Sexkanin reviews

Sexkanin reviews

8.2

God service, gode priser og super-diskret levering,

Det er første gang jeg skulle bestille "legetøj" på nettet og jeg var derfor nervøs for hvordan pakken ville se ud og hvad der ville stå på min konto, så jeg sendte en besked til netshoppen. Kundeservice besvarede mine spørgsmål efter få timer, og jeg modtog min vare efter 2 dage, sammen med en gratis kalender! Bedre bliver det ikke.

Pakken så helt almindelig ud, så der var ingen "walk of shame" da jeg skulle bære den fra postkontoret. Det lignede mest af alt en pakke bøger eller blade, hvilket jeg var super glad for.

Varen selv var af god kvalitet, godt pakket ind og havde en meget handy brugsanvisning.

Den eneste ting jeg kunne finde den mindste fejl ved, var at på annoncen var min "vare" hudfarvet med glitter og den jeg fik var neon-orange med glitter, hvilket jeg ikke syntes er ret sexet.. Det virker en anelse... klamt hvis jeg skal være ærlig.

Jeg overså garanteret "Vare og billede er ikke de samme" et eller andet sted på hjemmesiden, men var stadig en lille anelse skuffet, hvilket er den -eneste- grund til at jeg ikke giver 5 stjerner, for ellers var alt fantastisk og de er meget hjælpsomme og super søde hos kundeservice.

Jeg vil bestemt benytte netbutikken i fremtiden og anbefaler dem varmt til enhver - Du finder ikke et bedre sted at købe "ting".

Hej Ginger92,

Tusind tak for din anmeldelse og at du var tilfreds med forsendelsen, prisen og vores service.
Vi stræber os rigtig meget på at alt hvad der bliver sent fra os af, er yderst diskret, så ingen kan få mistanke til hvad der gemmer sig i pakken.

Ang. det med at farven har været forkert, beklager vi rigtig meget. Det tyder på at vi har et forkert billede liggende på den vare.
Kunne du ikke være flink og sende og en email på info@sexkanin.dk med dit ordre nr. eller andet info, så vi kan finde dig og få rettet varen, så det ikke også gå ud over andre.

Tak for rossen og dine anbefalinger :-) Vi glæder os til at se dig igen.

Anja Iversen

Lækre produkter, god og effektiv service

Kort og godt. Varene var af en meget høj kvalitet, og følte det var pengene værd - plus lidt til!

Servicen var effektiv, og professionel. Havde spørgsmål vi fik gode og delikate svar på via tlf. Leverancen var hurtig og billig, leverance lige til døren.
Som udenlandsdansker kunne vi ikke forvente mere, og vil klart handle på Sexkanin igen.

Hej Lee,

Tusind tak for de flotte ord og den gode anmeldelse. Vi er rigtig glade for at du har været tilfreds med vores kundeservice. Det sætter vi stor pris på.

Vi ser meget frem til at se dig i vores butik igen :-)

Fremragende service

Havde fået tilsendt et defekt produkt. Dertil fik jeg tilsendt en ny dagen efter, selv med support svar i weekenden - kanon :)

Hej Mark,

Tusind tak for de flotte ord og den gode anmeldelse.
Vi er rigtig glade for at du har været tilfreds med vores kundeservice. Vi håber at dit nye produkt nu virker perfekt.

Anja Iversen

Fremragende service, gode priser, og lynhurtiglevering

Ovenstående siger nok i sig selv.
Men, uddybende - modtog omgående mail med bekræftelse.
Jeg bestilte inden kl. 14, og dagen efter modtog jeg en sms besked (ud over mailen) med leveringsspecifikationer, og hentede den på posthuset samme dag.
Kunne ikke finde den vare jeg bestilte andet steds billigere, og den var diskret pakket ind.
Kan KUN, og på det varmeste anbefale at handle her, og vil selv gøre det fremover

Hej Christian,

Tusind tak for de flotte ord og den gode anmeldelse.
Vi er rigtig glade for at du har været tilfreds med at handle ved os og selve servicen, med levering, indpakning og information.

Beklageligt

Har pga. systemfejl/nedbrud? ikke modtaget mine varer på trods af 1-2 dages leveringstid. Tre stjerner da jeg, her fem dage senere, selv måtte rykke for varerne.
Sexkanin found this review useful

Hej TSK,

Mange tak for din anmeldelse :) Et par enkelte ting vil vi dog gerne have lov til at kommentere, da man godt kan få det forkerte billede af situationen, udfra hvordan du beskriver det.
Du har helt ret i at vi havde et nedbrud på siden, da gjorde at vi desværre ikke kunne få lov til at behandle ordre eller se dem. Hvilket også gjorde at vi heller ikke på nogen måde kunne skrive til de kunder som det gik ud over. En meget beklagelig fejl for alle parter.
Nedbrudet sker torsdag sidst på dagen (hvor du tilfældigvis også bestiller), og varer ved det meste af weekenden, indtil vores programmører for styr på det igen. Så begynder vi søndag at pakke ordre, så vi kan være klar mandag til at sende dem, så der ikke gå for lang tid.
Mandag morgen går vi igang med at skrive til alle de kunder som det har berørt. Det sker bare at nogle enkelte af jer (incl. dig) når at skrive til os først. Hvilket også er helt okay. Derfor når du at rykke efter din ordre, inden vi når at skrive til dig.

Vi har intet imod dine 3 stjerne, da det er ok, for vi har et ansvar for at systemet altid køre. Men de 5 dages svartid, synes vi dog lige skulle forklares.

Du må forsat have en god dag og vi håber at du kommer og bruger din rabatkode som du fik af os :)

www.sexkanin.dk

Fortrinligt

Varen var som beskrevet og ankom som lovet.

Fremragende

Meget imponerende, hurtig og god service.

enormt god service

Fik en rigtig god service der var bedre end jeg havde forventet. Regnede med at der var en uges levering men fik det tilsendt hurtigere. De skrev tilbage at det desværre ikke kunne leveres dagen efter, men hvornår det så kunne leveres. Ganske venlig betjening online.

Super diskret og sikker levering

Jeg har været fuld ud tilfreds med sexkanin.dk's service. Har handlet ved flere erotiske webshops og denne er en af mine favoriter. De har et kæmpe udvalg af sexlegetøj og alt andet til sexlivet og så er de nogen af de billigste.
Så fuld point får de fra mig, da det også er en webshop jeg har lyst til at vende tilbage til.

sikker levering og kæmpe udvalg...

Sexkanin Details

Sexlegetøj finder du i alle pirrende, sexede og frække varianter på sexkanin.dk. Vi har et bredt udvalg af sexlegetøj, som kan tilfredsstille alle dine behov; lingeri, film, vibratorer og tilbehør til enhver lyst og smag. Kort sagt: sexlegetøj, som kan pirre alle dine vildeste fantasier.

Visit Sexkanin

Write to: info@sexkanin.dk