SF Anytime reviews

SF Anytime reviews

6.0

Bøvl med det ene og det andet

Jeg har flere gange lejet film her. Der er et godt udvalg, men der er alt for tit bøvl med undertekster, koder, som ikke virker og film som ikke starter. Chatten, som har en god åbningstid er ikke bemandet, som oplyst. Dårlig service, selvom jeg hver gang jeg har klaget, har fået tilsendt en kode til en ny film, så er det for besværligt med alle de fejl.
Jeg har fx fået tilsendt en kode, men så virker den ikke. En film mistede undertekster halvvejs henne i filmen og senest kunne filmen slet ikke vises hverken downloadet eller streamet.

Dårlig kundeservice

Det var svært at få undertekster til at virke i Windows Vista, men det lykkedes. De tog 5 kr. mere, end det der stod da jeg indtastede mit kortnummer, det er åbenbart et "gebyr". Deres kundeservice svarer ikke, når man spører, hvorfor de tager ekstra gebyr.

Is SF Anytime your company?

Visit SF Anytime