

jeg kan helt sikker anbefale dem der er ingen problemer med at få varerne og de er efter forventningerne

nem hurtig bestilling og levering

Nemt at bestille, hurtig levering .. tøj i god kvalitet .. bestiller gerne her igen

Helt fantastisk!!

Meget overraskende. Varen var der næste dag!!!

god og hurtig

god og hurtig samt annonym

Fine produkter

Fin service, da den ene af de bestilte varer var i restlager modtog jeg mail m en foresp om, om jeg vil havde pakken og vente på den vare der var i restordre eller modtage pakken samlet
Mht til strømkøb snød det ene billede mig i forh til hvordan de så ud v modtagelsen - dette er dog oplevet andre steder v nethandel også - men da der er mulighed for ombytning inden for 14 dage - fin service anser jeg det ikke for det store problem :)

God oplevelsee

Jeg synes det var nemt og hurtig fik hurtig mine vare og de har en okay pris - Synes dog der er mange corsage modeller som ikke fåes i store str. og så kunne jeg godt tænke mig der var flere kostumer til str. piger jeg bruger selv str. 50

Hurtig og billig

Mailede lidt med kundeservice, inden jeg foretog min bestilling, for at være sikker på at få den rigtige størrelse. Der kom hurtigt svar tilbage og de var meget venlige.
Dog fortrød jeg (af andre årsager) mit køb og returnerede pakken, ved at nægte modtagelsen. Bortset fra den lange tilbagebetalingstid, har jeg været fuldt ud tilfreds med forløbet og håber at kunne gøre brug af deres produkter engang i fremtiden.

Super service... Fik min pakke og alt var som det skulle:)

god betjening, nem billig, lige til helt igennem god.

jeg fik sågod betjening og byttet de ting jeg skulle uden besvær, varene var i god stand da jeg modtog dem,og jeg vil bestille der igen

Intet at klage over :-)

Nemt og hurtigt

Varen levede helt op til forventningen, levringen var hurtig og smertefri. Helt klart ikke sidste gang jeg vil bruge den side.

Meget tilfreds!

Hurtig og korrekt levering og søde personlige besvarelser på mailen. Rigtig god betjening,
Tak !

Varen blev hurtig sendt, fra deres lager. Varen lede op til billedet. Dermed også god service iforhold til at få penge retur, ved fortrydelse af vare.

nemt og diskret

jeg synes det er en dejlig og nem måde at handle på både når det er til karneval/fastelavn og til lidt mere hyggelige stunder med kæresten.

Flotte varer

Købte corsage - men desværre var størrelsen ikke korrekt iflg. måltabel, så det var skuffende.
Mangler evt. et katalog når I udsender varer.

Skuffende og dårlig betjening

Jeg skulle bruge mit kostume (tyroler) til karneval 2012 - der stod at kjolen var en onesize, og jeg bruger normalt xs-small, men alligevel sad kjolen utroligt stramt, i forhold til den skulle kunne passes af en str. 38 (hvilket stod på jeres hjemmeside). Derudover bestilte jeg en pakke med lange hvide strømper med sort sløjfe ved siden af, men jeg fik i stedet sorte strømper uden sløjfe. Dét kalder jeg dårlig betjening! Ville egentlig gerne have mine penge tilbage eller andet alternativ. Det var nu mest strømperne der var det store problem, da der er for meget arbejde i at sende en pakke tilbage, for så at vente på den igen, uden at vide at den måske også er med fejl - især da det hastede lidt og var meget vigtigt eftersom det var til karneval jeg skulle bruge det, så derfor brugte jeg ingen strømper til karneval - ØV, siger jeg bare.

god kvalitet og styr på tingene :)

god kvalitet og styr på tingene :)

www.sexes.dk Details

Visit PG-International / www.sexes.dk