Sexudstyr reviews

Sexudstyr reviews

7.3

super god og professionel virksomhed

Er fuldt ud tilfreds med handlen. Jeg kan klart anbefale dem. Tingene bliver hurtigt sendt ud efter betaling og vil klart handle her igen.

Jeg har intet mindre end været tilfreds hver gang, både med deres varer og deres store udvalg men også med deres service.

God købsoplevelse.

Super at handle med. Super levering. Og er til at snakke med når det gælder returvarer.
Topkarakterer herfra.

super service

Super billige varer, en hurtig og diskret levering, jeg kan varmt anbefale at handle med dem de har noget for en hver smag.

super handel

nemt, hurtigt og billigt, kan kun anbefales :)

Top service og professionel shop

Super professionel shop, nem og hurtig levering. Rigtig god kommunikation og et kæmpe udvalg af artikler til lave priser..

God betjening og en hurtig forsendelse

Det er dejligt med en nem shop som sexudstyr.dk. De sender varerne diskret samme dag og så får man dem dagen efter, vil helt klart anbefale at prøve dem, de har en god service og så har de mange forskellige produkter til rigtig gode priser.

Leverer ikke som lovet

De skriver de først trækker pengene når de sender varerne. Men jeg kan konkludere at det ikke er korrekt. De har trukket min penge om tirsdagen nu er det fredag har intet hørt fra firmaet og GLS kender ikke min ordre. Det ser ud som om at mit tilfælde ikke er enestående. Måske de skulle ændre i deres betingelser for levering og betaling.

Utroligt dårligt

Jeg købte nogen vare den søndag 5/1-14 kigger at varerne var på lager til 2-3 dage levering.
Betaler varene med dankort og de skriver at penge bliver trukket når varene sendes, det hele er fint. Mandag den 6/1 er penge trukket og jeg går ud fra de er sendt som loven siger de skal være før man må hæve pengene. Står også at når det er med gls til pakkeshop tag det 1-2 dage, så venter spændt. De siger også man får et nr. Man kan spore sin pakke på. Men jeg hører ingen ting og der kommer ingen pakke. Kontakter dem så på mail, og får hurtigt svar at de er sendt og på vej, og vi har nu onsdag 8/1. torsdag skriver jeg til dem igen og fredag den 10/1 nu siger de at de ikke kan finde pakken selv så de sender en ny igen. Nu er det mandag den 13/1 og jeg prøver selv at hører gls om de overhovedet har modtaget en Pakke med mit navn og til den pakkeshop, men de har intet modtaget af sexudstyr.dk eller WebShop a/s. Nu har jeg så kontakt dem på mail igen, om at hvis varen ikke er der imorgen så skal ordren annulleres og pengene førers tilbage, men efter så mange dårlig anmelders her, bliver jeg squ nervøs for om penge eller varerne kommer. Så godt råd hold dig væk, find en anden hjemmeside at handle på. Gir dem dog to stjerne da de har en dag at løbe på i nu til at overholde deres ting bare lidt.

Hej Jeff

Du skal hente den nye forsendelse hos OK Plus. Den første var forsvundet for GLS, og vi skulle have dette bekræftet fra dem herom, inden vi bare kunne sende dig en ny pakke. Derfor gik det lige en ekstra dag inden den nye pakke kunne sendes.

Jeg har også sendt en mail til dig herom med afhentningsnummeret.

Peter Jakobsen

Advarsel pas på dem !!!!!!!!!!

Hej, jeg synes firmaet tager røven på folk. Jeg bestilte varer for næsten 1000kr den 5-11-2013, de trækker pengene fra min konto den 7-11-2013. Jeg venter, og venter og varerne kommer først den 15-11-2013. Da jeg så får pakken åbnet, er der ikke engang en ordreseddel ,der viser, hvad pakken skal indeholde, og der mangler samtidig 2 ting, hvilket der ikke står noget om nogle steder. Jeg kontakter firmaet igen samme dag, og spørger om hvor mine varer er, eller om jeg kan få pengene igen. De svarer så først igen 3 dage senere, at de er på vej fra fjernlageret. Jeg har til dags dato hverken fået pengene igen eller varerne endnu. Hold jer væk fra sexudstyr.dk de tager bare røven på jer. En af de ting vi fik, havde også været åbnet sikkert en returvare man har fået lov at betale fuld pris for. Det er heller ikke god markedsføringsskik at hæve pengene fra kundens konto, en uge inden man sender varen.

Endvidere opgiver firmaet nu mine personlige oplysninger på nettet - her på Trustpilot - og fjerner dem ikke på trods af, at de bliver bedt om det, hvilket jo må siges at være pænt ulovligt.

Kære Michael Pedersen

Vi beklager, at vi var udgået for de to varer i vores Danske afdeling. Ifm. afsendelsen opdelte vi derfor din forsendelse i to. De to varer du mangler, blev sendt fra vores Engleske afdeling, mens de resterende blev afsendt fra vores Danske afdeling den 7-11-2013.

At du ikke har modtaget de to vare fra den Engleske forsendelse, står vi uforstående overfor, men vi har desværre ikke mulighed for at spore den, da de er fremsendt med brev levering.

Vi har derfor også tilbageført pengene for de to varer til dig, som du også har modtaget besked om på brev.

Når nu de to varer alligevel dukker op, må du gerne beholde dem.

Peter Jakobsen

Super nemt køb og helt fejlfrit

Nemt at bestille on-line, helt problemfrit og hurtigt og tilmed ekstraservice af fragtmanden.

Jeg køber gerne igen et produkt on-line hos sexudstyr.

Godt gået!!!

God hjemmeside og god logistik

Nu har jeg handlet nogle gange hos sexudstyr.dk

Hjemmesiden er rigtig god, og leveringen fungerer bare. Gratis afhentning ved GLS-shop, når jeg køber over 400 kr.

Så jeg fortsætter med at købe der.

Jeg kan kun anbefale den til andre.

Advarsel

Søndag 10-11-13 bestilte jeg en lille vare til 89,- kr. og jeg satte flueben ved forsendelse med Post Danmark til 19,-kr.
Og, Web shops A/S / sexudstyr.dk, lover levering dag til dag. Og det virkede lovende, så burde jeg have min vare tirsdag 12-11-13. Og der skulle være trukket 108,- kr.
Men sådan skulle det ikke gå. Mandag 11-11-13 blev der trukket 118,-kr. fra min konto og så burde varen bestemt være fremme tirsdag 12-11-13.
Men nej, varen lå først i min postkasse lørdag 16-11-13.
13-11-13 sendte jeg en mail, for at høre hvor min vare blev af, nu der var trukket penge. Fik følgende besked tilbage fra Webshops A/S:
”Dine varer er fremsendt med Post Danmark Brev. Denne leveringsform tager normalt 2-3 hverdage, men kan i enkelte tilfælde tage længere tid. Såfremt du ikke har dine varer senest i slutningen af denne uge, bedes du kontakte os igen, så vil jeg undersøge sagen nærmere.

Mvh [navn fjernet] Webshops A/S

Se her bekræftes det, at min vare er sendt med Post Danmark, altså en porto på 19,-kr.
På varen sidder en fragtseddel fra GLS. Det vil sige intet af de Webshops A/S, skriver på hjemmesiden og i mails kan man regne med.

Der er altså betalt 10,- kr. for meget i porto. 10,- kr. er ikke mange penge med stadig en fejl.

Stor Advarsel, i hver til fald ikke et sted jeg vil handle en anden gang eller anbefale. Nej tak.

Skulle måske friske op hvad Forbrugerombudsmanden siger om hvornår et firma må trække penge fra ens konto:

I en konkret sag omkring internethandel udtalte Forbrugerombudsmanden, at pengene for varerne først kan trækkes fra kundens konto, når varerne bliver afsendt.
Hvis en erhvervsdrivende trækker beløbet før afsendelsestidspunktet, og der ikke udtrykkeligt er aftalt forudbetaling, kan der efter Forbrugerombudsmandens opfattelse være tale om en overtrædelse af markedsføringslovens § 1 om god markedsføringsskik.
Forbrugerombudsmandens praksis skal ses i lyset af købelovens samtidighedsgrundsætning, hvoraf det følger, at køberen skal betale for en vare, når denne leveres.
Endvidere henviste Forbrugerombudsmanden til de nordiske forbrugerombudsmænds standpunkt til handel og markedsføring på internettet fra maj 2010, hvoraf det fremgår, at betaling normalt ikke skal ske, før produktet/ydelsen er afsendt. Ligeledes fremgår det af standpunktet, at standardvilkår om forudbetaling vil kunne blive anset for urimelige. For at vurdere om vilkåret er urimeligt, skal forhold som beløbsstørrelse og et reelt behov for forudbetaling inddrages.

Kære Michael Løve

Vi fremsendte brevet samme dag som pengene er hævet. Du rykkede for at brevet ikke var kommet frem, og derfor blev der sendt en ny Express til dig om fredagen, som du så havde om lørdagen.

Vi kan desværre ikke følge brevforsendelser, men vi tilbyder løsningen, fordi den kun koster 19 Kr. modsat GLS, som du med et køb under 400 Kr. skal give 39 kr. for.

Vi tager selvfølgelig ansvaret i sagen, og sendte dig en ny pakke så hurtigt vi kunne, eftersom du sagde du ikke havde modtaget noget brev.

Webshops A/S

Hurtigt, nemt og bekvemt

Nemt at bestille da hjemmeside var nem at navigere rundt i.

Hurtig levering og alternative betalingsmetoder :-)

Hurtig levering og gode produkter.

Mange roser til jer.

Jette

God service, hurtig levering og gode produkter

Det var et dejligt køb :-)

Nemt, hurtigt og lige til, 5 gode stjerner for det * * * * *

Synes virkelig I skal ha ros! Det er virkelig noget gode varer, og man bliver ikke skuffet dvs at kvalitet er sådan som den skal være! Og det bedste er at man ikke venter i lang tid på pakken når man bestiller hos jer!

Jim Iversen

God service, levering og kæmpe udvalg!

Har handlet på deres hjemmeside mange gange og har kun gode erfaringer.

Hjemmesiden tilbyder et kæmpe udvalg af masser forskellige typer varer. De har en super god service i form af deres levering - det går hurtigt. Virkelig god hjemmeside til sexshopping!!

Fandt lidt legetøj med god rabat, bestilte og fik varerne to dage efter bestilling. Billeder på Sexudstyr's hjemmeside svarede til den fysiske vare. Nemt, hurtigt, billigt.

Kan kun anbefale at handle hos ovennævnte firma......... lover hvad de holde, bla levering til tiden m.m.

Handler aldrig på Sexudstyr.dk mere overhovedet !

Jeg valgte sammen med min bedre halvdel at bruge sexudstyr som sted at handle til vores private timer sammen, men det skulle vi vist aldrig har gjort. Da det kostet mig et dankort i en uge og alt for meget spild tid, med kontakt til banken og andre steder.

Det hele startet ellers fint, med at komme ind på deres hjemme side og det virkede ellers i orden. "Har selv virksomhed" Så ved hvad jeg skal kigge efter, også derfor dette pisser mig af så meget.

Vi handler på siden, bruger dankort og trykker send. For en mail på at varen er sendt og det hele. Men der sker ingen ting og pengene bliver trykket om morgen før mine vare er sendt og pakket som ikke er lovligt i henhold til dansk lov.

Tager kontakt til <personlig data fjernet>, eller prøver som en gal og for bare en telefon besked på at de ikke har åben, selvom deres hjemmeside siger det.

Graver lidt mere i sagen, finder frem til "Webshops AS" som ejer stedet og prøver at ringe til dem. Men deres telefon virker ikke, tager kontakt til flere steder for at finde ud af om denne virksomhed nu er den som der stå på siden. Men ingen steder kan de finde frem til navnet på hvem som ejer stedet og hvad nummeret er.

Har taget kontakt til "E-mærket" og lavet en sag på dette her, da deres regler heller ikke bliver overholdt.

Synes ikke andre skal komme i samme problem som mig, synes også det ikke er i orden at man kun tager imod ordre ind til kl 7 om morgen, men ikke sender TT ud og tager penge før man har sendt en mail på de er pakket og sendt.

Kære Christian

Du bestiller din ordre onsdag, og vi sender den torsdag. Pakken burde dog have været fremme om fredagen, men jeg kan se Post Danmark først har udleveret den kl. 08:50 hverdagen efter.

Vi havde lukket fredagen før pinse, hvilket også stod på vores hjemmeside under kontakt. Derfor kunne du ikke komme i kontakt med os. Vi beklager selvfølgelig hvis det ikke stod tydelig nok.

Vi sender Track og Trace ud, når vi har modtaget scanningsdataene på pakken.

Peter Jakobsen

Super lækker hjemmeside, og altid med de nye varer

Fantastisk

Super lækker hjemmeside, og altid med de nye varer.

Helt fantastisk service altid, og super super hurtig levering.

Jeg kan varmt anbefale, at handle hos sexudstyr.dk :-)

Niels Olesen

Den bedste on-line butik med sexlegetøj

Altid en fornøjelse at handle. Hurtig levering, god indpakning.

God information hvis der er produkter der er udsolgt og hvornår varen kan leveres.

De er rigtigt gode.

Maria

Troværdig og proffesionel

Jeg kan kun være tilfreds med behandlingen i forbindelse med mit køb.

Hurtig levering!

Jeg kan passe det - hvilket ofte kan knibe!

Varerne er som forventet - men de sidder jo ikke på så længe;-)

Tak for en god oplevelse!

Pia

www.sexudstyr.dk Details